Mies mitä tuumaisit

Anonyymi

Jos joskus puhutaan puhelimessa ihan muissa asioissa ja toteaisin siinä sitten, että voi hitsi, kun olen vieläkin aivan ihastunut sinuun. Lyötkö luurin korvaan tyylillä "moi, pitää mennä"? 😂

13

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No omalla kohdalla en todellakaan löisi luuria korvaan, vaikka saattaisin hyvinkin olla tovin hämilläni, luultavasti olisin. Mutta siitä keskustelu jatkuisi, kuulustelulla että miten niin olet, olet täysissä järjissäsi, mitä hittoa jne. 😂

    • Anonyymi

      Tuo puhelimessa miehitteleminen vaatisi asianajajan neuvonpitoa, sillä neiti on nyt sennäköinen, miten neiti nyt on värisevä kapula pillussaan, semmonen äkki-iloinen, senkin hyväkäs. Pusu.
      Nyt kielioppia
      Naisen oli myönnettävä, miten kissansa nimi ei ollutkaan arabialainen kissanainen.
      Woman had to admit to the arabic catwoman wasnt the name for womans pussy.
      https://m.youtube.com/watch?v=sTZvnhn5InA

    • Anonyymi

      Jos minä naisena menisin sille miehelle noin sanomaan puhelimessa, mä luultavasti itse katkaisisin linjan valoa nopeammin ja hautautuisin bunkkeriin ennalta määräämättömäksi ajaksi. Ja senkin jälkeen, kun uskaltautuisin sieltä ulos, teeskentelisin, että mitään ei koskaan tapahtunutkaan.

      • Anonyymi

        Älä liiottele. Ei se nuin noloa olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä liiottele. Ei se nuin noloa olisi.

        Ei niin vaan vielä nolompaa. Huoh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin vaan vielä nolompaa. Huoh.

        Aha.


    • En lyö luuria korvaan koskaan kenellekään. Odotan soittoasi.

    • Eijän me sentään puhelimessa..

    • Anonyymi

      Veikkaan että omalla kohdalla mies vain ahdistuisi, kerran kun olen jo asiasta kertonut eikä hän sanonut takaisin suorin sanoin olevansa myös ihastunut minuun. Parempi antaa olla, se siitä.

    • Anonyymi

      Kusikuttelisin sinulle helliä

    • Anonyymi

      En varmaan löisi luuria korvaan. Osaan jutella mistä aiheesta vaan ja olen ihan tavallinen, mielestäni jopa helposti lähestyttävä mies. Suorastaan jopa toivoisin sitä juttelutuokiota.

    • Anonyymi

      Minä en ole mies ensinkään, mutta tykkäisin saada tuollaisia puheluita. Miehiltä todennäköisimmin tuollaisia saisin, mutten löisi luuria naisenkaan korvaan vaan kuuntelisin koko asian.

    • Anonyymi

      Voih! Itkisin varmaan onnesta!
      Soittaisit!!!
      Vaikka et kehtaisi vielä noin sanoakaan, niin ilahtuisin vain kuullessani äänesi!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2931
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      180
      1719
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1597
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1575
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1279
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      335
      1121
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1004
    8. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      92
      995
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      93
      946
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      920
    Aihe