Kempeleen kusitolppa järkätty hillotolpalle

Anonyymi

36

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis vahva hoitajien alistaja

    • Ei saa olla. Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin.

    • Anonyymi

      Mitä pahemman "rikoksen" kansaa kohtaan teet, sen paremman palkkioviran saat. Vrt. Katainen.

      • Anonyymi

        kuka osaa laskea miljardeissa Sipilän tuhot suomelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka osaa laskea miljardeissa Sipilän tuhot suomelle?

        Vaikea laskutoimitus. Sipilän kiky-sopimus sai aikaan sen, että Suomen talouskasvu lähti vauhtiin 2010-luvun lopulla.

        Hyödyt on moninverroin tuhoja suuremmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea laskutoimitus. Sipilän kiky-sopimus sai aikaan sen, että Suomen talouskasvu lähti vauhtiin 2010-luvun lopulla.

        Hyödyt on moninverroin tuhoja suuremmat.

        oikeasti, siis aikuisten oikeasti sipilä pilasi nousukauden ja kasvun.


    • Anonyymi

      Lestataloustieteilijät on vähän ahneita. Kepussa näitä piisaa.

      • Anonyymi

        Anolaiset aina haukkuu keskustalaisia lestoiksi.

        Anolaiset ja persut ei kuitenkaan edes ymmärrä, että lestadiolaisia on erilaisia ryhmittymiä, jotka poikkeaa toisistaan erittäin paljon.

        Mutta ei voi odottaa ihmisten tuollaista ymmärtävän. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla ammentaa.


    • Anonyymi

      Solitra-kauppias, Vake Oy:n luoja ja yksinvaltias sekä Fortumin Chempolis/Uniper-kokki potilastietojärjelmäbisneksessä. Selkäpiitä karmii.......

      • Anonyymi

        Fortumin Uniper-kaupat tehtiin Fortumin hallituksen ja johdon vaatimuksesta. Suomen hallituksella on korkea kynnys puuttua pörssiyhtiöiden toimintaan. Siitä vasta mekkala nousisi, jos valtio alkaisi tehdä vastoin pörssiyhtiöiden hallituksen ja johdon suosituksia. Joissain valtion puuttuminen asioihin olisi jopa laitonta.

        Turha teidän vähälahjaisten on ulista, että voitot menee rikkaille ja tappiot sosialisoidaan. Se on toimintaperiaate koko EU:ssa, jota te vähälahjaiset palvotte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fortumin Uniper-kaupat tehtiin Fortumin hallituksen ja johdon vaatimuksesta. Suomen hallituksella on korkea kynnys puuttua pörssiyhtiöiden toimintaan. Siitä vasta mekkala nousisi, jos valtio alkaisi tehdä vastoin pörssiyhtiöiden hallituksen ja johdon suosituksia. Joissain valtion puuttuminen asioihin olisi jopa laitonta.

        Turha teidän vähälahjaisten on ulista, että voitot menee rikkaille ja tappiot sosialisoidaan. Se on toimintaperiaate koko EU:ssa, jota te vähälahjaiset palvotte.

        Olipas ylimielinen kommentti. Peräänkuuluttamaasi vähälahjaisuuttako?

        "Omistajaohjauksen ex-päällikkö Heliövaara: Virkamiehet ohitettiin jättimäisessä Uniper-ostossa 2017"

        https://www.iltalehti.fi/talous/a/6d36c55d-c522-4249-b39b-0c0ca4bf8be8


    • Anonyymi

      pahamaa

    • Anonyymi

      Elikkä sutta syntyy kun hoitajahommista kyse

    • Anonyymi

      Lestalahko on sellainen mafiaan verrattavissa oleva järjestö Suomessa, että, jopa Suomen tuhoaja törkypartaturjake Juha-lesta Sipilälle pystytään järjestämään näitä "hyvävelipalkkiovirkoja".

      • Anonyymi

        Mistä lestalahkosta on kyse?
        Niitä on nimittäin useita ja ne ovat keskenään hyvin erilaisia.

        Mutta eihän typerät lesta-huutelijat tuota voi edes ymmärtää. Ei voi kauhalla ammentaa kun on lusikalla annettu.


    • Anonyymi

      Onko Kempeleen kusitolppa vielä kaiken muun lisäksi lesta? Voi luoja mikä ihmiskohtalo, onneksi VKK Turtiaisella menee vielä huonommin, konkurssi ja huuhaa helluntalainen.

      • Anonyymi

        Kyllä, on se, Lestakyväksikin joskus osuvasti kansan suussa tituleerattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, on se, Lestakyväksikin joskus osuvasti kansan suussa tituleerattu.

        Siis Lestakyrväksi piti kirjoittaman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, on se, Lestakyväksikin joskus osuvasti kansan suussa tituleerattu.

        Kansan tyhmyys jälleen kerran paljastuu tuossa.

        Typerä Suomen kansa ei edes erota toisistaan sitä, että eri lestadiolaiset suuntaukset on keskenään hyvinkin erilaisia eivätkä välttämättä erityisen hyvissä väleissä toistensa kanssa.


    • Anonyymi

      Ne jotka osaavat tekevät. Ne joilla osaamista ei ole kirjotavat tänne.

      • Anonyymi

        Osuu varmaankin useimmiten oikeaan!


    • Anonyymi

      Tuon uutisoinnin alla kolmessa kommentissa tulee pieni osa Sipilän tuhoista Suomelle ja suomalaisille kerrottua.

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000006224996.html

      Uutisoinnin alta lainattua.

      "1. oman kodin tarjoaminen pakolaisille
      2. taksiuudistus
      3. Suomen maaseudun unohtaminen "

      "4. Kaatunut sote-uudistus
      5. Aktiivimalli
      6. Koulutusleikkaukset
      7. Poliisivirkojen vähentäminen jne."

      "8, Maahanmuuton kustannukset 3,2 miljardiin vuositasolle.
      9, Lääkkeiden omavastuu joka kirvelee pahasti vähävaraisia.
      10, Kiky kaikkine seurauksineen kuten lomarahojen vähennyksin.
      11. Kokopäivätöiden väheneminen Suomessa.
      12, Lapsiperheille huononnuksia.
      13, Palkitsi Postin toimitusjohtajan 611 000 euron palkan lisäksi 82 500 euron ja
      294 000 euron kannustinpalkkiolla hyvästä johtamisesta."

      Eipä noita saavutuksia voi poiskaan kukaan Sipilältä viedä. Eivätkä ole ainoita tuon suuntaisia. Lopultahan nolointa Sipilän osalta oli hallituksen lähes viimeisellä viikolla erota tehtävästään kun saavutukset oli tuollaisia. Teki oikeasti itsestään naurettavan ja luuli että menee muhinkin läpi kun keskustalaisiin, no ei mennyt edes kaikkiiin keskutalaisiin. Kuka tai ketkä äänesti Sipilän edelleen eduskuntaan?

      • Anonyymi

        Talvivaara kusetus vielä puuttuu tuosta listasta.


    • Anonyymi

      Sipilän toiminta ei kestä päivänvaloa. Lestoilla ja helluntalaisilla ei paljon laki paina, jos kyse on heidän rikastumisessa laittomilla tavoilla.

    • Anonyymi

      Kempeleen lahja Suomelle kävi kalliiksi veronmaksajille.

      • Anonyymi

        Sanos muuta, taksiliikenne sekaisin kuin kaappikello Sipilän jäljiltä.


    • Anonyymi

      Sote on toinen kusitolppa, mitä kepu on pystyttämässä. 17.000 kuukausi palkkoja!

    • Anonyymi

      Kepulaiset on kovia jakamaan muiden rahoja. Sipilä, Juhantalo, Pekkarinen jne jne.

    • Anonyymi

      Kepulaiset ovat aina osanneet loisia verovaroilla.

      • Anonyymi

        maalaisliito-mtk,
        mafia,
        ryöstönomaistakiristystä,
        sukupolvesta toiseen...


    • Anonyymi

      Keskusta tuhoaa

      • Anonyymi

        Kuten nuorisosäätiön yms. . kepulit kusettaa!


    • Anonyymi

      Sipilä on perso veronmaksajien rahoille, toki muutkin keskustalaiset.

      • Anonyymi

        Heiapina, yksityisen yrityksen hallituspaikka. Taidat olla sinä joka elää yhteiskunnan piikkiin?


    • Anonyymi

      Etoo ja kohtalo

    • Anonyymi

      helvettiin tuleen

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe