Nallelle haikeudella

Anonyymi

Ei tästä tule mitään. 2 kuukautta ollaa kierretty kehää jo. Joskus täytyy osata päästää irti. Olisko tää se hetki? Jää hyvästi, muistot jää elämään

32

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kylää näin on nalle se sun hehkus kirjoyti jo poistetuun alotukseen et ei hakua puhua sulle

      • Anonyymi

        Selvä sitten. Ei puhumista. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä sitten. Ei puhumista. Hyvää yötä.

        Siis kuka kirjoittaa mitäkin? Nalle nukkukoot rauhassa hehkunsa kanssa. Minäkin menen ihan kohta. Ja ajattelen, että kohtaaminen joskus tulisi. Tai sehän olikin niin, ettei vauvamasun kanssa kävelylle kehtaa, mutta kaipa kohdata voi jossain, missä kukaan ei näe, että nuon komea hoikkis ja vanha akka vauvamahan kans, näittekö ny kaikki.


    • Anonyymi

      Uutena, vuotena alettii juttelee ja 7 kuukaitta kunnes vaihlit mut tohon vtun lumppuu!

    • Anonyymi

      Kyllä palstalta löytyy aina yksi uusi kirpelä, jolle näinkin sieluton musa kelpaa :(

    • Joo, mun nallet voitkin jättää ja heti muistoihis. Mun on ja muut voi kiertää ihan ketä lystää.

      • Anteeksi, nallen. Kirjoitusvirhe tuo monikko mutta saahan siitä heedberi jotain hupia. Kunhan selviää ensin.


    • Anonyymi

      Niin epätoivoista tuo troIIaamisesi. Sinä tulet saamaan postissa heidän hääkakun jämät.

      • Anonyymi

        Kenen heidän, ootko sinä ihan kunnossa? 😂 sivusta


      • Anonyymi

        No sokeekin tajuaa et oli itse pääosan näyttelijä mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sokeekin tajuaa et oli itse pääosan näyttelijä mieheltä

        Ei vaan naiselta :) Multa naiselta se oli :) Minä en jätä sitä miestä ennenku kuolinvuoteella. Tuo aloittaja ei ole terve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan naiselta :) Multa naiselta se oli :) Minä en jätä sitä miestä ennenku kuolinvuoteella. Tuo aloittaja ei ole terve.

        Miks sanoit heidän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sanoit heidän?

        Koska en pidä aloittajasta. Halusin pysyä piilossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en pidä aloittajasta. Halusin pysyä piilossa.

        Niin alottajako ei sit ole se joka sille nallelle kirjottaa vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan naiselta :) Multa naiselta se oli :) Minä en jätä sitä miestä ennenku kuolinvuoteella. Tuo aloittaja ei ole terve.

        Kuka nainen sinä sit oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nainen sinä sit oot?

        No se hehkulamppu minä olen. Se ketä tuo aloittaja tuossa esittää. En tietenkään ole aloittaja. Tuo mustasukkainen nainen kirjoittaa noita puolestani. Eikä nallekaan niitä usko todeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin alottajako ei sit ole se joka sille nallelle kirjottaa vai?

        No ei todellakaan ole minulta. Tämä sairas aloittaja kirjoittaa noita säännöllisesti minun puolestani. En lue muuten palstaa juurikaan enää. Joku käy linkittämässä näitä meidän aloituksiin. Nallekaan ei usko enää että nuo on multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan ole minulta. Tämä sairas aloittaja kirjoittaa noita säännöllisesti minun puolestani. En lue muuten palstaa juurikaan enää. Joku käy linkittämässä näitä meidän aloituksiin. Nallekaan ei usko enää että nuo on multa.

        Ok, kuulostaa oudolta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kuulostaa oudolta

        Täällä palstalla mikään ei oo enää outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kuulostaa oudolta

        Se otti tuo kaksi kuukauttakin mun tekstistä. Sanoin eilen että ollaan oltu olemassa nallena ja hehkuna heinäkuusta. Todella kuluttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kuulostaa oudolta

        Ei kai nämä nyt sulta ole nää kyssärit. Minä en oikeasti kirjoittanut tuota aloitusta enkä ajattele kuten sen kirjoittaja. Oon huIIuna häneen. En minä tekis kuten tuo aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nämä nyt sulta ole nää kyssärit. Minä en oikeasti kirjoittanut tuota aloitusta enkä ajattele kuten sen kirjoittaja. Oon huIIuna häneen. En minä tekis kuten tuo aloittaja.

        Keltä? Mitä sä sekoot oikee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nämä nyt sulta ole nää kyssärit. Minä en oikeasti kirjoittanut tuota aloitusta enkä ajattele kuten sen kirjoittaja. Oon huIIuna häneen. En minä tekis kuten tuo aloittaja.

        Ei multa, mutta onhan sekavaa. Hyviä unia.


    • Anonyymi

      Älä vielä mies luovuta, jooko? Minäkään en luovuta ☺️💗 odotan vain, että näkisin sut. sivusta.

      • Anonyymi

        Esteet esteet. Nehän ne.


    • Anonyymi

      Ihmisillä on muita asioita käsiteltävänä tässä elämässä kuin suhdeasiat. Huomenna en tiedä missä olen. Enemmän huolissani läheisistäni.

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä sitten roikut tunnepalstoilla?


    • Anonyymi

      Tää aloitus ei ole hehkulta nallelle vaan pelleltä tyhjään.

    • Anonyymi

      Ja sama kiertäminen jatku...

      • Anonyymi

        Tuossahan joku kateellinen vamppi esiintyi toisena, kun tiesi toisen naisen kirjoittavan nallelle täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan joku kateellinen vamppi esiintyi toisena, kun tiesi toisen naisen kirjoittavan nallelle täällä.

        Ja kuka kyttää ikävä palstaa koko ajan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe