Pitkään toivoin, että olisimme eksäni kanssa saaneet asiat kuntoon.
Tämä päivä todisti sen ettei näin tule enään tapahtumaan.
Muutenkin aivan liikaa asioita meidän välissä.
Olen mennyt elämässäni kyllä jo eteenpäin, mutta jokin minun sisällä toivoi sitä enemmän kuin mitään tässä maailmassa.
Olet silti minulle aina rakas tai ellet jopa rakkain ja tiedän sen jo nyt.
Nauti elämästäsi ja kaikesta uudesta mitä olet elämääsi saavuttanut minun jälkeeni.
Suljen palstan pysyvästi.
Rakkaudella Minä.
Pakko hyväksyä.
9
151
Vastaukset
- Anonyymi
ihanasti kirjoitettu
- Anonyymi
Provo aloitus.
- Anonyymi
Rakas rakas tule takas.
- Anonyymi
Outoa. Minusta oli ihan helppoa ottaa exään yhteyttä. Ei mitenkään vaikeaa.
- Anonyymi
Yksi elämän oppitunneista on se että vaikka menee eteenpäin pieni pala itsestä kuuluu aina menneille rakkauksille, tai no tärkeimmälle ainakin. Ja hyvä niiin, sehän on kaiken tarkoitus, jättää jälkiä ja tulla itsekin merkityksi, tavallaan.
- Anonyymi
Mistä sä tiedät mikä on kenenkin elämän tarkoitus tai kokemus elämisestä? Voit puhua vain omasta puolestasi.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Huonompi juttu. Itse kokeilin eroahdistukseen tusinaa naista. Ei auttanut. Ei se vaihtamalla parane. Palatkaa yhteen.
- Anonyymi
Xät niin tarkoittanee jotain rikollista raporteissakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505207Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753000Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2931519Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721163Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781136Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1291072
- 1711054
- 49934