Huomioineet minua, ei tarkoita, etteivät naiset olisi minusta kiinnostuneet eikä sitä, etten tulisi seurustelemaan.
Se, etteivät hörhiäisteltassa viime perjantaina osoittaneet kiinnostusta minua kohtaan eivätkä
Anonyymi
5
122
Vastaukset
- Anonyymi
Mee ny juokseen rekan alle
- Anonyymi
Ei kun alan seurustella.
- Anonyymi
Ei mun rakkauselämä kuulu sulle tai teille kellekkään!
- Anonyymi
Oletko hieman yrvelo? Ejakuloi -se helpottaa
- Anonyymi
Ai sä olit se jolla oli ruskea nahkatakki 70 luvulta ja mustat pomarfinnin nahkaset kengät, nekin jo parhaat päivänsä nähneet. Farkut tais olla vaalean siniset, oisko nekin vuosikymmenten takaa. Joo, kiinnitit huomioni mutta et hyvällä tapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1852583Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki392458Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from582149- 1082093
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702044Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402030Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la661416- 1301235
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241127- 55978