Pitkään toivoin, että olisimme eksäni kanssa saaneet asiat kuntoon.
Tämä päivä todisti sen ettei näin tule enään tapahtumaan.
Muutenkin aivan liikaa asioita meidän välissä.
Olen mennyt elämässäni kyllä jo eteenpäin, mutta jokin minun sisällä toivoi sitä enemmän kuin mitään tässä maailmassa.
Olet silti minulle aina rakas tai ellet jopa rakkain ja tiedän sen jo nyt.
Nauti elämästäsi ja kaikesta uudesta mitä olet elämääsi saavuttanut minun jälkeeni.
Suljen palstan pysyvästi.
Rakkaudella Minä.
Pakko hyväksyä.
9
160
Vastaukset 9
- Anonyymi
ihanasti kirjoitettu
- Anonyymi
Provo aloitus.
- Anonyymi
Rakas rakas tule takas.
- Anonyymi
Outoa. Minusta oli ihan helppoa ottaa exään yhteyttä. Ei mitenkään vaikeaa.
- Anonyymi
Yksi elämän oppitunneista on se että vaikka menee eteenpäin pieni pala itsestä kuuluu aina menneille rakkauksille, tai no tärkeimmälle ainakin. Ja hyvä niiin, sehän on kaiken tarkoitus, jättää jälkiä ja tulla itsekin merkityksi, tavallaan.
- Anonyymi
Mistä sä tiedät mikä on kenenkin elämän tarkoitus tai kokemus elämisestä? Voit puhua vain omasta puolestasi.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Huonompi juttu. Itse kokeilin eroahdistukseen tusinaa naista. Ei auttanut. Ei se vaihtamalla parane. Palatkaa yhteen.
- Anonyymi
Xät niin tarkoittanee jotain rikollista raporteissakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051334Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807- 53691
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124594Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö184515- 60501