Paljonko Naantalissa on työttömiä? Siis niitä ketkä tosissaan haluavat ja hakevat töihin. Kuinka suuri osa on työtä vieroksuvia vetelyksiä. Mahdoton tietää,eikö vain.
Työtä vai ei
10
121
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs se sua noin paljon kiinostaa?
- Anonyymi
Saahan se kiinnostaa, so what.
- Anonyymi
Kuulut vissiin noihin luuseri osastolle
- Anonyymi
Luuseri osasto, kiva...Kiva.
- Anonyymi
Tehkööt työt ne, jotka ovat sen keksineetkin. Olen totaalikieltäytyjä, ja mulle riittää hyvin veronmaksajien tulonsiirto tililleni noin 500 ekee kuukaudessa puhtaana käteen. Kiitokset siitä...
- Anonyymi
Mikä on totaalikieltäytyjä työn haussa,miten se onnistuu jos on työkykyinen. Kuinka monta vuotta se pelittää,koko elämän vai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on totaalikieltäytyjä työn haussa,miten se onnistuu jos on työkykyinen. Kuinka monta vuotta se pelittää,koko elämän vai.
Helposti onnistuu. Ei vaan ota töitä eikä kursseja vastaan. Eka kieltäytyminen pudottaa sosiaaliturvaa,samoin toinen kieltäytyminen, mutta minimi liksa on laissa säädetty noin 500 euroa. 500 puhtaana käteen plus harkinnanvaraista päälle,ja tietysti kaikki lääkkeet, ja muut terveysmenot. Käytännössä sama jää käteen euroja kun pienipalkkaisella.
- Anonyymi
Moni työtön täällä ei edes ole halukas tekemään töitä. Liian vaikeaa kuulema mennä seitsemäksi tai kahdeksaksi töihin ym. Toki kaikki eivät ole tällaisia, mutta kyllä todella moni. Kitistäänkin vielä joka asiasta kun ei saa vain istua.
- Anonyymi
Töitä ei kannata tehdä, jollei saa vähintään 50 ekee tunnissa.
- Anonyymi
Ei mikään työ kohta kannata,varsinkin pienpalkalla raatajilla. Toista se on jos osaa ja pääsee kiemurtelemaan tähän sairaaseen sosverkko järjestelmään. Se suosii paskan jauhajia ja terveitä luusereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588