Mitä tekisit jos ilmestyisin kaivatullesi?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ei se käy kun se on mun kaivattu.
- Anonyymi
Niin mutta mä oon se sun ovesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta mä oon se sun ovesi.
Okei. No voitko sitten soittaa mulle.
Tilaisin uuden oven, eihän se nyt passaa, että on oviaukko avoinna kaiken aikaa, kylmäkin tulee hitto vie.
- Anonyymi
Voi ilmestyä suljettuna kaivatullesi.
Anonyymi kirjoitti:
Voi ilmestyä suljettuna kaivatullesi.
Niin juuri, suljettuna kaivatulleni, mutta jos olet oveni, niin mitä minule jää? Avoin reikä seinässä, hitto. Tilaan uuden oven, pitäköön kaivattuni sen ilmestyksen.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Niin juuri, suljettuna kaivatulleni, mutta jos olet oveni, niin mitä minule jää? Avoin reikä seinässä, hitto. Tilaan uuden oven, pitäköön kaivattuni sen ilmestyksen.
Niin kai sitten :) heh
- Anonyymi
Koska olen Elisabeth R niin tottakai olet kaivattuni Ove. Tervetuloa kotiin rakas ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961214
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60826
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35811Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.125759- 2724
- 59591
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506