Pitkään toivoin, että olisimme eksäni kanssa saaneet asiat kuntoon.
Tämä päivä todisti sen ettei näin tule enään tapahtumaan.
Muutenkin aivan liikaa asioita meidän välissä.
Olen mennyt elämässäni kyllä jo eteenpäin, mutta jokin minun sisällä toivoi sitä enemmän kuin mitään tässä maailmassa.
Olet silti minulle aina rakas tai ellet jopa rakkain ja tiedän sen jo nyt.
Nauti elämästäsi ja kaikesta uudesta mitä olet elämääsi saavuttanut minun jälkeeni.
Suljen palstan pysyvästi.
Rakkaudella Minä.
Pakko hyväksyä.
9
128
Vastaukset
- Anonyymi
ihanasti kirjoitettu
- Anonyymi
Provo aloitus.
- Anonyymi
Rakas rakas tule takas.
- Anonyymi
Outoa. Minusta oli ihan helppoa ottaa exään yhteyttä. Ei mitenkään vaikeaa.
- Anonyymi
Yksi elämän oppitunneista on se että vaikka menee eteenpäin pieni pala itsestä kuuluu aina menneille rakkauksille, tai no tärkeimmälle ainakin. Ja hyvä niiin, sehän on kaiken tarkoitus, jättää jälkiä ja tulla itsekin merkityksi, tavallaan.
- Anonyymi
Mistä sä tiedät mikä on kenenkin elämän tarkoitus tai kokemus elämisestä? Voit puhua vain omasta puolestasi.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Huonompi juttu. Itse kokeilin eroahdistukseen tusinaa naista. Ei auttanut. Ei se vaihtamalla parane. Palatkaa yhteen.
- Anonyymi
Xät niin tarkoittanee jotain rikollista raporteissakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä5611820Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san414788Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2612916Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1612749- 1261891
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo20124540 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2121011- 84965
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv70874- 82870