👍..... mahtavaa. Pakkomielteet ei oo kivoja ja rakkaus on sokeaa.
Hiljenee hiljenee
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, että pakkomielteesi on väistymässä. Ei siltä kyllä ihan näytä.
- Anonyymi
En puhu omastani, vaan vuosien takaisesta ihmisestä.
- Anonyymi
Hienoa että tiedostat sairautesi....😁
- Anonyymi
Alttari on purettu ja kaukoputki laskettu telineestä. En enää ole öisin ikkunasi takana muista se .
- Anonyymi
Toivon niin, että saisin vihdoin elää rauhassa, nämä pakkomielteiset ihmiset on ahdistavia, mulla om omaan toimintaani syy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon niin, että saisin vihdoin elää rauhassa, nämä pakkomielteiset ihmiset on ahdistavia, mulla om omaan toimintaani syy
On se joo sulla on ihan hirveän rankka elämä kun pitää omia nimettömiä viestejä itselleen ja kokea se ahdisteluna ja itseen kohdistuvana kaipauksena. Voihan itku sentään.
- Anonyymi
Oikein hyvä.
- Anonyymi
Älä sitten enää ruoki sitä pitkillä himoavilla katseilla!
- Anonyymi
Ite yllytit. Olisit ollut hissuksiin, niin pakkomielteet olisi karissut aikoja sitten. Älä ota yhteyttä!!
- Anonyymi
Jaa, ai et yllytin😂...pakkomielle olen ollut tapaamisesta lähtien. Harmi vaan, että tämä pakkomielle ei osaa puhua, vaikka suu on annettu...
- Anonyymi
Odotan mielenkiinnolla miten kontrolloit ajatuksiasi, entinen pakkkomielteinen.
- Anonyymi
Sokea näkee sydämellään
Ja tuntee kosketukset
Herkemmin
Aistit herkistyy
- Anonyymi
Ihan hyvä, kai. 🤔
- Anonyymi
Jokaisen asiaan nokkasi työntävä huomion hakija säkin taidat olla
- Anonyymi
Tsiisus, kun tietäisit minkälaisesta hullu stalkerista on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsiisus, kun tietäisit minkälaisesta hullu stalkerista on kyse.
Kukahan tämä hullu stalkkeri tänään on? Tänään A ja huomenna T nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan tämä hullu stalkkeri tänään on? Tänään A ja huomenna T nainen?
Eiköhän se hullu stalkeri oo täällä jostain kumman syystä👋... ei siinä oon joskus samaistunut samaan, mutten lähellekään noin pahaan kui hän.
- Anonyymi
Tämä palsta on nyr tuon yhden saman tarinaa. Tällä palstalla löytyy aina sille uusia sopivia. Tavallaan voihan se olla palstan hyvähengetär.
Onko siitä mitään haittaakaan ollut täällä? - Anonyymi
Olen itse törmännyt käsitteeseen narsismi. Oletteko lukeneet mitä tilastot sanovat narsismista ja avioerosta. Kyse on siitä että esimerkiksi erotilanteessa narsisti väittää syyn olleen toisen ja keksii perusteettomia väitteitä. Näin hän voi suojata vaikkapa sen että on vuoden jos toisenkin ollut rakastajansa kanssa ja saa täten maine-edun elämäänsä. Tosin tämän jälkeen sama muiden syyttely ja omien ongelmien välttely jatkuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14910901
- 525200
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452413- 302113
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131681Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421514Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301221Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92925TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317882