Pitkään toivoin, että olisimme eksäni kanssa saaneet asiat kuntoon.
Tämä päivä todisti sen ettei näin tule enään tapahtumaan.
Muutenkin aivan liikaa asioita meidän välissä.
Olen mennyt elämässäni kyllä jo eteenpäin, mutta jokin minun sisällä toivoi sitä enemmän kuin mitään tässä maailmassa.
Olet silti minulle aina rakas tai ellet jopa rakkain ja tiedän sen jo nyt.
Nauti elämästäsi ja kaikesta uudesta mitä olet elämääsi saavuttanut minun jälkeeni.
Suljen palstan pysyvästi.
Rakkaudella Minä.
Pakko hyväksyä.
9
96
Vastaukset
- Anonyymi
ihanasti kirjoitettu
- Anonyymi
Provo aloitus.
- Anonyymi
Rakas rakas tule takas.
- Anonyymi
Outoa. Minusta oli ihan helppoa ottaa exään yhteyttä. Ei mitenkään vaikeaa.
- Anonyymi
Yksi elämän oppitunneista on se että vaikka menee eteenpäin pieni pala itsestä kuuluu aina menneille rakkauksille, tai no tärkeimmälle ainakin. Ja hyvä niiin, sehän on kaiken tarkoitus, jättää jälkiä ja tulla itsekin merkityksi, tavallaan.
- Anonyymi
Mistä sä tiedät mikä on kenenkin elämän tarkoitus tai kokemus elämisestä? Voit puhua vain omasta puolestasi.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Huonompi juttu. Itse kokeilin eroahdistukseen tusinaa naista. Ei auttanut. Ei se vaihtamalla parane. Palatkaa yhteen.
- Anonyymi
Xät niin tarkoittanee jotain rikollista raporteissakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511768- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586196Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715116- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164373- 1183845
- 813343
- 481821