Onko muut huomanneet samaa, että kun kello lyö 20:00 ja alkaa -60% alennus punalapputuotteista niin työntekijät ovat silloin jo parasta aikaa heittämässä niitä roskapusseihin? Jos et ehdi kauppaan keräämään punalappuisia jo klo 19:30 ja odota alennuksen alkuun niin tuotteet lyödään surutta roskiin heti. Näinkö sitä hävikkiruokaa kuuluu tuhlata! Häpeä S-Market Jokijussi!
Jokijussin hävikkiruoat
9
1709
Vastaukset
- Anonyymi
Kiusantekoa en käy enään.
- Anonyymi
Höpö höpö, kannattaa ottaa asiasta selvää. Seuraavana aamuna vasta laitetaan hävikkiin.
- Anonyymi
Kas kummaa kun tässä viimeiset 6kk olen seurannut, että punalappuisia heitetään jätesäkkeihin heti jo klo 20:05. Toissapäivänä viimeksi näin tapahtui, paistopisteen vieressä lattialla oli jätesäkki jossa halvimmat punalappuiset sisässä. Hyllyssä vain kalleimmat jäljellä. Samoin siinä vieressä työntekijä heitteli punalappuisia leipiä toiseen jätesäkkiin kun vanhempi herrasmies sanoi, että eikös ne kannattaisi hävittää vasta kun kauppa menee kiinni. Tähän myyjä nauraen vastasi "pääsee kotiin aiemmin kun tekee nämä hommat etukäteen". Todella hävytöntä.
- Anonyymi
Mitästä paskaa. Otakkaa asiasta selvää elekääkä spekuloiko turhaan. En ole ainakkaa ite hoksinu. Ja eikö ne laita ne paisto tuotteet illalla -30 pusseihin ja myyntiin olen ite ainaki ostanu.
- Anonyymi
tiedän asian ja olen käynyt varastamassa ne kaikki ruoat sieltä rosskista.
ei maksa mitään ja ei tarvi ostella kaupasta mitään.
kerran naismyyjä mulle asiasta huomautti kun olin tonkimassa tuotteita
volvoni peräluukkuun, niin vetäsin turpiin.- Anonyymi
Minäpä Mersulla ajan ja kun käyn Jussin roskiksella niin myyjät laittaa siististi minulle peräkonttiin kaikkea punaleimaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä Mersulla ajan ja kun käyn Jussin roskiksella niin myyjät laittaa siististi minulle peräkonttiin kaikkea punaleimaista.
Taidat tykätä kun peräkonttiisi "laitetaan"
- Anonyymi
Tottakai keräävät ja vievät kotiinsa.
- Anonyymi
Eihän siellä muutenkaan oo niitä -30% tuotteita enää klo 20.00 kun ne pari vanhempaa muoria on jo tuntia ennen ne haalinut kärryynsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708