Miten saada oma ihastus omaksi tyttöystäväksi voisitteko kertoa
Miten saa tyttöystävän
25
1475
Vastaukset
Vain siten, että se sun ihastus on ihastunut myös sinuun ja lähtee sinun kanssa treffeille, kun pyydät.
- Anonyymi
Paskin neuvo mitä oon ikinä kuullu. Oikeasti pitää tehdä sillain että seuraa sitä sen kotiin, kaivaa sen talon alle tunnelin ja sitte vakoilee sitä ja tappaa kaikki miehet joiden kanssa se seurustelee. Sen jälkeen ole ilkeä ihastuksellesi ja se alkaa seurustelemaan sinun kanssa, koska se haluaa että kuolet ja kaikki sen poikaystävät kuolee. Sitte et vaan tapa itteä ja manipuloi ihastuksesi ja kerää kiristysmateriaalia, ettei se voi jättää sinua. Älä myöskään anna ihastuksesi puhua omille vanhemmilleen tai kenellekkään muullekkaan, koska hän sattaa tajuta millainen ihmispaska oikeasti olet.
Anonyymi kirjoitti:
Paskin neuvo mitä oon ikinä kuullu. Oikeasti pitää tehdä sillain että seuraa sitä sen kotiin, kaivaa sen talon alle tunnelin ja sitte vakoilee sitä ja tappaa kaikki miehet joiden kanssa se seurustelee. Sen jälkeen ole ilkeä ihastuksellesi ja se alkaa seurustelemaan sinun kanssa, koska se haluaa että kuolet ja kaikki sen poikaystävät kuolee. Sitte et vaan tapa itteä ja manipuloi ihastuksesi ja kerää kiristysmateriaalia, ettei se voi jättää sinua. Älä myöskään anna ihastuksesi puhua omille vanhemmilleen tai kenellekkään muullekkaan, koska hän sattaa tajuta millainen ihmispaska oikeasti olet.
Eipä tullut koskaan mieleen. 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt joku siellä kertoo, puhuu asiaa niiden oikeilla nimillä. Tällasesta tykkään.
- Anonyymi
Jos ei nappaa niin ole onnellinen sellaisena kun olet.
Olipa kerran poika. Kysyi tytöltä että tuletko vaimokseni. Tyttö sanoi : En.
Niinpä poika eli elämänsä onnellisena loppuun asti. Söi mitä halusi, piereskeli silloin kun halusi ja kalasti ja rahaakin kertyi suuret määrät. Hän eli onnellisen elämän. - Anonyymi
Paina nappia ja sillä selvä, näinkö todella luulet saavasi taikatempun oman egon korottamiseksi?
- Anonyymi
fuck bitches
- Anonyymi
selvä
- Anonyymi
Hyvä ja hankala kysymys! Ei ole olemassa yksiselitteistä neuvoa tyttöystävän saamiseksi. Mutta lähestyminen pienin askelin voi toimia, jos kyseessä ujo nainen. Jos ei niin ujokaan nainen, joka itsekin on valmis sitoutumaan, normaalit kohteliaisuus säännöt on syytä muistaa.
- Anonyymi
Mistä vedit ujon naisen tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä vedit ujon naisen tähän?
Ihastuneella ihmisellä on taipumus ujostella kohteen lähellä. Silloin tarvitsee hetken rauhoittuakseen ennen kuin rentoutuu toisen läsnäollessa.♥️
- Anonyymi
Muutat ajatteluasi kirjoituksesi perusteella tulee vaikutelma että haluaist ihastuksesi omistaa siitä tulee taas se et yli yrität ja näin lopulta työnnät itse kyseisen ihastuksen pois luotasi läheltäsi lähtö kohtaisesti kun ihmistä ei voi omistaa ei edes omaa lastaan voi omistaa
- Anonyymi
Pussaat sitä poskelle siitä se vasta innostuu
- Anonyymi
Et mitenkää, jos ei toinen osapuoli halua. Olet vain hyödytön ihminen, jota ei voi käyttää hyväksi. Siis kiivetä reittä pitkin , onnen maahan..
- Anonyymi
Moi! Riippuu vähän millainen tyttö on. Itse oon tyttö ja ite ainakin tykkäisin, jos poika olis kiltti, kohtelias yms. Jos sulla on sen snap voit yrittää vaik streakkei sen kaa ja kysyy vaik joskus snapissa et haluuks se olla sun kaa. Tyttöjen vastausta ei kannata pelätä, joten kysy ihan rohkeeati. Tyttö ainakin osaa antaa pakitkin tosi nätisti :)
- Anonyymi
Voi pyhä pietari, mitä höpinää...
- Anonyymi
Toi oli paras neuvo mitä oon kuullu 😁 oon kyllä eri mies henkilö ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli paras neuvo mitä oon kuullu 😁 oon kyllä eri mies henkilö ;D
Ja tää menee toho snäppi neovojalld
- Anonyymi
Kloroformi ja rätti. Sit ei ku kellariin nilkka kahleeseen kii
Tä eiiiku? Olen tänne näköjään joskus vastannutkin. Mutta nyt päivitän omalta osaltani. Vastaus on, ei mitenkään. Ihan turha kuvitellakaan sellaista.
- Anonyymi
Laita ensin ne viisi tärkeintä asiaa omalta osaltasi kuntoon.
- Anonyymi
Sä et saa mitenkään. Sellainen tunne. Etiäinen.
- Anonyymi
Ei mitenkään,ihastuminen ei merkitse mitään.
- Anonyymi
Rehellisesti…Ottamalla yhteyttä, näkemällä tätä naista
"Miten saada oma ihastus omaksi tyttöystäväksi "
Helposti. Se on toisinaan vaikeampaa saada jonkun muun ihastus omaksi tyttöystäväksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185