Olen ovesi

Mitä tekisit jos ilmestyisin kaivatullesi?
8134
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Ei se käy kun se on mun kaivattu.

Äänestä
  • Niin mutta mä oon se sun ovesi.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta mä oon se sun ovesi.

Okei. No voitko sitten soittaa mulle.

Äänestä

Tilaisin uuden oven, eihän se nyt passaa, että on oviaukko avoinna kaiken aikaa, kylmäkin tulee hitto vie.

Äänestä
  • Voi ilmestyä suljettuna kaivatullesi.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Voi ilmestyä suljettuna kaivatullesi.

Niin juuri, suljettuna kaivatulleni, mutta jos olet oveni, niin mitä minule jää? Avoin reikä seinässä, hitto. Tilaan uuden oven, pitäköön kaivattuni sen ilmestyksen.

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

Niin juuri, suljettuna kaivatulleni, mutta jos olet oveni, niin mitä minule jää? Avoin reikä seinässä, hitto. Tilaan uuden oven, pitäköön kaivattuni sen ilmestyksen.

Niin kai sitten :) heh

Äänestä

Koska olen Elisabeth R niin tottakai olet kaivattuni Ove. Tervetuloa kotiin rakas ❤️

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Mitä tekisit jos ilmestyisin kaivatullesi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu