Mitä miehet hakevat täältä (varatut)

Anonyymi

Varsinkin, miksi parisuhteessa olevat miehet ovat tällä palstalla? Tietenkin siihen voi olla monta syytä....

24

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      yksi syy,että ovat vain mystisesti vahingossa harhautuneet tälle palstalle

      • Anonyymi

        Tai tukittu tiet muualta.


    • Anonyymi

      Rakkautta tietenkin. Mitäs muuta.

    • Tai parisuhteessa olevat naiset...
      Voi olla ihan ajanvietettä, jos on tottunut höpöttelemään palstalla ja on mahdollisesti löytänyt täältä jopa palstaystäviä. Niin miksei kavereitaan saisi tavata?

      • Anonyymi

        Ja niitä parisuhteessa olevia naisia täällä on paljon... ja osalla niistä on niin monta mies hahmoa tällä käytössä että tuskin tietävät kuka oikeasti ovat..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja niitä parisuhteessa olevia naisia täällä on paljon... ja osalla niistä on niin monta mies hahmoa tällä käytössä että tuskin tietävät kuka oikeasti ovat..

        Juu ota vaan rauhassa nyt ja ota kans lääkkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niitä parisuhteessa olevia naisia täällä on paljon... ja osalla niistä on niin monta mies hahmoa tällä käytössä että tuskin tietävät kuka oikeasti ovat..

        Tämä koko palsta on sekava ja epämukava. Ehkä on niin, ettei vastaajilla ole väliä. Joku kanava vain purkaa ikävän tunteita. Toivomuskaivo, josta saa vuoroin halit ja kuraa naamalle, niin että selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niitä parisuhteessa olevia naisia täällä on paljon... ja osalla niistä on niin monta mies hahmoa tällä käytössä että tuskin tietävät kuka oikeasti ovat..

        Okei kiinnostavaa kerro ihmeessä lisää mitä me niilllä hahmoilla tekee?


    • Anonyymi

      Mitä luultavimmin samaa kuin palstalla olevat varatut naisetkin. Ei tää rakettitiedettä ole.

    • Anonyymi

      Vaikka tieteitä ja tunteita en yleensä toisiinsa mieleellään vertaisi tai arvottaisi.

    • Anonyymi

      tälle palstalle voi eksyä epähuomiossa,kun menee etsimään netistä vaikka uusia renkaita autoon tai muita auton varaosia

    • Anonyymi

      Oliko tämä keskustelupalsta vai jokin hotdateline?

      • Anonyymi

        Joillekkin jälkimmäinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekkin jälkimmäinen...

        Itse ainakin ikävöin talveksi kitkarenkaita näiden jollottavien nastojen tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekkin jälkimmäinen...

        Sivusta: miten ne kuvittelee saavansa yhteyden johonkin anonyymiin? Telepaattisestiko sopivat tapaamisen 😄!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: miten ne kuvittelee saavansa yhteyden johonkin anonyymiin? Telepaattisestiko sopivat tapaamisen 😄!

        Vaikea sanoa kun 98 prosenttia jutuista ja ”vuoropuheluista” perustuu trollaukseen😂 todennäköisesti sun mielestä ei ole ollenkaan näin. Tulin muuten prosentilla vastaan, aiemmin rankkasin 99 prosenttia. Joviaali päivä nääs


    • Anonyymi

      Sitä minäkin olen ihmetellyt. Ja vielä raportoidaan jotain panosessioita puolison kanssa. Kuinka kipiätä porukkaa onkaan vapaana..

      • Anonyymi

        Ja kuinka kipiä porukka uskoo nämä laittotarinat…🤦‍♀️


    • Sekä varatut että sinkut pyrkivät KESKUSTELEMAAN sinkkuudesta asiallisesti, mutta vaikeata se on, koska lapsenmieliset ja trollit pyrkivät parhaansa mukaan häiritsemään. 🌹👀

    • Anonyymi

      Ei mitään

    • Anonyymi

      Oletko kiinnostunut varatuista miehistä?

      Jos haluat tutustua normaalisti mieheen niin kysyppä jotain muuta ja sitten toimit sen sen mukaan.

      Jotenkin vuodesta toiseen tätä samaa jankutusta "varatuista" miehistä. Ja varattuja naisia on yhtä paljon. Alkaa pikku hiljaa oksettaa koko samasta skeidasta jauhaminen.

      Jos olisin tän keskustelupalsta "omistaja" heivaisin pois kaikki yllä olevat aiheet ja keskittyisin siihen että tarinat ja jorinat menisivät siihen positiiviseen suuntaan eli miten ja mitä tehdä että ihmiset tutustuisivat paremmin.

      • Anonyymi

        Sinkkuna minä menen eteenpäin...(Olen nainen)
        Kyllähän sitä mielellään tutustuisi sinkkumieheen...


      • Anonyymi

        😂😂😂 että minä näkisin sinut paremmin sanoi susihukka😂😂 oikeasti mikä juttu tämä oli? Ai niin saman trollimiehen tietyntyyppisten vedättämistä ja johdattelua johonkin sessioon mitä ei parhaalla tahdollakaan voi ymmärtää


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe