Olet kaikkeni mun, mies. Rakkaus ei koskaan kuole. Jo vuosia on kulunut siitä kun tavattiin ja aina vain olet mielessäin. Muistan sen kun kättelimme kun saavuin sinne, sulla oli lämmin käsi. Tiesin heti että tähän ihmiseen voi luottaa. Olet se josta olen aina haaveillut vaikka tiemme erkanivat. Olet paras.
Rakas rakas
10
94
Vastaukset
- Anonyymi
Voi rakas rakas mulla on lämmin käsi rakas rakas
- Anonyymi
Hienoa jatkakaa samaan malliin...
- Anonyymi
Ei me koskaan kätelty mutta epäilen että kätteli itseään.
- Anonyymi
Olet vaihtamassa siis hahmoa, miten olisi Tuikkis? :)
- Anonyymi
Ei tuo ole multa hehkulta. Ei se mun vika ole, että joku kirjoittaa "olet paras" kuten mulla tapana. En oikein edes lue näitä teidän höpinöitä enää, joten matkikaa vaan. Mutta nalle on mun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ole multa hehkulta. Ei se mun vika ole, että joku kirjoittaa "olet paras" kuten mulla tapana. En oikein edes lue näitä teidän höpinöitä enää, joten matkikaa vaan. Mutta nalle on mun.
Epäilemättä joku yrittää vielä hönkiä tähän sammuvaan tarinahiileesi mies🥱
- Anonyymi
Miksi et ole kertonut tätä aikaisemmin?
- Anonyymi
Kertonut mitä?
- Anonyymi
Miehellän ion lämpimät kädet ollut vuosia .hyvää matka teille.
- Anonyymi
No se, kiitos on aika laihaksi käynyt. Moi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815410Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151412- 105931
- 78831
- 50812
- 41803
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43789Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56774
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773