Rölli, nopee ketju sulle, kun tuli asiaa

Anonyymi

Miehet eivät ole vaikeita vaan helppoja ja suoraviivaisia.

Jos mies muuttuu vaikeaksi niin mä tulkitsen sen niin että mies ei tiedä mitä tahtoo. Hän epäröi valintojen välillä.

Se on mulle turn off.

Silloin otan mieheltä ohjat omiin käsiini ja päätän molempien puolesta. Lähden siis hatkoille.

Eipä tartte enää arpoo ja jahkailla kun jäi vaan käteen yks vaihtoehto.

Ja näin ne hommat etenee mun kaa!

49

537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten hän oli vaikea?

• Anonyymi

Miten sinä jaksat kysellä tältä mieheltä jatkuvasti silmiinpistävän johdattelevasti udellen, kun tiedät että koko kerronta on täyttä huuhaata? Miten minusta tuntuu, että vaikka kokisit saavasi kuinka kattavan aukikirjoituksen agendastasi käsin, niin palaisit aina vaan uudestaan kyselemään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä jaksat kysellä tältä mieheltä jatkuvasti silmiinpistävän johdattelevasti udellen, kun tiedät että koko kerronta on täyttä huuhaata? Miten minusta tuntuu, että vaikka kokisit saavasi kuinka kattavan aukikirjoituksen agendastasi käsin, niin palaisit aina vaan uudestaan kyselemään

Mutta aina kannattaa dokumentoida, vaikkei taidot ja tekniikka riittäis ihan koko tekstiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta aina kannattaa dokumentoida, vaikkei taidot ja tekniikka riittäis ihan koko tekstiin

Saati sitten juridiikka...

• Anonyymi

Mä en ole ikinä tiennyt mitä tahdon naisten kanssa. Se menee äkkiä niin sekavaksi. Tai oikeastaan tahtoisin vain lapsia.

• Anonyymi

Pieni vittuilu piristää päivää vai ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuossa on vittuilua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä tyypillä on vittuilut korvien välissä jämähtäneenä

• Anonyymi

Huomenta röllikkä! Oot yöllä mulle jutellukin täällä.

Röllikkä, musta on kivaa avartaa sulle naispuolisen ajatusmaailmaa. Usein naiset ei eroo miehistä ihan hirveesti mielipiteiltään mitä tulee suhde asioihin.

Tuntuuko tää shokilta kun latelen tänne kuukaudesta toiseen virheitä mitkä on miehiltä turn off ja johtaa pakkeihin tai jättämiseen?
      Vai ootko tienny nää jo ennestään?

Terveisin: ketjun aloittaja

• Anonyymi

Minä olen monesti epävarma naisen suhteen ja siksi yritän tutustua. Itsellä tämä ei tarkoita, että miettisin vaihtoehtojen välillä. Minua kauhistuttaa sanoa jollekkin, että sinä et ole oikein sitä mitä haluan ja enemmän pelkään suhteeseen ajautumista henkilön kanssa, josta en oikein pidäkkään. Sitten taas en ole tarpeeksi hurmaava, että saisin niitä yhden yön juttuja suosivia vaan olen itsekin aina "tosissani" liikkeellä.

• Anonyymi

En ymmärrä röllille kirjoittaja miksi edelleen jatkat esittämistä koska yhdessä aloituksessa selvästi käytös oli sulla mustasukkaisen miehen käytöstä. Minua ei haittaa sinun normaalit kirjoitukset mutta kun alat täällä anonyymejä haukkumaan se on varmaan suomi24 keskustelun sääntöjen vastaistakin jo.

• Anonyymi

Jatkan niin kauan sun ärsyttämistä MIES kun omit mua!

Kun opit asennoituun täällä muihin niin et ne ei oo sun ihastuksia, exiä, panoja tai muuten tuttavia niin lopetan.

Kova pää sulla on kun vuoteen et oo oppinu oppiläksyäs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan niin kauan sun ärsyttämistä MIES kun omit mua!

Kun opit asennoituun täällä muihin niin et ne ei oo sun ihastuksia, exiä, panoja tai muuten tuttavia niin lopetan.

Kova pää sulla on kun vuoteen et oo oppinu oppiläksyäs

En ole mies ja uskon sen jos sanot että olet nainen. Minulla ei täällä mitään panoja koskaan ole ollut se että sinä sotket minut johonkin toiseen ihmiseen niin sille en mitään mahda. Minulla ei exiä ole jolle täällä olisin kirjoittanut. Ne joille kirjoitin niin olin heihin ihastunut mutta enää en ole. Se että kirjoittaa täällä ei ole mikään suhde mutta väärin tietenkin on ollut että kirjoitin. Et sinä minua mitenkään ärsytä sinä teet mitä teet ja minä en enää lue mitään kirjoituksiasi.
        Oppiläksyä mitä minun mielestäsi pitää oppia?
        Omasta mielestäni olen oppinut ja päässyt irti ihastumisesta ja se on Jeesuksen ansiota ja myös siitä että se tunne mitä tunnen aviomiestäni kohtaan on syvempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mies ja uskon sen jos sanot että olet nainen. Minulla ei täällä mitään panoja koskaan ole ollut se että sinä sotket minut johonkin toiseen ihmiseen niin sille en mitään mahda. Minulla ei exiä ole jolle täällä olisin kirjoittanut. Ne joille kirjoitin niin olin heihin ihastunut mutta enää en ole. Se että kirjoittaa täällä ei ole mikään suhde mutta väärin tietenkin on ollut että kirjoitin. Et sinä minua mitenkään ärsytä sinä teet mitä teet ja minä en enää lue mitään kirjoituksiasi.
        Omasta mielestäni olen oppinut ja päässyt irti ihastumisesta ja se on Jeesuksen ansiota ja myös siitä että se tunne mitä tunnen aviomiestäni kohtaan on syvempi.

Ja sen vielä sanon että en ole millekkään naiselle koskaan kirjoittanut että minun ihastukseni olivat miehiä joten se joka sinut omi täällä oli silloin joku muu ihminen kuin minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oppi menee kyllä aikanaan perille. Tää ei oo sun Whatsapp MIES!

Kyllä sä sen vielä opit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oppi menee kyllä aikanaan perille. Tää ei oo sun Whatsapp MIES!

Kyllä sä sen vielä opit

Se on niin että sinä olet myös tehnyt väärin olet haukkunut niin hirveillä sanoilla täällä monia ihmisiä. Ja minua sinä olet haukkunut monia vuosia. En tarvitse sulta mitään oppiläksyä. Toivottavasti sulle menee perille että ihmisiä ei kohdella noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on niin että sinä olet myös tehnyt väärin olet haukkunut niin hirveillä sanoilla täällä monia ihmisiä. Ja minua sinä olet haukkunut monia vuosia. En tarvitse sulta mitään oppiläksyä. Toivottavasti sulle menee perille että ihmisiä ei kohdella noin.

Opista sen verran jos kuvittelitko sinä että olisit saanut ihastumiset loppumaan tuolla haukkumisella ja valhe kirjoituksilla niin olet väärässä sinun tapasi oli väärä.
        Niin kuin tuossa ylempänä kirjoitin niin Jeesukselle kunnia tästä tilanteesta ja myös aviomieheni.

• Anonyymi

Sen vielä haluan tähän röllille kirjoittajalle sanoa että se ei jeesus otsikko ihminen joka sen kirjoitti uskon että olet sama ihminen. Sinä silloin jo olit minua haukkunut minua monien vuosien ajan ja kirjoitin siihen ketjuun että olen onnellinen että olen saanut pilattua elämäsi mutta sen kirjoitin niillä ajatuksilla koska minun mittani tuli silloin täyteen olin jo kauan lukenut jatkuvia haukkumisia. Minäkin muutamia haukkuma sanoaja taisin siinä sitten kirjoittaa. En ole yrittänyt elämääsi pilalle laittaa ja uskon että sulla on omassa elämässäsi sellaisia ihmisiä jotka välittää sinusta ja joille olet tärkeä.

• Anonyymi

Linnustajan ansa hhhrrrjjj, hannuristojiimies, risto sinä MIES olet.

Sä mua haukut milloin hampaattomaks nistiks milloin anorektikoks milloin ukkoos panevaks kakkoseks

Et pidä turpa kiinni ja opettele hoitaan parisuhtees muualla kuin vieraitten ihmisten kans

Joo Mitä sua auttaa että haukut ventovierasta? Ei se sun ihmissuhde sotkua muuta kun ei se tiedä sun kengän puristelusta mitään jolle täällä soklaat

• Anonyymi

Jos joku S paneskelee ukkoos niin sano sille S:lle face to face et lopeta se pillun jakos ukolleni.

Tai jos t mies stalkkaa kävele sen naaman eteen ja sano lopeta se suomi24:ssä mun haukkuminen

Miten sä edistät asiaa mulle anonyymille asiaa jankkaamalla.

Joku 50 v täti itkee nuorille naisille et yhyy lopeta T mies mun haukkuminen ja T mies lives jatkaa kun sä jankutat sitä asiaa kaikille muille ku sille.

Haloo onko siellä kupolissas valoo?

• Anonyymi

Joo poraat täällä varmaan 15 vuotta jo että nyyh, ”mörri on yksinäinen”

Ja sit kun joku puhuu röllistä niin sä 50 v täti oot sitä mieltä et sehän on mörri!

Vittu kaks eri sanaa.

Vedä siis sä Mörri M naistas persiiseen.

Mä vedän trollia eli rölliä turpaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku S paneskelee ukkoos niin sano sille S:lle face to face et lopeta se pillun jakos ukolleni.

Tai jos t mies stalkkaa kävele sen naaman eteen ja sano lopeta se suomi24:ssä mun haukkuminen

Miten sä edistät asiaa mulle anonyymille asiaa jankkaamalla.

Joku 50 v täti itkee nuorille naisille et yhyy lopeta T mies mun haukkuminen ja T mies lives jatkaa kun sä jankutat sitä asiaa kaikille muille ku sille.

Haloo onko siellä kupolissas valoo?

Sanoin niin kuin asiat on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoin niin kuin asiat on.

En mahda mitään että et myönnä omia haukkumisia. Minä en koskaan ole omasta miehestäni sanonut että hän minua pettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo poraat täällä varmaan 15 vuotta jo että nyyh, ”mörri on yksinäinen”

Ja sit kun joku puhuu röllistä niin sä 50 v täti oot sitä mieltä et sehän on mörri!

Vittu kaks eri sanaa.

Vedä siis sä Mörri M naistas persiiseen.

Mä vedän trollia eli rölliä turpaan

Röllille kirjoittaja ja ei Jeesus otsikon tehnyt kirjoittaja ei välttämättä ole sama ihminen en voi tietää. Mutta haukkuminen väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Röllille kirjoittaja ja ei Jeesus otsikon tehnyt kirjoittaja ei välttämättä ole sama ihminen en voi tietää. Mutta haukkuminen väärin.

No kyllähän kyseessä on yksi ja sama mies, kaikkihan tämän tietää ja toisekseen miten voit kerta toisensa jälkeen jämähtää vastailemaan tuon samaisen miehen yksinblaastaukseen, onko tämä kenties jotenkin tahallista tai jotain? Kuin haluaisit uskoa tähän narratiiviin väen vängällä tulokulmaasi etsien

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linnustajan ansa hhhrrrjjj, hannuristojiimies, risto sinä MIES olet.

Sä mua haukut milloin hampaattomaks nistiks milloin anorektikoks milloin ukkoos panevaks kakkoseks

Et pidä turpa kiinni ja opettele hoitaan parisuhtees muualla kuin vieraitten ihmisten kans

Joo Mitä sua auttaa että haukut ventovierasta? Ei se sun ihmissuhde sotkua muuta kun ei se tiedä sun kengän puristelusta mitään jolle täällä soklaat

Täsähän sinä aloituksen kirjoittanut mies tuot kavalkadin omia nikkejäsi oikein tarjottimella näille hönöilleesiin. Koet varmasti tämä illusionalistin elkeesi jotenkin täydelliseksi rikokseksi verkossa ja pidät itseäsi muita fiksumpana, no nämä on kyllä kiitettävästi aihetta siihen antaneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täsähän sinä aloituksen kirjoittanut mies tuot kavalkadin omia nikkejäsi oikein tarjottimella näille hönöilleesiin. Koet varmasti tämä illusionalistin elkeesi jotenkin täydelliseksi rikokseksi verkossa ja pidät itseäsi muita fiksumpana, no nämä on kyllä kiitettävästi aihetta siihen antaneet.

Muista kuitenkin että haukkuminen myös sinun osuudeltasi on väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Nuo on sun kirjoituksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo on sun kirjoituksia.

Käsitätkö eimia

Saat multa pakit.

Ei kiinnosta.

Älä soittele, älä viesti, älä edes puhu mulle.

En ole kiinnostunut noin rumasta naisesta

Jätä rauhaan

T: mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitätkö eimia

Saat multa pakit.

Ei kiinnosta.

Älä soittele, älä viesti, älä edes puhu mulle.

En ole kiinnostunut noin rumasta naisesta

Jätä rauhaan

Sut on jätetty rauhaan vuosia sitten jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Jätä rauhaan.

Sait pakit.

Älä kuvittele pekan kaipaaja vartaloos seksikkääksi

En ole nostamassa sua syliin ja kantamassa sänkyyn jos tuut ovelle.

Lyön sua turpaan koska et tajua mitä pakit tarkottaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä rauhaan.

Sait pakit.

Sua ei ole kukaan täällä kaivannut seitsemään vuoteen joten ei pelkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä rauhaan.

Sait pakit.

Voisit miettiä joskus mitä ihmisille täällä kirjoitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä rauhaan.

Sait pakit.

Loppuun asti haluat kirjoittaa rumasti.
        Uskovainen ei kirjoita noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä rauhaan.

Sait pakit.

Et osaa ottaa vastuuta mies haukkumisistasi.
        Se on sinun ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä rauhaan.

Sait pakit.

Jos yrität lyöfä minua mitä luulet mitä Jeesus sulle tekee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä rauhaan.

Sait pakit.

Mitä jos sinä jättäisit suomi24 palstan rauhaan. Etkä enää kirjoita tänne mahdatko pystyä siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos sinä jättäisit suomi24 palstan rauhaan. Etkä enää kirjoita tänne mahdatko pystyä siihen.

Lopeta se itserakas omiminen.

En ole kirjoittanu täällä sulle. Olen rakastunu ihan toiseen naiseen ja sille kirjoittelen.

Sinä nyt vaan ihailet ittees niin paljon et omit ja päätät et kirjoitan sulle.

Narsistin toimintaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta se itserakas omiminen.

En ole kirjoittanu täällä sulle. Olen rakastunu ihan toiseen naiseen ja sille kirjoittelen.

Sinä nyt vaan ihailet ittees niin paljon et omit ja päätät et kirjoitan sulle.

Narsistin toimintaa!

Mitä minå olen ominut? Et ole muuta tehnyt kuin haukkunut minua mies. Haukuit minua täällä jo paljon ennen sitä ei jeesus otsikko kirjoitusta. Lopeta sinä se omiminen.
        Enkä minä täällä aikoihin ole kirjoittanut mutta olen huomannut sen että sinä täällä jatkat minun haukkumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista kuitenkin että haukkuminen myös sinun osuudeltasi on väärin.

Niin se onkin, mutta ei se kohdannu kuin niihin jotka haluaa hyödyntää netin anonyymeja kirjoituksia aiheettomasti toisia vastaan. Puolustus on varmasti ohuehko, mutta tuskin olen ainoa tässä veneessä jos tarkastelemaan lähdetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et osaa ottaa vastuuta mies haukkumisistasi.
        Se on sinun ongelma.

Hän taitaa kokea nämä aloituksensa kovinkin taktisiksi pitkän kaavan monologeineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä minå olen ominut? Et ole muuta tehnyt kuin haukkunut minua mies. Haukuit minua täällä jo paljon ennen sitä ei jeesus otsikko kirjoitusta. Lopeta sinä se omiminen.
        Enkä minä täällä aikoihin ole kirjoittanut mutta olen huomannut sen että sinä täällä jatkat minun haukkumista.

Tämä kommentti on muuten feikki, ei ketään oikeasti kiinnosta sinun abstaktien naisten haukkumiset ja tiedät sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kommentti on muuten feikki, ei ketään oikeasti kiinnosta sinun abstaktien naisten haukkumiset ja tiedät sen.

Turhaan pelkäät että sinusta mitään heille kerron. Sun pitää itse tehdä parannusta Jumalan kanssa niin kuin meidän kaikkien.
        En minäkään tai kukaan ihminen syntisenä pääse taivaaseen taivaassa ei ole syntiä.
        Synnillä tarkoitan sinun kohdallasi tuota haukkumista ja valheiden kirjoittelua.

• Anonyymi

Kyllähän se noin menee.

• Anonyymi

Katotaan miten käy että jääkö palsta ilman miehen haukkumisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katotaan miten käy että jääkö palsta ilman miehen haukkumisia.

Jätä rauhaan mut eukko. En kirjoita sulle.

Rakastunut blondiin hoikkaan nuoreen naiseen

En brunetteen lihavaan narsistiseen jäkättäjään.

Te olette kuin yö ja päivä.
        Sinä et ole mitään häneen verrattuna mutta luulet olevas ja omit narsistina kaikki hänelle tarkoitetut kirjoitukset

Jätä mut jo rauhaa!

T:mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole mitään häneen verrattuna mutta luulet olevas ja omit narsistina kaikki hänelle tarkoitetut kirjoitukset

Jätä mut jo rauhaa!

Sut jätettiin rauhaan seitsemän vuotta sitten. Jätä sinä minut rauhaan lopeta haukkuminen.
        Teet sitä kokoajan et pysty laittamaan lausetta ilman että haukut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä mut jo rauhaa!

Sen vielä sanon aloittajalle että kirjoitin sinulle jonkin aikaa. Sinä sanoit minulle oikeassa elämässä että et ole minusta kiinnostunut.
        Aikaa meni että pääsin ihastumisen tunteista sinua kohtaan mutta lopulta pääsin. Pyysin sinulta kasvotusten sitä anteeksi.
        Minua ei haittaa kenestä sinä olet kiinnostunut eikä se minulle edes kuulu.
        Toivoisin että lopettaisit sen haukkumisen koska siitä on sinulle vain haittaa.
        Toivon sinulle kaikkea hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen vielä sanon aloittajalle että kirjoitin sinulle jonkin aikaa. Sinä sanoit minulle oikeassa elämässä että et ole minusta kiinnostunut.
        Aikaa meni että pääsin ihastumisen tunteista sinua kohtaan mutta lopulta pääsin. Pyysin sinulta kasvotusten sitä anteeksi.
        Minua ei haittaa kenestä sinä olet kiinnostunut eikä se minulle edes kuulu.
        Toivoisin että lopettaisit sen haukkumisen koska siitä on sinulle vain haittaa.
        Toivon sinulle kaikkea hyvää.

Kiva että että
        Mies sanoi sinulle niin mutta tiedätkö mitä olet narsisti sillä ihailet itseäsi niin paljon että kuvittelet minua sinulle kirjoittavaksi ihailijaksi

Oot nolo, sillä olen nainen ja sä silloin nolaat ittes kertoen täällä
        Mielikuvitustarinaa että mies on niiiin ihastunu sinuun et kirjoittaa täällä sulle. Ja sitten kun naaman näet huomaat että oho, se oli kauniimpi nainen kuin sinä!

Miltä tuntuu kun mieheksi sun väittämä nainen onkin naisellisempi ja seksikkäämpi kuin sä?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kauden päätöksen seuranta

Sitten vain seuraamaan kuinka kulkee. Taitaa olla elämänsä kunnossa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1655
    2. Rakastan sinua työkaverini

Niin rakastan vaikka kuinka yritän kieltää tunteeni. Aina mielessä.
      Ikävä
      62
      1325
    3. Millä kirjaimella alkaa

voitko kertoa millä kirjaimelle kaivattusi alkaa. Entä sinä?
      Ikävä
      45
      1026
    4. Lähes 6 miljoonaa Ukrainalaista on vapautunut Kiovan oligarkkien orjuudesta demokraattisesti

Vaalit jotka sinetöivät vapaan kansan synnyn Ukrainaan Nato johtoisen oligarkki orjuuden alta. Ihmiset ova onnellisia orjuuden päättymisestä , paitsi
      Maailman menoa
      416
      1000
    5. Yrität parannella ulkonäköäsi

vaikka se ei paremmaksi muutu. 🤦‍♂️
      Tunteet
      84
      958
    6. Tietysti ihastuin sinuun

Olet mies minulle luotu
      Ikävä
      60
      931
    7. Kerroin kaverille

Että olen rakastunut sinuun. Se vastasi, että eihän siihen saa rakastua! Sanoin, että no miks ei, ihminenhän se hänkin on.
      Ikävä
      34
      913
    8. Onko kaivattusi tumma vai vaalea

Onko hän pitkä vai lyhyt?
      Ikävä
      64
      866
    9. Kuka höperö uskoo

Joihinkin kaksoisliekkeihin ja telepatioihin? Samaa sarjaa kuin kaikki erityisherkkyydet ja enkeliterapiat. Täyttä huuhaata.
      Ikävä
      66
      770
    10. Hei rakas nainen

Anteeksi, jos oon sotkenu kaiken. Erehdyin luulemaan että hän on se oikea :( Sain nyt varmuuden ettei oo. Toivottavasti et oo vielä kadonnu täältä. Ra
      Ikävä
      23
      748
    Aihe