Sun pää on kyllä

Anonyymi

Sekasin kun Haminan kaupunki 😁

28

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu hyi siellä on jotain puolustusvoimatoimintaa tai muuta militanttia liikettä

    • Anonyymi

      Lelu on tuttu paikka, ethän ole sellainen?

      • Anonyymi

        Nyt nämä omaan hipiääsi koetut sivallusten comebackit alkaa olla jo aika surkuhupaisia. Selvästi koit aloituksen suunnatun itsellesi ja siltä samalta jonka näet kaikkialla ja jonka kanssa koet olevasi kontaktiktissa. Olet varmaan se sama joka on kainalotuuletellut jostain vedätettävästä kohteesta sen oman kerronnan vaihdellessa kiihkeästä vihaamisesta incelimäiseen seksuaalissävyiseen turhautumiseen. Näiden kaikkien sinun tunteittesi kirjon kombosta tämä kieroutuneen fiksaatiosi syveneminen on varmaan alkanut. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt nämä omaan hipiääsi koetut sivallusten comebackit alkaa olla jo aika surkuhupaisia. Selvästi koit aloituksen suunnatun itsellesi ja siltä samalta jonka näet kaikkialla ja jonka kanssa koet olevasi kontaktiktissa. Olet varmaan se sama joka on kainalotuuletellut jostain vedätettävästä kohteesta sen oman kerronnan vaihdellessa kiihkeästä vihaamisesta incelimäiseen seksuaalissävyiseen turhautumiseen. Näiden kaikkien sinun tunteittesi kirjon kombosta tämä kieroutuneen fiksaatiosi syveneminen on varmaan alkanut. Sivusta.

        Tässä meillä todellinen älymystöläinen taas kertoo kuinka muiden tulee elää imbesilli extrovertti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä meillä todellinen älymystöläinen taas kertoo kuinka muiden tulee elää imbesilli extrovertti.

        Ekstroverttisuus katsotaan yleensä hyveeksi, riippuu tietty suuntauksesta tai kohdentumisesta, en osaa sanoa. Mikä tämä sun elämäntapasi muuten oikein on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekstroverttisuus katsotaan yleensä hyveeksi, riippuu tietty suuntauksesta tai kohdentumisesta, en osaa sanoa. Mikä tämä sun elämäntapasi muuten oikein on?

        Ihan sivusta, ihmettelen, miksi ekstroverttiys katsottaisiin hyveeksi? Missä mielessä? Ja keiden mielissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivusta, ihmettelen, miksi ekstroverttiys katsottaisiin hyveeksi? Missä mielessä? Ja keiden mielissä?

        No yleensä suuna päänä olemista ja ulospäinsuuntautuneisuutta katsotaan esim työelämässä paremmalla kuin introverttisuutta ja sitä ikään kuin odotetaan. En sano, että tämä olisi mun mielestä ideaali tai ylipäätään niin dikotomista. Itselläni ainakin vaihtelee ympäristön, ilmapiirin ja seuran mukaan suuresti. Juju olikin siinä, ettei aiempi kommentoija oikein tunnu hallitsevan sanavarastoaan eli tässä tapauksessa loukkausarsenaaliaan.


    • Anonyymi

      Mitäpä tuo tarkoittaa? 🙃

      • Anonyymi

        Ei hän itsekään tiedä on vaan seonnut omaan nokkeluuteensa.


      • Anonyymi

        Hän on taas kerran saanut siipeensä ja on päättänyt nousta masennuksesta ylös rienaamaan muita ei sen kummempaa.


    • En mielestäni ole sekaisin.

    • Anonyymi

      Hamina on pyöreä kuin pää. Simppeli paikka.

    • Anonyymi

      Nii joo nyt on, eikö rakkaus tee sitä, ensin pääsi yhdestä, toisesta ja kolmannesta tuli neljäs tilalle, toki kolmannen ja kaksosen kanssa saa vielä vääntää, mutta luonnollista.

      • Anonyymi

        Rakkaudesta kyse mutta erilaisesta sellaisesta.
        Mummon rakkaudesta. Voi sitä sairauden määrää.


    • Anonyymi

      Voi että, tulla taitaa olla vähän tyltää nytte. Ota tutti tuuhun ja mene tutimaan. Nolo olet.

      • Anonyymi

        Koet edelleen, että tää on just siltä just sulle?


    • Anonyymi

      Eihän Hamina ole sekaisin. Suuntavaistottomat turistit vaan ovat ympyräkaavan vuoksi sekaisin Haminassa. Ettei olisi tässäkin siitä kyse että kohde ylittää apn ymmärryksen.

    • Anonyymi

      Voihan änkeröinen. En oo koskaan käynyt Haminassa. Kerran kyllä piti käydä mutta se meni silloin mönkään.

    • Anonyymi

      No mulla ainaki on. Vois tämä yks M i k a tulla ja laittaa sen sen ojennukseen.

      -Tee-

    • Anonyymi

      Kyllä minä mieleni nyt pahoitin- tämä koskee juuri minua, sillä minulla on syytä olettaa että…

      • Anonyymi

        Kuka on mielen pahoittanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on mielen pahoittanut?

        En osaa sanoa suistokrokotiili varmaan


    • Anonyymi

      Aamun aamiainen uutiset jotta näkee mitä on tapahtunut. Aamu-TV tyle kuin aamupuurokin :D

    • Anonyymi

      Hyvä pyöreä-pallo maailman sää, katson mielenkiinnolla mitä äyttää Houston TX sää koska jotain tuttuja siellä päin amerikkalaisilla :D

    • Anonyymi

      Sekaisin kuin SAna-HAminan varuskunta.

    • Anonyymi

      En pidä kuminoista.

    • Anonyymi

      Niin on! Miksei olisi? Kun ei tiedä mistä katsotaan, mitä kuunnellaan (kuuntelu nyt ei häiritse), milloin tarkkaillaan ja olenko täysin väärässä, kun arvasin kuka hän oli… Ja jos olen väärässä, onko hän joku tuttuni/puolituttu vai täysin tuntematon, joka tietää kuka olen?

    • Anonyymi

      Sun haminas saattaa olla vieläkin sekasin sun faijas sievistelyistä, että tarkoitan nyt on varmasti väärää häntää roikottelemassa pyllystänsä neiti siellä, iskän kyrpäsoikioota rösteistänsä, pusu.
      https://m.youtube.com/watch?v=KxetbbgHAIM

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1406
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1233
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1170
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1032
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      39
      920
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      776
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      757
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      652
    Aihe