Sähkön hinta

Anonyymi

Minun mielestä Savon voiman perimät hinnat ovat ihan kohtuullisia. Sähkön siirto on ainakin täällä Toivalassa ollut ihan laadukasta joten turhat valitukset pois.

22

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole meilläkään ollut pahempia kokkareita sähkönsiirrossa. Hinta on se mikä on, sähkön ostan määräaikaisesti muualta.

    • Anonyymi

      Hinta on aina oikea.

    • Anonyymi

      Mua kyttää vanha mummo,naama koko aika ikkunassa kiinni.Asun kerrostalon pohjakerroksessa ja mummo asuu vastakkaisessa talossa. Haluan olla rauhassa ja jos liikun ulkona niin mummo avaa ikkunan ja sit alkaa tulla aina jotain huutoa,eikä
      puheesta saa selvää kunnolla. Koko aika vaan istuu ikkunan äärellä ja naama ikkunassa kiinni ja tuijottaa mulle sisälle. Kun laitoin bambuverhot ikkunaan,että vois olla rauhassa ,nin hän hönkäsi sit siihen aina avonaisesta ikkunasta jotain mistä en saa selvää. Kohta pitää muuttaa pois.

    • Anonyymi

      Ei Savon-Voiman siirtohintoja voi kohtuullisiksi sanoa. Suomen kalleimmasta päästä ovat. Toiseksi kallein oli tuossa muutama kuukausi sitten vertailussa.

      • Anonyymi

        Mutta ei kuitenkaan kallein.


    • Anonyymi

      Savon-Voiman siirtohinnat ovat kalleimpia koko maassa. Sähkökin on niin kallista, ettei sieltä kannata ostaa.
      Kokonaisuutena firma on kallis, ei voi muuta sanoa.

    • Anonyymi

      Savon Voiman tariffit ovat niin korkeita sen vuoksi, että yhtiö maksaa runsaasti osinkoja. Kunnat ovat osinkojen saajia. Siitä on muodostunut piilovero.
      Sitäpaitsi suurimmat osingot saa Kuopion kaupunki. Se on Savon Voiman suurin omistaja.

      • Anonyymi

        No voi voi muuta sitten pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi muuta sitten pois.

        Joo, ja muistele sitten miten laadukasta se sähkönsiirto Savossa olikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja muistele sitten miten laadukasta se sähkönsiirto Savossa olikaan.

        Sähkönsiirto on laadukasta täällä, jos ei satu jotain erityistä säässä. Häiriöitä on jos vaikka myrskyää, sataa lunta tai vettä, on kova pakkanen tai hellettä.


    • Anonyymi

      Varsin kohtuullinen on tuo arvio että kaukolämpö kallistuisi vaan 10%:a. Itse kyllä luulen korotuksen olevan 20% - 30% luokkaa kun mietitään tätä maailman tilannetta. Olen kyllä valmis maksamaan korotukset koska eihän se SV tälle tilanteelle mitään voi.

      • Anonyymi

        Näin se menee kaikki kallistuu.


      • Anonyymi

        Siilinjärven keskustassa valtaosa kaukolämmöstä tulee Yaralta. Tiprusniemi tuottaa myös lämpöä kiinteillä polttoaineilla. Näiden hintoihin eivät maailman markkinat hirveästi vaikuta.


    • Anonyymi

      Olen tyytyväinen että Savon Voima on tehnyt noin hyvän tuloksen.

    • Anonyymi

      Muutama möhkäle juuttunu johtoon, pitäny kopsaattoo.

    • Anonyymi

      Hallintoneuvosto tekee päätökset. Ketäs siihen kuuluukaan ?

      Heidän palkkiot ?

      Ihmisten hädänalaista tilaa hyväksikäyttävät

    • Anonyymi

      Hinta on aina oikea.

      • Anonyymi

        Samoin kuin perustelematon väite on paskan arvoinen, jos senkään.


    • Anonyymi

      Piilovero. Mökin mummo Rautavaaralta maksaa siirtomaksussa piiloveroa Kuopion kaupungille.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö kyllä se on meidän vesa joka istuu päättämässä.


      • Anonyymi

        Joo ja nyt Kuopion kaupunki hommasi Rautavuaran mummolle ilimaisen kuukauden verkkopalvelun perusmaksusta. Täällä siilissä asuu ihme porukkaa kun aina syytetään isoveljeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja nyt Kuopion kaupunki hommasi Rautavuaran mummolle ilimaisen kuukauden verkkopalvelun perusmaksusta. Täällä siilissä asuu ihme porukkaa kun aina syytetään isoveljeä.

        Tuohon voisin kommentoida, että kyllä juuri näin ihmeellistä porukkaa. Muutin itse siiliin työn perässä pari vuotta sitten ja ihmettelen tätä savolaista kieroutta. Nastolassa tajuttiin että jos alueen veturilla menee hyvin niin meilläkin meni. Taidankin kysyä asiasta kuopiolaisilta tutuilta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe