J mies, koko yön sua mietin❤.. sun kuva on mun näytössä🙄😂...saattoipa sen huomata muutkin😇...ei haittaa ja osa tietääki ...plaaap ja nyt nukkuu ettei tuu höpöteltyä mitä sattuu
Ikävä sinua
15
<50
Vastaukset
Toivottavasti sait myös nukuttua vähän. :)
- Anonyymi
Joo en, piti tehdä töitä, sen huomaa, kun väsähtää tulee ihan tyhmä😂..onneks silloin ei näe kaivattuaan🙄..vaikka tunne onkin aito, mutta käytös on sitä luokkaa.., ihanasti hiljentynyt tämä palsta:)
Anonyymi kirjoitti:
Joo en, piti tehdä töitä, sen huomaa, kun väsähtää tulee ihan tyhmä😂..onneks silloin ei näe kaivattuaan🙄..vaikka tunne onkin aito, mutta käytös on sitä luokkaa.., ihanasti hiljentynyt tämä palsta:)
Minä lähden nyt hölmöilemään väsyneenä työpaikalleni. :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä lähden nyt hölmöilemään väsyneenä työpaikalleni. :)
Siellä sitä onkin mukava hölmöillä:) mutta ei sinäänsä haittaa, kun "tuntee" kaikki. Mukavaa työpäivää!
Anonyymi kirjoitti:
Siellä sitä onkin mukava hölmöillä:) mutta ei sinäänsä haittaa, kun "tuntee" kaikki. Mukavaa työpäivää!
Sepä se. Kiitos ja sulle kivaa iltaa! :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sepä se. Kiitos ja sulle kivaa iltaa! :)
Kiitti menee nämä illat palautumiseen., kohta vapaille, hetki vielä.. kuten myös!
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti menee nämä illat palautumiseen., kohta vapaille, hetki vielä.. kuten myös!
Välillä on hyvä levätä ja palautua. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella ihanasti ja kaikki ei edes huomaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella ihanasti ja kaikki ei edes huomaa..
Niinpä, mistähän johtuu?
Hyvää yötä, tältä j mieheltä tänne. 😊
- Anonyymi
Sullahan tuntuu naisia piisaavan. 😏
Anonyymi kirjoitti:
Sullahan tuntuu naisia piisaavan. 😏
Pöh. Yksi minulla vain on mielessä aina...😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Pöh. Yksi minulla vain on mielessä aina...😊
Millä kirjaimella alkaa?
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella alkaa?
Olet uusi täällä? Olen ollut täällä aina N kirjaimella alkavan vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891