Alueviestin artikkelissa johtaja Lanne alkaa nyt vasta tutustua ympäristöön ja ihmisiin. Palkkaa on maksettu jo kuukauden ajan ja ihmettelee mitä pitäisi tehdä. Yritysmaailmassa kukaan ei sellaista ihmistä palkkaa työtehtäviin jotka kuukauden ajan katselevat ympäri seiniä ihmettemässä. Onni tässäkin tilanteessa on usko tulevaisuuteen.
Meillä uusi kaupunginjohtaja.
6
717
Vastaukset
- Anonyymi
Seksityöhön
- Anonyymi
Lietepaviljonkilla on iso kabinetti jo varattu tapaamiseen uuden kaupunginjohtajan kanssa.
Palaveerataan ensin alan nykytilanteesta. Sen jälkeen syödään rapuja ja mennään saunaan. Huittistenjärven veten lämpöätila on edelleen uintikelpoisen lämmintä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lietepaviljonkilla on iso kabinetti jo varattu tapaamiseen uuden kaupunginjohtajan kanssa.
Palaveerataan ensin alan nykytilanteesta. Sen jälkeen syödään rapuja ja mennään saunaan. Huittistenjärven veten lämpöätila on edelleen uintikelpoisen lämmintä.Myös aurinkorasvan sively onnistuu huittisjärvellä. Aurinko porottaa viälä täyreltä terältä, joten on syytä suajautua! Myös uimapukuvuakraamo on viälä auki jos oma uima-asu sattunut matkaan!
- Anonyymi
Kutsu lietepaviljongille on jo postitettu uudelle kaupunginjohtajalle.
- Anonyymi
Ei tuu koska kekka pekki on siellä lähes Yötä päivää
- Anonyymi
Toi Lanne voi osoittautua ihan kelpo kaupunkinjohtajaksi kumminkin vielä.
Jos se saa alueen lietepuolen asiat kuntoon, niin minä ainakin omalta osaltani olen sillon täysin tyytyväinen uuteen johtajistoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733934Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92091Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1431324
- 1141179
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711077Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61025- 60994
- 35916