Että kirjoittelee aivan jonkun vieraan kanssa luullen sitä vierasta omaksi ihastuksekseen. Eli periaatteessa minäkin olen ihastunut kokoelmaan eri ihmisten palstaviestejä ja en tunne ollenkaan sitä oikeaa ihastustani. Vinkeää on.
Vinkeää tajuta
Anonyymi
9
133
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä oppii ja paljon.
- Anonyymi
Voisitte hyvin sopia toisillenne kun juttukin noin luistaa.
- Anonyymi
Ja et osaa kirjoittaa omalla nikilläsi vaikka niin lupasit.
- Anonyymi
Olipa tyhmä aloitus. Itse yritän erästä löytää jotain tunnisteita käyttäen. En minä silti kuvittele mitä sattuu. Tyhmä aloitus vinkeällä.
- Anonyymi
Tyhmää etsiä ketään täällä tunnisteilla, saa vaan ihmiset perääntymään.
- Anonyymi
Tyhmä aloitus
- Anonyymi
Koskaan ei voi oikeasti tietää.
- Anonyymi
Vielä vinkeämpää se olisi toisin päin.
- Anonyymi
mut selviäähän tolla tapaa se oma ideaalikumppani, et ei nyt kun sitä lasikenkää sovittelemaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638