Pakkomielteinen ihastus

Anonyymi

Onko joku päässyt eroon pakkomielteisestä ihastuksesta jotenkin? Nyt kaikki vinkit kehiin. Mun pää ei kestä, kun tietty mies pyörii mielessä. Tätä on jo kestänyt pitkään.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei onnistu mitenkään.

      • Anonyymi

        Ei nyt lohduttanut


    • Anonyymi

      No uusi tietenkin, täytyy eka rakastua uuteen..

    • Mikä siitä tekee pakkomielteistä? Miten se mainitsemasi pakkomielteisyys omasta mielestä näkyy?

      Kun yhä ja aina vaan ihastuminen on omien ajatuksiesi tuotos. Pitkälti tiedostamattomien, mutta etenkin jatkuessaan tiedostettujen.

      • Anonyymi

        No vaikka miten yritän, niin hän jotenkin hujahtaa mieleen. Sitten sitä ollaankin hetki haavemaailmassa. Tämä alkoi yhtäkkiä. Ei edes vuosiin oltu nähty, juteltu. Voisi melkein sanoa, että tuli salama kirkkaalta taivaalta ja sen jälkeen on enemmän ja enemmän ollut mielessä. En edes pitänyt miehestä aluksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka miten yritän, niin hän jotenkin hujahtaa mieleen. Sitten sitä ollaankin hetki haavemaailmassa. Tämä alkoi yhtäkkiä. Ei edes vuosiin oltu nähty, juteltu. Voisi melkein sanoa, että tuli salama kirkkaalta taivaalta ja sen jälkeen on enemmän ja enemmän ollut mielessä. En edes pitänyt miehestä aluksi.

        Ymmärrän hyvin, sellaista sattuu, on sattunut itsellekin ja tulee varmaan sattumaan tulevaisuudessakin. Häiritsevää ja hankalaa, vaikka toisaalta kovin kaunista ja ihanaa.

        Mutta on hyvä tiedostaa, että kyseessä on vain oma mieli, joka tekee tepposiaan. Toki sen toisen henkilön täytyy jotenkin viehättää, mutta muuten luomme ne (ihannoidut) mielikuvat ja haaveet itse. Jo se, että sen tiedostaa, voi auttaa asian kanssa, auttaa sivuuttamaan niitä ajatuksia etenkin silloin kun ne ovat ylivoimaisen hallitsevia.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin, sellaista sattuu, on sattunut itsellekin ja tulee varmaan sattumaan tulevaisuudessakin. Häiritsevää ja hankalaa, vaikka toisaalta kovin kaunista ja ihanaa.

        Mutta on hyvä tiedostaa, että kyseessä on vain oma mieli, joka tekee tepposiaan. Toki sen toisen henkilön täytyy jotenkin viehättää, mutta muuten luomme ne (ihannoidut) mielikuvat ja haaveet itse. Jo se, että sen tiedostaa, voi auttaa asian kanssa, auttaa sivuuttamaan niitä ajatuksia etenkin silloin kun ne ovat ylivoimaisen hallitsevia.

        Tää nyt on fiksuin kommentti mitä olen kuullut. Kiitos♥️ Yritän muistaa tämän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää nyt on fiksuin kommentti mitä olen kuullut. Kiitos♥️ Yritän muistaa tämän.

        Ole hyvä, toivon että pääset voitolle tunteistasi ♥️


    • Anonyymi

      Mitäs jos kertoisit miehelle asiasta, hyvä keskustelu vois puhdistaa sun pään.

      • Anonyymi

        Ei hän halunnut keskustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän halunnut keskustella.

        Tuo vaikeuttaa pakkomielteen loppumista.


      • Anonyymi

        Juu ei...hulluna pitäisi t.ap


    • Anonyymi

      Entäpä jos kyse ei olekaan ihastuksesta vaan jostakin muusta vahvasta tunteesta? Oletko varma että tunnet rakkautta häntä kohtaan?

      • Anonyymi

        Mä suoraan sanottuna inhosin häntä alkuun. Todella ärsyttävä mies! Ja nyt hän ei muka ärsytä? Tämä tunne tuli ihan yllättäen näin vuosien takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä suoraan sanottuna inhosin häntä alkuun. Todella ärsyttävä mies! Ja nyt hän ei muka ärsytä? Tämä tunne tuli ihan yllättäen näin vuosien takaa.

        Mitä siis tunnet häntä kohtaan nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siis tunnet häntä kohtaan nyt?

        Jotain himon ja ihastuksen välimaastosta


    • Anonyymi

      Sama homma. Tuo jonkun konsti, toinen, tulkoon ensivuonna jollei tää hitto lopu.

    • Anonyymi

      Ajattele että se mies on eräänlainen nasse setä ja hyvin vihainen sellainen, puhaltelee pulloihin ja jo siinä välissä huikkailee pullosta, huutaa ja raivoaa kaikelle kansalle ja myös sinulle. Ei oo nyt muuta varteenotettavaa vinkkiä tähän hätään.
      https://www.youtube.com/watch?v=oy7I3NRgAeQ
      voimia sulle!

    • Anonyymi

      Puhu sille miehelle. Ehkä sitten helpottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe