Miksi sallitaan jopa autetaan henkiseen väkivaltaan
Eräs esimerkki, sisarukset ottivat yhden "maalitaulukseen" hänet joka oli kartuttanut myös heille tulevaa perintöosuutta. Hän olikin nyt se pahuus ja haitta heidän elämässä. Hänelle "tuomittiin" maksu ja kustannukset saamastaan perinnöstä. Lisäsi hänelle "myönnettin" omistusoikeus perintöön muttei hallintaoikeutta.
Tähän kaikkeen saatiin avuksi kiinteistövälittäjä jolta pyydettiin ylikorkea arvio kiinteistöstä, lakimies joka hoiti kirjauksen päätöksille. Lisäksi kiinteistö kiinnitettiin yhden nimiin jolloin omistaja oli hallintakelvoton omaisuuteensa.
Ja tästä kaikesta kaikki maksoivat isoja summia.
Ja "alakynteen" joutunut sisarus maksaa loppuelämänsä korkeimpia veroja jms maksuja ellei uhraa rahaa saadakaseen oikeutta.
Kärsimyksen määrää on mahdoton arvioida, ja pahinta mitä voi olla on se jos näiden muiden sisarusten omatunto joskus herää ja kaltoin kohdeltu onki jo kuollut. Miten sovittaa, miten pyytää anteeksi.
Uhuri
Henkinen ja taloudellinen väkivalta
Anonyymi
0
177
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496