Asiantuntija

Anonyymi

Tekeekö se politiikan asiantuntijan jos saa kaksissa kunnallisvaaleissa 5 ääntä ja potkut kolmesta puolueesta?

22

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun eio saanu potkuja.ja tekee . olen vanhuksen omaishoitaja.olen nähnyt vanhustenhuollon epäkohdat,olen ollut leipäjonossa,sairaana,työttömänä sukulaiset otettiin huostaan äiti oli töissä minä 22v hoitaja että mitä länkytät

• Anonyymi

Nykyinen Persujen puheenjohtaja kuokki kukkapenkkiä ja ajeli ruohoa vanhuksen talon pihalla.minä katsoin isäni perään,hoitaja pyysi oli kiire

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyinen Persujen puheenjohtaja kuokki kukkapenkkiä ja ajeli ruohoa vanhuksen talon pihalla.minä katsoin isäni perään,hoitaja pyysi oli kiire

Enemmän asiantuntija kuin sinä 62 kuntalaisaloitetta.käytössä Sumitomo Woima corporated eräs aloitteista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän asiantuntija kuin sinä 62 kuntalaisaloitetta.käytössä Sumitomo Woima corporated eräs aloitteista

Kadelänkyttäjä joka ei itse saa mitään aikaiseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Se unohtui vakiolänkytyksestäs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se unohtui vakiolänkytyksestäs

Ja ne häädöt,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ne häädöt,

Eiole tullut potkuja ihan itse ilmoitin että lähden.Se joka muuta väittää valehtelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiole tullut potkuja ihan itse ilmoitin että lähden.Se joka muuta väittää valehtelee

Suosittelen ottamaan yhteyttä Aallon mielenterveyspolitklinikalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen ottamaan yhteyttä Aallon mielenterveyspolitklinikalle.

Olet vaaraksi itsellesii ja muille ja häiriö ja riskitekijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet vaaraksi itsellesii ja muille ja häiriö ja riskitekijä

Kuuntelet ja kyttäät muiden elämää ja raha-asoita jotka eivät sulle edes kuulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelet ja kyttäät muiden elämää ja raha-asoita jotka eivät sulle edes kuulu.

Kuka täysjärkinen ihminen ottaa 50kuvakaappausta vie ne poliisille, ottamatta selvää.Ei vaivaudu kysymään vaaliliitossa olevalta viranomaiselta ja kaupungin lakimieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka täysjärkinen ihminen ottaa 50kuvakaappausta vie ne poliisille, ottamatta selvää.Ei vaivaudu kysymään vaaliliitossa olevalta viranomaiselta ja kaupungin lakimieheltä.

Varmasti Sote ja lastensuojelun ja muiden kaupugin asioiden asiantuntija poliitikko.
        Tavallinen kadun tallaaja on näihin verrattuna pelkkä paska

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti Sote ja lastensuojelun ja muiden kaupugin asioiden asiantuntija poliitikko.
        Tavallinen kadun tallaaja on näihin verrattuna pelkkä paska

Hän on teidän politiikkanne ja vaalikiistojenne tiellä ja häiritsee kaupungin elämää.vaikka on asunut yli 50v osallistumatta mihinkään kuin 3vuotena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on teidän politiikkanne ja vaalikiistojenne tiellä ja häiritsee kaupungin elämää.vaikka on asunut yli 50v osallistumatta mihinkään kuin 3vuotena.

Muualta Varkauteen muuttaneet ovat Varkauden mahti-ihmisiä paikallinen asukas pelkkä paska,jonka silmille voi hyppiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muualta Varkauteen muuttaneet ovat Varkauden mahti-ihmisiä paikallinen asukas pelkkä paska,jonka silmille voi hyppiä

Mahtavaa osallistu oikeasti paska feikkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

TV5 Charlie Wilsonin sota ,opit sinäkin pelle jotain mitä USA teki Afganistanissa oikein

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TV5 Charlie Wilsonin sota ,opit sinäkin pelle jotain mitä USA teki Afganistanissa oikein

Sama olisi pitänyt tehdä Ukrainassa heti Venäjän hyökättyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama olisi pitänyt tehdä Ukrainassa heti Venäjän hyökättyä

Myös Suomessa niinku USAssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös Suomessa niinku USAssa

Mainosta rajalle.Vitut kun kansanedustaja Kiovaan ja kysymään paikallisilta mitä tarvitset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mainosta rajalle.Vitut kun kansanedustaja Kiovaan ja kysymään paikallisilta mitä tarvitset

Miksei kuntapoliitikkokin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä kuraa kaikki 62 aloitetta. Kopioitu muualta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demarit potki ulos 5 äänen jälkeen, persut potki ulos kun näki mikä paskalänkky olet ennen vaaleja, vasukit potki ulos 5 äänen jälkeen. Nämä on faktoja, minä tiedän.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toni Niemisen lapset otettu huostaan

Heidi Nieminen, Tonin ex vaimo onko kyseessä? Eihän Tonilla ole muiden naisten kans enää niin pieniä lapsia? Eli mitä siellä on tapahtunut? Neljä last
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      2647
    2. Oma kansa ensin?

Mitä tarkoittaa oma kansa ensin? Mihin verrattuna. Muitten kustannuksella? Miten voisimme olla erillään maailmasta? Mikä on se kansa, joka on vauras
      Maailman menoa
      457
      1822
    3. Yllätys! Maajussille morsian -sarjan maajussi ja tangokuningatar v. 2019 Temptation Islandissa!

Oooo, Maajussille morsian kohtaa Tempparit… Aika villiä. Mitä tunteita herättää, aiotko katsoa nyt Temptation Islandia, jos olet katsonut Maajussill
      Tv-sarjat
      13
      1380
    4. Soini lähdössä viemään persuilta ääniä

Soini harkitsee lähtevänsä jo seuraavissa eduskuntavaaleissa ensi keväänä ehdokkaaksi. Myös EU vaalit parin vuoden kuluttua häntä kiinnostavat. Aika m
      Perussuomalaiset
      118
      1219
    5. Taas sun kuvaasi

katselin 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      988
    6. Bonussyy seuraavan askeleen ottamiselle

Huvittaa jo valmiiksi joidenkin reaktio jos tulevaisuudessa näkevät meidät yhdessä.
      Ikävä
      57
      844
    7. Venäjän rintama romahtanut. Lännen pitää alkaa miettiä pilkotaanko venäjä useaksi pikkuvaltioksi

Venäjän rintama näyttää romahtaneen täysin myös Hersonin suunnalla. Asiasta twiittaa muun muassa sotahistorian asiantuntija ja suomenkielistä Ukraina
      Maailman menoa
      181
      762
    8. Persut erotti rokotekriitikon

Turun ”korona­paasaaja” heitettiin ulos perus­suomalaisten ryhmästä: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009111451.html?share=b969f2bb00583cc8f0a2
      Maailman menoa
      176
      725
    9. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      67
      713
    Aihe