Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Katua sun pitäisi

Anonyymi

Mitenkäs se röllille kirjoittajan suu pysyy nyt soukemmalla onko harhat haihtuneet kun pää ei ole enää täynnä huumeita?

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikäväkö on kun haastat riitaa sille heti aamulla?

      • Anonyymi

        Ei ole ikävä sekopäistä en haasta riitaa.
        Mietitkö ikinä mitä paskaa suustasi päästät et ole edes ihminen olet elukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ikävä sekopäistä en haasta riitaa.
        Mietitkö ikinä mitä paskaa suustasi päästät et ole edes ihminen olet elukka.

        Silti ensimmäisenä aamusta hän mielessä?

        Uskon ken tahtoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti ensimmäisenä aamusta hän mielessä?

        Uskon ken tahtoo!

        Usko miten haluat se miten puhut ihmisille on väärin hän ei ole mielessäni hyvällä tavalla. Mieti omia kirjoituksiasi. Jos joku sulle ne kaikki hirveydet kirjottaisi niin et sinä siitä iloinen olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko miten haluat se miten puhut ihmisille on väärin hän ei ole mielessäni hyvällä tavalla. Mieti omia kirjoituksiasi. Jos joku sulle ne kaikki hirveydet kirjottaisi niin et sinä siitä iloinen olisi.

        Koetko sinä useinkin, että netin trollihahmot puhuvat rumia juuri sinulle? Onko kokemus samantyyppinen silloinkin kun kirjoituksista voi olettaa, että kirjoittaja on miespuolinen? Vai yritätköhän kenties maalittaa jotakuta humaania tai sorrettua esittäen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko sinä useinkin, että netin trollihahmot puhuvat rumia juuri sinulle? Onko kokemus samantyyppinen silloinkin kun kirjoituksista voi olettaa, että kirjoittaja on miespuolinen? Vai yritätköhän kenties maalittaa jotakuta humaania tai sorrettua esittäen?

        Mikset ikinä ihmisoikeusaktivisti vastaa kysymyksiin👆


    • Anonyymi

      En usko, että tiedät yhtään mitään sen henkilön päihteenkäytöstä jonka yrität puhututtaa näiden selvästi miespuolisen kirjoittelijan tekstien taakse, mutta sinun maaninen intensiivisyys ja puuroisen oloinen tekstintuotto indikoi ongelmia myös sillä saralla.

    • Anonyymi

      En näe Röllittären töhöilyissä mitään epäsopivaa, jos verrataan millaista käyttäytymistä esimerkiksi pääministeriltä suomessa hyväksytään. Röllitär ei ole mikään suomen keulakuva/mallikansalainen, vaikka vaikuttava somejulkkis onkin.

      • Anonyymi

        Kuule mies, en nyt kutsuisi ihan somejulkkikseksi näitä sinun luomiasi fiktiivihahmoja jossain koko kansan darkwebissä/ tirkistelyhiekkalaatikolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule mies, en nyt kutsuisi ihan somejulkkikseksi näitä sinun luomiasi fiktiivihahmoja jossain koko kansan darkwebissä/ tirkistelyhiekkalaatikolla

        Fregolin oireyhtymä


        Fregolin oireyhtymä on harvinainen mielenhäiriö: potilas luulee kaikkia ihmisiä ympärillään samaksi henkilöksi, joka vain vaihtaa nopeasti valepukuaan.[


        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Fregolin_oireyhtymä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fregolin oireyhtymä


        Fregolin oireyhtymä on harvinainen mielenhäiriö: potilas luulee kaikkia ihmisiä ympärillään samaksi henkilöksi, joka vain vaihtaa nopeasti valepukuaan.[


        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Fregolin_oireyhtymä

        No siinä tapauksessa täällä palstalla pyörii muutamakin tällainen " fregoliitti" luulottelemassa ja yrittää lanseerata vielä näitä uskomuksiaan yleisiksi totuuksiksi. esimerkiksi tämä aloitusprovo ja sen pohjainen mielikuvitushahmo tuntuu kovinkin todelliselta ja löytyy muutenkin joka rivin välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä tapauksessa täällä palstalla pyörii muutamakin tällainen " fregoliitti" luulottelemassa ja yrittää lanseerata vielä näitä uskomuksiaan yleisiksi totuuksiksi. esimerkiksi tämä aloitusprovo ja sen pohjainen mielikuvitushahmo tuntuu kovinkin todelliselta ja löytyy muutenkin joka rivin välistä.

        Sama lääpöttäminen joka viestiin. Ajattele minkälainen olisi sitten tuo ihminen oikeasti jonkun kanssa? :)


    • Anonyymi

      Tein aloituksen sen takia että kyseinen ihminen miettisi mitä kirjoittaa koska hän sanoo kaikille ihmisille ne samat haukkumis asiat.

      • Anonyymi

        Oisko niin ettei sitä kiinnosta kun on lulenut sun kirjoituksia 2006-2022

        Mee ittees vedipåå


      • Anonyymi

        Vai kiellätkö kirjoittanees niitä?

        Patologinen valehtelija tietenkin kieltää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko niin ettei sitä kiinnosta kun on lulenut sun kirjoituksia 2006-2022

        Mee ittees vedipåå

        Eka kerta kun kirjoitin palstalle ei ollut tuollainen aika että nyt erehdyt ihmisestä.
        Eilen kun olin taksissa siellä oli kuuntelevainen ihminen hän kuunteli minua ja minä kuuntelin häntä minusta oli mukava kuunnella hänen asiotaan elämästä. Miksi olet lukenut kirjoituksiani kukaan ei ole pakoittanut. Sen haluan sanoa että niin on sulla oikeis tehdä lapsia vaikka tekosi olikin väärä koska jos haluat joskus nähdä vauvasi he odottavat sinua taivaassa jos koska jokaisessa ihmisessä on sielu sun ei tarvi tuntea syyllisyyttä tai tuskaa enää Jeesus ottaa sen pois kun pyydät häneltä anteeksi yksinäisyydessä tai miten tahdot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eka kerta kun kirjoitin palstalle ei ollut tuollainen aika että nyt erehdyt ihmisestä.
        Eilen kun olin taksissa siellä oli kuuntelevainen ihminen hän kuunteli minua ja minä kuuntelin häntä minusta oli mukava kuunnella hänen asiotaan elämästä. Miksi olet lukenut kirjoituksiani kukaan ei ole pakoittanut. Sen haluan sanoa että niin on sulla oikeis tehdä lapsia vaikka tekosi olikin väärä koska jos haluat joskus nähdä vauvasi he odottavat sinua taivaassa jos koska jokaisessa ihmisessä on sielu sun ei tarvi tuntea syyllisyyttä tai tuskaa enää Jeesus ottaa sen pois kun pyydät häneltä anteeksi yksinäisyydessä tai miten tahdot.

        Kaikki tunnistaa sut jo. Olet jauhanu täällä omaa shittiis muista 2006-2022.

        Kaikki täällä tietää sen. Patologisena valehtelijana kiellät sen ja luulet muiden uskovan valettasi.


      • Anonyymi

        Oletko sinä se sama hemaiseva ihminen, joka on jo vuosia huudellut vajukkia ja hortsoa niihin aloituksiin, jotka kokee tutun naisen kirjoittamiksi? Ei nyt mennä siihen, että mekin on miehen kirjoittamia provoja kuten tämä aihe mitä yrität pateettisesti nostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tunnistaa sut jo. Olet jauhanu täällä omaa shittiis muista 2006-2022.

        Kaikki täällä tietää sen. Patologisena valehtelijana kiellät sen ja luulet muiden uskovan valettasi.

        ”Kaikki tunnistaa sut jo. Olet jauhanu täällä omaa shittiis muista 2006-2022. ” onko kyseinen mies kirjoitellut siis jo vuodesta 2006? eli lähes kolmekymmentä vuotta. Kysymys on retorinen, sori jos se ei miellytä eikä saa myötätuulta purjeisiisi🦄 intohimoisesti ainakin käytät tuota kollektiivikontekstia, on ilmeisesti tärkeä missio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kaikki tunnistaa sut jo. Olet jauhanu täällä omaa shittiis muista 2006-2022. ” onko kyseinen mies kirjoitellut siis jo vuodesta 2006? eli lähes kolmekymmentä vuotta. Kysymys on retorinen, sori jos se ei miellytä eikä saa myötätuulta purjeisiisi🦄 intohimoisesti ainakin käytät tuota kollektiivikontekstia, on ilmeisesti tärkeä missio

        Mistä akateemisesta oppilaitoksesta pääsee läpi kun ei osaa edes ala-asteen matematiikkaa?

        2022-2006= 16

        Eli 16 vuotta olet täällä haukkunu muita ja esittäny olevasi syytön maalitellen ja syytellen muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tunnistaa sut jo. Olet jauhanu täällä omaa shittiis muista 2006-2022.

        Kaikki täällä tietää sen. Patologisena valehtelijana kiellät sen ja luulet muiden uskovan valettasi.

        Et pysty myöntämään röllille kirjoittaja ikinä mitä sinä olet väärin tehnyt mutta se on sinun ongelmasi hyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä akateemisesta oppilaitoksesta pääsee läpi kun ei osaa edes ala-asteen matematiikkaa?

        2022-2006= 16

        Eli 16 vuotta olet täällä haukkunu muita ja esittäny olevasi syytön maalitellen ja syytellen muita.

        Kerro mistä akateemisesta oppilaitoksesta sinä olet kotoisin? Minä viittasin paljon paljon aiempaan kirjoitteluun kun mitä sinä yritit epätoivoisesti korvamerkitä ja pitää erikoisesta ja epärelevantista tarinastasi kiinni. En tiedä mistä päätit juuri nuo vuosiluvut, ehkä vanhoista nostoista samalta mieheltä jonka teksteihin jatkuvasti viittaat. Hyvin tartuttu onkeen😉 Toisekseen- esittänyt olevansa syytön mihin tarkemmin ottaen? Tämä kiinnostaa erityisen paljon kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mistä akateemisesta oppilaitoksesta sinä olet kotoisin? Minä viittasin paljon paljon aiempaan kirjoitteluun kun mitä sinä yritit epätoivoisesti korvamerkitä ja pitää erikoisesta ja epärelevantista tarinastasi kiinni. En tiedä mistä päätit juuri nuo vuosiluvut, ehkä vanhoista nostoista samalta mieheltä jonka teksteihin jatkuvasti viittaat. Hyvin tartuttu onkeen😉 Toisekseen- esittänyt olevansa syytön mihin tarkemmin ottaen? Tämä kiinnostaa erityisen paljon kyllä.

        Ps on muuten varsin hauskaa, että maalittaja kutsuu muiden toimintaa maalittamiseksi (olkoonkin, että joku muu toiminut niin kuin se jota yritetty maalittaa) ja jopa termi mustamaalaus käy kun sen koetaan osuvan omaan hipiään. Raikasta tämä selektiivisyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mistä akateemisesta oppilaitoksesta sinä olet kotoisin? Minä viittasin paljon paljon aiempaan kirjoitteluun kun mitä sinä yritit epätoivoisesti korvamerkitä ja pitää erikoisesta ja epärelevantista tarinastasi kiinni. En tiedä mistä päätit juuri nuo vuosiluvut, ehkä vanhoista nostoista samalta mieheltä jonka teksteihin jatkuvasti viittaat. Hyvin tartuttu onkeen😉 Toisekseen- esittänyt olevansa syytön mihin tarkemmin ottaen? Tämä kiinnostaa erityisen paljon kyllä.

        Kirjoitan multinicci Ristosta, joka kertoo olevansa akateeminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tunnistaa sut jo. Olet jauhanu täällä omaa shittiis muista 2006-2022.

        Kaikki täällä tietää sen. Patologisena valehtelijana kiellät sen ja luulet muiden uskovan valettasi.

        Sinä olet itse se pataloginen valehtelija.
        Minä en ala pyytelemään muiden tekoja anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan multinicci Ristosta, joka kertoo olevansa akateeminen

        Onko hän röllille kirjoittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan multinicci Ristosta, joka kertoo olevansa akateeminen

        Nyt ymmärsin sinut aivan eri tarinapylvääksi, anteeksi! Toiset nimittäin yrittää kieroilla multinicin kirjoituksista jotain ihan muuta ja välillä sekaannuksia sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän röllille kirjoittaja?

        Mulla loksahti suu auki

        Pää ei oo täynnä huumeita. . .

        Eikä

        Ihanaa, jos se on totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän röllille kirjoittaja?

        Kuka ihmeen hän? Etkö sä osaa lukea- että yhtä ja samaa miestä hän tarkoitti tuolla multinikillä, eli viittasi myös siihen, että on sama nk ”röllille kirjoittelija”. Aika epätoivoiseksi menee sulla tuo kysely suistokrotiili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ihmeen hän? Etkö sä osaa lukea- että yhtä ja samaa miestä hän tarkoitti tuolla multinikillä, eli viittasi myös siihen, että on sama nk ”röllille kirjoittelija”. Aika epätoivoiseksi menee sulla tuo kysely suistokrotiili

        No se risto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ihmeen hän? Etkö sä osaa lukea- että yhtä ja samaa miestä hän tarkoitti tuolla multinikillä, eli viittasi myös siihen, että on sama nk ”röllille kirjoittelija”. Aika epätoivoiseksi menee sulla tuo kysely suistokrotiili

        Sinä se et ymmärrä sitä että ei ole ymmärtämisestä kyse lue itse viesti selkeästi sairaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan multinicci Ristosta, joka kertoo olevansa akateeminen

        Minä en ole se kirjoittaja joka laittaa tuon ponin loppuun. Enkä koskaan ole kirjoituksiini laittanut olevani akateeminen minun ei ammatiltani tarvitse olla mitään muuta kuin olen. Sen olen huomannut että röllille kirjoittelija jos hänelle vastaa hän luulee anonyymeja siksi naiseksi joka häntä on kiusannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kiellätkö kirjoittanees niitä?

        Patologinen valehtelija tietenkin kieltää!

        En ole koskaan kieltänyt niitä omia kirjoituksia mitä ihastumisen tunteista kirjoitin ne olivat kivoja kirjoituksia ei kiusaamista eikä pakottamista.
        Tämä on kaiken alueiden ikävä sivu jotkut ikävöivät kuolleita ihmisiä ja jotkut kaipauksen kohteitaan joita minulla tasan nolla.
        Kuolleita rakkaita ihmisiä ikävöin irl elämässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe