Tutkailin kiintolevytilaa, niin huomasin snapien ahmivan sikana kiintolevytilaa, koska samaa ohjelmaa oli asentuneena eri versioina.
Poistella voi:
snap list --all
listaa kaikki asennetut.
snap list --all | grep 'disabled'
listaa käytöstä poistetut.
snap remove tähän_snapin_nimi --revision=tähän_rev-tarkistusnumero
poistaa snapin.
sudo snap remove ähän_snapin_nimi --revision=tähän_rev-tarkistusnumero
eikä tarvitse jokaiselle poistolle naputella ylläpitäjän salasanaa.
Turhien Snapien poistoa
12
214
Vastaukset
- Anonyymi
Windows vie kuitenkin tuplasti enemmän.
- Anonyymi
Unohda loitsut! Ubuntua käytetään täysin graafisesti!
- Anonyymi
Turun Sinappi on puolalaista. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Eikä ole.
Valmistus tuli takaisin suomeen.
- Anonyymi
Kyllä turhia voi poistaa, mutta niiden viemä tila on .snap tiedoston viemä tiedoston koko levyllä(melko tarkkaan) - eli vaikka paketti näyttää vievän 300 megaa, niin levyltä se haukkaa esim. 72 megaa:
https://snapcraft.io/docs/system-snap-directory
Enemmän minua harmittaa snapeissa se, että muistissa on niiden käytön yhteydessä useampia versioita käyttöjärjestelmän kirjastoista samanaikaisesti ja se voi haukata muistia melko paljonkin.- Anonyymi
Levynkäytön analysointi näyttää oikean koon.
- Anonyymi
Eniten harmittaa että sinappi tuli takaisin polski reseptillä kun oli käynyt vieraissa.
- Anonyymi
Sitä sulla tulee siihen kauhan varteen!
- Anonyymi
Oletko koskaan oikeasti verrannut vanhaa reseptiä ja nykyistä? No, minäpä kerron. Ihan aito ja alkuperäinen on resepti.
... lopeta trollaaminen, pöljä! - Anonyymi
Kahta en vaihda, ja toinen niistä on Auran sinappi. Ruotsin ja Puolan sinappia ei enää talouteemme tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahta en vaihda, ja toinen niistä on Auran sinappi. Ruotsin ja Puolan sinappia ei enää talouteemme tule.
Turun sinappi tehdään Pyhännällä.
- Anonyymi
Heh Pyhäjärven sinappitehdas vai leipomoko se on?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281