đ..... mahtavaa. Pakkomielteet ei oo kivoja ja rakkaus on sokeaa.
Hiljenee hiljenee
19
61
Vastaukset
- Anonyymi
HyvÀ, ettÀ pakkomielteesi on vÀistymÀssÀ. Ei siltÀ kyllÀ ihan nÀytÀ.
- Anonyymi
En puhu omastani, vaan vuosien takaisesta ihmisestÀ.
- Anonyymi
Hienoa ettĂ€ tiedostat sairautesi....đ
- Anonyymi
Alttari on purettu ja kaukoputki laskettu telineestÀ. En enÀÀ ole öisin ikkunasi takana muista se .
- Anonyymi
Toivon niin, ettÀ saisin vihdoin elÀÀ rauhassa, nÀmÀ pakkomielteiset ihmiset on ahdistavia, mulla om omaan toimintaani syy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon niin, ettÀ saisin vihdoin elÀÀ rauhassa, nÀmÀ pakkomielteiset ihmiset on ahdistavia, mulla om omaan toimintaani syy
On se joo sulla on ihan hirveÀn rankka elÀmÀ kun pitÀÀ omia nimettömiÀ viestejÀ itselleen ja kokea se ahdisteluna ja itseen kohdistuvana kaipauksena. Voihan itku sentÀÀn.
- Anonyymi
Oikein hyvÀ.
- Anonyymi
ĂlĂ€ sitten enÀÀ ruoki sitĂ€ pitkillĂ€ himoavilla katseilla!
- Anonyymi
Ite yllytit. Olisit ollut hissuksiin, niin pakkomielteet olisi karissut aikoja sitten. ĂlĂ€ ota yhteyttĂ€!!
- Anonyymi
Jaa, ai et yllytinđ...pakkomielle olen ollut tapaamisesta lĂ€htien. Harmi vaan, ettĂ€ tĂ€mĂ€ pakkomielle ei osaa puhua, vaikka suu on annettu...
- Anonyymi
Odotan mielenkiinnolla miten kontrolloit ajatuksiasi, entinen pakkkomielteinen.
- Anonyymi
Sokea nÀkee sydÀmellÀÀn
Ja tuntee kosketukset
Herkemmin
Aistit herkistyy
- Anonyymi
Ihan hyvĂ€, kai. đ€
- Anonyymi
Jokaisen asiaan nokkasi työntÀvÀ huomion hakija sÀkin taidat olla
- Anonyymi
Tsiisus, kun tietÀisit minkÀlaisesta hullu stalkerista on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsiisus, kun tietÀisit minkÀlaisesta hullu stalkerista on kyse.
Kukahan tÀmÀ hullu stalkkeri tÀnÀÀn on? TÀnÀÀn A ja huomenna T nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan tÀmÀ hullu stalkkeri tÀnÀÀn on? TÀnÀÀn A ja huomenna T nainen?
EiköhĂ€n se hullu stalkeri oo tÀÀllĂ€ jostain kumman syystĂ€đ... ei siinĂ€ oon joskus samaistunut samaan, mutten lĂ€hellekÀÀn noin pahaan kui hĂ€n.
- Anonyymi
TÀmÀ palsta on nyr tuon yhden saman tarinaa. TÀllÀ palstalla löytyy aina sille uusia sopivia. Tavallaan voihan se olla palstan hyvÀhengetÀr.
Onko siitÀ mitÀÀn haittaakaan ollut tÀÀllÀ? - Anonyymi
Olen itse törmÀnnyt kÀsitteeseen narsismi. Oletteko lukeneet mitÀ tilastot sanovat narsismista ja avioerosta. Kyse on siitÀ ettÀ esimerkiksi erotilanteessa narsisti vÀittÀÀ syyn olleen toisen ja keksii perusteettomia vÀitteitÀ. NÀin hÀn voi suojata vaikkapa sen ettÀ on vuoden jos toisenkin ollut rakastajansa kanssa ja saa tÀten maine-edun elÀmÀÀnsÀ. Tosin tÀmÀn jÀlkeen sama muiden syyttely ja omien ongelmien vÀlttely jatkuu.
Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisÀvero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1537512HiihtÀjÀ Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettÀ vedettiin nenÀÀn. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun hÀneltÀ kysyttiin, ettÀ tykkÀÀkö hÀn hiihtÀ1305179Huuto yltyy persujen piirissÀ Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitÀ Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y432670- 2612268
Nyt ottaa persua pattiin: sÀhköauto joulukuun myydyin
đ€Ł prööt prööt pakoputkellaan pörisevÀÀ persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sĂ€hköauto on noussu812218Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat ettÀ ovat, toiset sanovat ettÀ eivÀt. Ainakin heillÀ on paljon sen aatteen piirteitÀ, koska haluavat kont672068Yhdysvaltain hyökkÀys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkÀyssota
Oman sÀvynsÀ tÀhÀn tuo vielÀ se, ettÀ hyökkÀys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5662037Ei tule uni
Kuten epÀilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllÀ, ettei tÀstÀ mitÀÀn tÀnÀÀn tule.551084Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmÀtikukseen Venezuelan. Mutta minkÀ ihmeen takia? KyseessÀ on kuitenkin vÀhÀp2911067Laittaisin whatsuppissa viestin
Jos olisin tÀysin varma ettÀ se on toivottua vielÀ kun aikaa on mennyt ja ettÀ toivot sitÀ edelleen.651046