...alkaa ylihuomenna. Tässä totuttelen jo ajatukseen.
Millä te olette saaneet pidettyä korkin kiinni? Mä aloin opiskelemaan tietotekniikkaa. Ja koska aihe on melko vaativa, niin siitä ei tule mitään pienessä hönössä.
Tipaton syyskuu
6
77
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on hyvä päätös. Lähtekää muutkin mukaan!
- Anonyymi
Oikea päätös.Hienoa. Itse en tupakoi en käytä alkohoolia.En saa siksi ystäviä naisena. Kaikissa ikäluokissa naisista on Hienoa tavata Ja Juoda Viiniä.Terv. itä- Helsinki lähiö.
- Anonyymi
Otetaan pienet sille että tipaton syyskuu alkaa.
- Anonyymi
Jep, vielä ehtii 8h ajan. Itsellänikin vielä tilkka viiniä illan aterian kanssa.
Mutta hyvä motivaatio pitää tipaton.
t. ketjun aloittaja.
- Anonyymi
Itsekin pyrin tipattomaan syyskuuhun, toivottavasti menee mahdollisimman monta kuukautta vielä sen jälkeenkin.
Mulla on terveydelliset syyt korkin kiinni laittamiseen.
Tupakkia kyllä polttelen.- Anonyymi
Mulla sekä terveydelliset että taloudelliset, mutta enimmäkseen tuo, että elämä jauhaa paikoillaan tämän tissuttelun kanssa. Mikään homma ei tahdo sujua.
Menee paljon rahaa etenkin, kun käy baarissa. Alkaa olemaan kaikkialla jo 6€/tuoppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839