Pitkään toivoin, että olisimme eksäni kanssa saaneet asiat kuntoon.
Tämä päivä todisti sen ettei näin tule enään tapahtumaan.
Muutenkin aivan liikaa asioita meidän välissä.
Olen mennyt elämässäni kyllä jo eteenpäin, mutta jokin minun sisällä toivoi sitä enemmän kuin mitään tässä maailmassa.
Olet silti minulle aina rakas tai ellet jopa rakkain ja tiedän sen jo nyt.
Nauti elämästäsi ja kaikesta uudesta mitä olet elämääsi saavuttanut minun jälkeeni.
Suljen palstan pysyvästi.
Rakkaudella Minä.
Pakko hyväksyä.
9
82
Vastaukset
- Anonyymi
ihanasti kirjoitettu
- Anonyymi
Provo aloitus.
- Anonyymi
Rakas rakas tule takas.
- Anonyymi
Outoa. Minusta oli ihan helppoa ottaa exään yhteyttä. Ei mitenkään vaikeaa.
- Anonyymi
Yksi elämän oppitunneista on se että vaikka menee eteenpäin pieni pala itsestä kuuluu aina menneille rakkauksille, tai no tärkeimmälle ainakin. Ja hyvä niiin, sehän on kaiken tarkoitus, jättää jälkiä ja tulla itsekin merkityksi, tavallaan.
- Anonyymi
Mistä sä tiedät mikä on kenenkin elämän tarkoitus tai kokemus elämisestä? Voit puhua vain omasta puolestasi.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Huonompi juttu. Itse kokeilin eroahdistukseen tusinaa naista. Ei auttanut. Ei se vaihtamalla parane. Palatkaa yhteen.
- Anonyymi
Xät niin tarkoittanee jotain rikollista raporteissakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797