Kuulumisia miehelle

Anonyymi

Olen lenkkeillyt nyt niin paljon että joka päivä on ollut 9000-12000 askelta. Kyllä ylimääräset lähtee pikkuhiljaa ja olenkin parissa viikossa laihtunut 3 kiloa. Painavimmasta hetkestä tippunut 17 kiloa. Tykkäätkö sinä lenkkeillä? Paljon tulee askelia päivässä? Jos sulla siis on mittari?

Lähetäänkö muuten ensi talvena vaikka Leville laskettelemaan? Osaan suksilla ja laudalla molemmilla. Enemmän tykkään lautailusta. Miten sinä tulet rinnettä alas mieluiten?

Ihana mies olet ja tahtoisin tietää sinusta kaiken. ❤️

(Olisi tehnyt mieli kirjottaa omalla murteella, mutta anonyymiteetin takia en kehtaa)

Terkuin ei ehkä niin salainen ihailijasi

23

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      häh

      • Anonyymi

        Mitä häh täh


      • Anonyymi

        Kyllä tätäkin naista feikkaavaa daijua provoa kelpaa päivitellä ihan äimänä käkenä, varsinkin siitä kulmasta, että ehdottomasti tiedät kuka kirjoittaa dieettipäiväkirjaa👍🥱 siinähän se elämä ja aika kuluu sutiessa paikallaan.


    • Anonyymi

      Aktiivisena päivänä kertyy sellaiset 6000-10000 askelta, koska maasto nyt on mitä on. Kävelyteillä kulkiessa menee yleensä reilummin, jotain 10000-18000 luokkaa, mutta harvemmin tulee mahdollisuuksia niitä käyttää.

      Lasketellut olen vain kahden kertaa ja molemmilla kerroilla suksilla. En ole siis kovin hyvä siinä ja sattumuksilta en välttynyt molemmillakaan kerroilla. Minulla oli siis ongelmia jo pelkästään sen nostohissin kanssa ja tuli sitä penkkaankin suoraan laskettua. Ei kuitenkaan sen pahempaa onneksi. Hauskaa oli silloin ainakin muilla! Mut lähdetään vaan! Kysyn sulta sitten vähän neuvoja. :)

      • Anonyymi

        Juu, minä neuvon mielellään. 😊 ja noukin sinut aina penkoista ylös, jos niihin muksahdat. Tehdään sitten seuraavalla kerralla jotain missä sinä voit minua neuvoa ja opastaa. 😊Olisitpa se mun hän. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, minä neuvon mielellään. 😊 ja noukin sinut aina penkoista ylös, jos niihin muksahdat. Tehdään sitten seuraavalla kerralla jotain missä sinä voit minua neuvoa ja opastaa. 😊Olisitpa se mun hän. ❤️

        Oi joi! Sun kanssa se olisi parasta, kuhan ei vain molemmat hujahdeta sitten penkkaan. :)
        Yhdessähän me voitaisiin kokeilla melkein mitä vain, kun vain pidämme toisistamme kiinni ja tuemme toisiamme. Näin uskon ja tunnen! ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi joi! Sun kanssa se olisi parasta, kuhan ei vain molemmat hujahdeta sitten penkkaan. :)
        Yhdessähän me voitaisiin kokeilla melkein mitä vain, kun vain pidämme toisistamme kiinni ja tuemme toisiamme. Näin uskon ja tunnen! ❤️

        Ihanaa, näin me tehdään. Minäkin uskon ja tunnen saman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, näin me tehdään. Minäkin uskon ja tunnen saman.

        Tämä oli joku muu, mutta voisin vastata samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli joku muu, mutta voisin vastata samoin.

        Siksi oottelinkin sua.😊
        Alkaa olla nukkumaanmenoaika. Huomenna luvassa rankka päivä. Täytyy ottaa itseäni sarvista nyt, jotta tekisin oikein itselleni ja kykenenisin talvella sun kanssasi Leville.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi oottelinkin sua.😊
        Alkaa olla nukkumaanmenoaika. Huomenna luvassa rankka päivä. Täytyy ottaa itseäni sarvista nyt, jotta tekisin oikein itselleni ja kykenenisin talvella sun kanssasi Leville.😊

        Kuka sinä olet ja mistä päin? Olet tosi mukavan oloinen. Olen itse H:lla alkava nainen. Osuiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinä olet ja mistä päin? Olet tosi mukavan oloinen. Olen itse H:lla alkava nainen. Osuiko?

        Mies läheltä Itärajaa. Ja en tiedä H:ta ennestään. Kiva olit.


    • Anonyymi

      Ihana lähtee sinun
      kanssa hiihtämään ja laskettelemaan.
      Odotan jo lunta. Tehdään kaikkea kivaa. ♥️

    • En tykkää lenkkeillä, mutta kävellä kylläkin.
      Tyypillisen työpäivän aikana tulee mitä tahansa väliltä 5000-15000 askelta, pääosin haarukan yläpäästä.
      Levi on ok, en tosin ole ikinä ns. lasketellut.
      Mieluiten tulen rinnettä alas pulkalla ja niin maan perusteellisen kovaa.
      Ihana? Minä? No eipä nyt liioitella.
      Laita vaan murteellasi, kauniimpaa se niin on ja osin lauserakenne jo sen paljastaakin.

    • En tykkää lenkkeillä

    • Anonyymi

      Älä laihduta liikaa. Nainen ei ole kaunis jos on kuin kusimato, vähän pitää olla muotojakin :)

      • Anonyymi

        No en pystyisi enää liikaa laihtumaan. Ja mulla ne muodot tulee vain edullisemmin esiin hoikempana. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en pystyisi enää liikaa laihtumaan. Ja mulla ne muodot tulee vain edullisemmin esiin hoikempana. 😊

        No niin no sitte :P


    • Anonyymi

      Tämä ei ole multa. Taisi tulla parissa viikossa pari kiloa takaisin. Noloa, tiedän :)

    • Anonyymi

      Kirjoitan vielä ennen kuin nukahdan.
      Mun mielestä ei oo tärkeää paljonko niitä askeleita tulee päivän aikana. Se on hyvä jos jaksaa liikkua ja on hyvä olo siitä.Että saa nollattua päätään jotenkin.

      En lähtisi Leville. Koska en tykkää laskettelusta enkä lautailusta. Sain niistä kokemusta aikoinani. Murtsikka on ainoa vaihtoehto. Revi siitä.

      Jotenkin tämä viesti toi hymyn pitkästä aikaa.
      Kiitos kun toit sen🙏

      Levollista yötä🌾

      • Anonyymi

        Ja se kuka kirjoitti kaivatulleen niin hälle ♡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se kuka kirjoitti kaivatulleen niin hälle ♡

        2014 toukokuusta lähtien. Ja kaikki jäi kesken.
        Puhumattomuus on raskainta. En kyllä enää käy asiaa täällä kuten joskus aiemmin.

        Kaikkea hyvää kyselijälle.
        Levollista yötä.


    • Anonyymi

      Liikkuminen ei laihduta. Sillä korkeintaan ylläpitää saavutettua painoa. Mitä syöt ja juot, sillä on merkitystä.

    • Anonyymi

      Taidat mies itse olla hieman pullia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2485
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1609
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1515
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1363
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1219
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      944
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      315
      943
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      79
      850
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      835
    Aihe