Rakastuin sinuun nyt sitten ihan koko sydämestäni.

Anonyymi

Ei tätä mikään vähennä tai saa loppumaan. Rakastan sinua koska olet sinä ja sinä saat olla mitä vaan.

36

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös sadistinen sarjamurhaajakinko? Uuuh, baby, match made in Hell...

      • Anonyymi

        Jos sellaisesta tykkäät niin anna mennä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sellaisesta tykkäät niin anna mennä.

        Miten niin anna... Meni jo...


    • Anonyymi

      Tapahtuiko jotain erityistä vai kuinka juuri nyt olet mennyttä naista/miestä?

      • Anonyymi

        Sähköä ilmassa.


    • Anonyymi

      Ehdoton rakkaus on sitä, että rakastaa toista kokonaisuudessaan. Vaikka hänessä olisi hyvin ärsyttäviä ja satuttaviakin piirteitä, niin rakkaus pysyy. Sitä tietysti toivoisi, että aika hioisi niitä särmiä kummaltakin. Kun tällaisen ihmisen tapaa, antaa se mahdollisuuden kasvuun. Ja kun kasvun ottaa vastaan, hioo se juuri niitä särmiä. Se että hyväksyy toisen sellaisenaan, on tärkeää. Rakas saa olla juuri sitä, mitä muutenkin on. On aina paras hän.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu, noinhan se on.


    • Anonyymi

      Rakkautta ilmassa selvästikin.

      • Anonyymi

        Ihan todella paljon.


    • Anonyymi

      Onneksi olkoon

      • Anonyymi

        Kiitos. Olen onneni kukkuloilla.


    • Anonyymi

      Rakkaudellinen viesti.

      • Anonyymi

        Rakkaudellista rakkaalle. Asia on näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaudellista rakkaalle. Asia on näin.

        Toisen hyväksyminen sellaisena kun hän on, on mielestäni juuri sitä oikeaa rakkautta. Siitä minä ainakin luulen tunnistavani sellaisen aidon tunteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen hyväksyminen sellaisena kun hän on, on mielestäni juuri sitä oikeaa rakkautta. Siitä minä ainakin luulen tunnistavani sellaisen aidon tunteen.

        Pyyteetöntä ja ymmärtävää niin juuri.


    • Anonyymi

      Ihana olla sellanen rakastettava sulle, lupaan helliä sydämes perimmäistäkin sopukkaa.
      Sun oma keskuslämmitin, eikä kwh maksa mitään.

      • Anonyymi

        😘Ehkä tunnistin sut


      • Anonyymi

        Toivottavasti hän olisi, joskus tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😘Ehkä tunnistin sut

        Melko rohkeesti alotit suukolla ainakin. Toivottavasti ei tunnu väärältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko rohkeesti alotit suukolla ainakin. Toivottavasti ei tunnu väärältä.

        Tuo ei ole aloittaja vaan joku välitunkeutuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole aloittaja vaan joku välitunkeutuja.

        Huomasin, lause ei loppunu pisteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole aloittaja vaan joku välitunkeutuja.

        Sorkkarautahemmo sellainen ;)


    • Rakkaus on ikuista

    • Anonyymi

      Koska kerrot oikeessa elämässä?

      • Anonyymi

        Joku kaunis päivä kun kohtaamme jos kohtaamme.


    • Anonyymi

      No minä pysyn poissa elämästäsi kuten tähänkin asti. Voi hyvin rakas.

      • Anonyymi

        Voin erittäin hyvin.


    • Anonyymi

      Tuo on kyllä hienosti ja tunteellisesti kirjoitettu, saat olla mitä vaan. Tärkein asia on varmaan olla toiselle mahdollisimman hyvä ja Rakastava ihminen. Mutta ei nyt ihan mitä vaan tarvitse olla, jos on väkivaltainen tai alkoholisointunut tai narkomaani. Niitä kun on hyvin vaikea joskus käsitellä, tai olla heidän pari. Olen sitäkin joutunut joskus katsomaan kun kihlattu oli tai paljastui alkoholistiksi. Muuten tulimme toimeen mutta jokainen viikonloppu ja viikollakin jo, alkoi juopottelu. Kestän kyllä normaali alkon käytön mutta, en voi alkaa kenenkään alkoholiterapeutiksi. Olen kahden ihmisen kanssa koittanut sitä, ei onnistu. Toivottavasti sinä aloittaja olet vähän viisaampi kuin minä olin joskus, ajattelin aina että jos ihminen parantuu siitä. Niin, ei käynyt koskaan, kummankaan kohdalla. Toinen on nyt kuollut ja toisesta en tiedä missä on, enkä oikein välitä tietääkään. Eli, ei ihan kaikkea aloittaja kannata katsoa, ei kukaan ihminen ole sen arvoinen että puuduttaa toisen elämän jollain päihteellä. Elämme vain kerran siksi, ei kannatta uhrata omaa elämää jonkun ihmisen takia, joka ei Rakasta eikä kunnioita eikä arvosta sinua. Koska katson sen jos ihminen pilaa toisen elämän, niin ei siinä ole paljon arvostusta toista kohtaan. No, nyt olen vain yksin mutta en ole onneton, onhan minulla hänet jota Rakastan eniten kaikista maailman ihmisistä, elin vastakkaisen sukupuolen edustajasta. Niin, olen kyllä ihan hetero, vaikka olen jo kauan aikaa asunut yksin. No, nyt olen yksin huoltaja eli huollan itseäni, aikuinen lapseni asuu jo omillaan. Olin aika tasapainossa vielä pari vuotta sitten, oli kaikenlaisia harrastuksia. Jotka täytti elämän mukavasti, niin sitten tuli hän joka sotki rytmin tasaisen. Mutta ei se ollut hänen syy, en syytä häntä mitenkään siitä. Tai vähän sittenkin syytän häntä. Hänet kun näin sekosin täysin hänestä, ja nyt olen sekaisin hänestä. En, tajunnut sitä silloin enkä tiennyt että Rakastun häneen niin paljon, etten pääse millään yli hänestä. Hänessä on jotain vain enemmän, niin se on. Häntä on helppo Rakastaa, hän on sellainen. En, olisi tajunnut että kohta on mennyt kaksi vuotta, ja joka ikinen päivä, ilta ja yö ajattelen häntä. Niin, koska Rakastan häntä oikeasti en leikisti. Olen varmaan joidenkin mielestä kummallinen tyyppi, kun en mene viikonloppuisin hakemaan seuraa. Niin, en vain pysty lähestymään ketään, kun Rakastan häntä vain. Tää voi olla jonkun mielestä täysin älytöntä, mutta ei ole minulle sitä. Koska hänessä näin ja tunsin ensimmäistä kertaa aidon tunteen joka on vain niin kokonaisvaltainen tunne. Mutta mitä sanoisin hänelle nyt lopuksi? Sanoisin sen että ainoa asia mitä kadun tässä Rakkauden myrskyssä, on se jos olen yhtään hänen mieltä pahoittanut näillä tunteilla. Rakkaudella hänelle: Vaikka kulkisin kohti pohjoista,olisit sinä minun eteläni. Vaikka itksin tuskasta olisit sinä minun onneni. Vaikka maa jalkojeni alla pettäisi, olisit sinä minun turvani. Vaikka linnut lakkaisivat laulamasta, olisi sinun yksi sanasi niiden kaikkien laulua kauniinpi . Vaikka joutuisin kävelemään maailman ääriin , tekisin sen onnellisena, jos sinä odottaisit minua siellä.

      • Anonyymi

        Kauniisti kirjoitettu jollekin.


      • Anonyymi

        Veit sanat ja kaiken,


    • Anonyymi

      Samalla tavalla minä rakastan yhtä. En osaisi kertoa yhtä kauniisti.

      • Anonyymi

        Osaisit varmasti, anna rakkausvirran virrata.


    • Anonyymi

      Miksi tämä ei ole rakkaus ja rakastaminen keskustelussa 🧐

      • Anonyymi

        Koska laitoin sen tähän.


    • Anonyymi

      Koska ex on viety syömään jälkikäteen unohtu syntymäpäivänä

      • Anonyymi

        Ei mitään sellaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe