Helmannit, miksi onpassivessa ei ole tapahtunut vuoteen mitään?

Anonyymi

Jo yli vuosi sitten onpassivelaiset kuuluttivat että "ihan kohta" tuotteet julkaistaan. Ei julkaistu. Eikä ole julkaistu vieläkään.

Puheidenne mukaan onpassivessa on vuoden aikana tapahtunut paljon. Ulospäin siitä ei näy mitään. Tämä antaa perustellut syyt väittää että valehtelette. Teillä ei ole onpassivesta yhtään enempää tietoa kuin onpassivelaisten ulkopuolisilla.

Miten selitätte tämän?

177

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tapahtunut ja tapahtuu paljin asioita mistä ette tiedä. Te odotatte tuotteita markkinoille mutta joudutte vielä hetken odottaa. Tänään saamme meidän CEO lta taas tilannepäivityksiä. Voimmeko jakaa niistä mitään? En tiedä.

      • Anonyymi

        Ei tapahdu, miksi pitää taas valehdella? Esimerkiksi ette ole vieläkään aloittaneet sitä mainoskampanjaa mikä piti alkaa monta kuukautta sitten. Ette ole vieläkään siirtyneet siihen omaan data centeriin, joka itseasiassa on hyvä asia, koska ette tee mitään omalla data centerillä. Olette jo vuosia luvanneet että tuotteet tulevat ihan kohta, ja silti mitään ei ole tapahtunut.

        Joten miksi luulet että kukaan uskoisi teitä tälläkään kertaa? Ettehän te ole mitään muuta kuin uskonnollinen kultti, ette mikään varteen otettava bisnes.


      • Anonyymi

        Tämä sama vastaus on kuultu ennenkin.

        Minäpä väitän että valehtelet. Sinulla ei ole mitään sellaista tietoa mitä meillä, normaaleilla ihmisillä on. Normaalit=ihmiset jotka eivät kuulu onpassiveen.

        Teidän CEO:lta saadut tilannepäivitysvideot ovat täyttä puutaheinää. Niiden viesti on kaikissa sama: odottakaa. On ollut jo monta vuotta.

        Sinulla muka on tietoa mutta et voi kertoa sitä. Hah hah hah. Minullakin on tietoa onpassivesta mutta en voi kertoa sitä. Voin kertoa vain että mitään tuotteita ei ole. Eikä tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tapahdu, miksi pitää taas valehdella? Esimerkiksi ette ole vieläkään aloittaneet sitä mainoskampanjaa mikä piti alkaa monta kuukautta sitten. Ette ole vieläkään siirtyneet siihen omaan data centeriin, joka itseasiassa on hyvä asia, koska ette tee mitään omalla data centerillä. Olette jo vuosia luvanneet että tuotteet tulevat ihan kohta, ja silti mitään ei ole tapahtunut.

        Joten miksi luulet että kukaan uskoisi teitä tälläkään kertaa? Ettehän te ole mitään muuta kuin uskonnollinen kultti, ette mikään varteen otettava bisnes.

        Mainoskampanja alkoi 30.03.2022 Datacentteri toimii, ja toinen tulossa.

        Ja sinä jaksat jauhaa sitä samaa litaniaa päivästä toiseen. Olet pihalla kun lumiukko mitä ONPASSIVEen tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sama vastaus on kuultu ennenkin.

        Minäpä väitän että valehtelet. Sinulla ei ole mitään sellaista tietoa mitä meillä, normaaleilla ihmisillä on. Normaalit=ihmiset jotka eivät kuulu onpassiveen.

        Teidän CEO:lta saadut tilannepäivitysvideot ovat täyttä puutaheinää. Niiden viesti on kaikissa sama: odottakaa. On ollut jo monta vuotta.

        Sinulla muka on tietoa mutta et voi kertoa sitä. Hah hah hah. Minullakin on tietoa onpassivesta mutta en voi kertoa sitä. Voin kertoa vain että mitään tuotteita ei ole. Eikä tule.

        Eli sinulla on väärää tietoa ONPASSIVEsta. Ilmeisesti olet liian laiska hakea sitä oikeata tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainoskampanja alkoi 30.03.2022 Datacentteri toimii, ja toinen tulossa.

        Ja sinä jaksat jauhaa sitä samaa litaniaa päivästä toiseen. Olet pihalla kun lumiukko mitä ONPASSIVEen tulee.

        Ja missä tämä mainoskampanja on nähtävissä? Banneria jossain ostarilla ei ole mikään kampanja.

        No miksi sitten käytätte edelleen Amazonia, jos teillä on data centteri? Ja mitä ihmettä te sillä edes teette? Ei teillä ole tarvittavaa ammattitaitoa pyörittää mitään data centeriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinulla on väärää tietoa ONPASSIVEsta. Ilmeisesti olet liian laiska hakea sitä oikeata tietoa.

        Mitä ihmeen oikeaa tietoa? Te väitätte että tämä olisi joku mahdollisuus tienata, kun onpassive itse sanoo että ei ole. Kumpi teistä valehtelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen oikeaa tietoa? Te väitätte että tämä olisi joku mahdollisuus tienata, kun onpassive itse sanoo että ei ole. Kumpi teistä valehtelee?

        Olisit liittynyt ONPASSIVEen kun tilaisuus tarjottiin niin nyt ei tarttis kysellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja missä tämä mainoskampanja on nähtävissä? Banneria jossain ostarilla ei ole mikään kampanja.

        No miksi sitten käytätte edelleen Amazonia, jos teillä on data centteri? Ja mitä ihmettä te sillä edes teette? Ei teillä ole tarvittavaa ammattitaitoa pyörittää mitään data centeriä.

        Jaa ettei ole vai ?

        Et usko kuinka paljon Dubain mainokset on tuonut uusia jäseniä. Ihmisä eri puolilta maailmaa käy siellä, näkevät, ottavat kuvia, videoita. Jakavat nämä kun pääsevät kotia. Sillä tavalla tieto leviää, ja silloin kun ONPASSIVE avaa ovensa ne ovat valmiita tulemaan mukaan.

        Muistutukseksi : https://youtu.be/iwMFKFrql_M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ettei ole vai ?

        Et usko kuinka paljon Dubain mainokset on tuonut uusia jäseniä. Ihmisä eri puolilta maailmaa käy siellä, näkevät, ottavat kuvia, videoita. Jakavat nämä kun pääsevät kotia. Sillä tavalla tieto leviää, ja silloin kun ONPASSIVE avaa ovensa ne ovat valmiita tulemaan mukaan.

        Muistutukseksi : https://youtu.be/iwMFKFrql_M

        Ja nämä mainokset ovat pyörineet siellä joka päivä 30.03.2022 lähtien.
        Burj Khalifan mainokset jatkuvat pian uudestaan. Niissä on ollutn tauko koska haltija jonka mukaan torni on nimetty kuoli, ja torni on ollut rauhoitettu. Mainoskampanjamme Dubaissa on maksettu 16 kuukaudeksi. Ja jatkuu mikäli tulos on ollut tyydyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit liittynyt ONPASSIVEen kun tilaisuus tarjottiin niin nyt ei tarttis kysellä.

        "Olisit liittynyt ONPASSIVEen kun tilaisuus tarjottiin niin nyt ei tarttis kysellä."

        Harvoin kuulee mitään yhtä typerää. Oletko tuuminut, että oikealla lääkityksellä voisi vähentää noita harhoja?

        Olitko jo lapsena noin ääliö, vain mikä mättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ettei ole vai ?

        Et usko kuinka paljon Dubain mainokset on tuonut uusia jäseniä. Ihmisä eri puolilta maailmaa käy siellä, näkevät, ottavat kuvia, videoita. Jakavat nämä kun pääsevät kotia. Sillä tavalla tieto leviää, ja silloin kun ONPASSIVE avaa ovensa ne ovat valmiita tulemaan mukaan.

        Muistutukseksi : https://youtu.be/iwMFKFrql_M

        Nyt menee jo paksuksi!

        "kun ONPASSIVE avaa ovensa ne ovat valmiita tulemaan mukaan."

        Mene juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa, apua on saatavana, jos osaa pyytää. Et ole ainoa sairaaseen lahkoon hurahtanut, pääset eroon siitä jos haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olisit liittynyt ONPASSIVEen kun tilaisuus tarjottiin niin nyt ei tarttis kysellä."

        Harvoin kuulee mitään yhtä typerää. Oletko tuuminut, että oikealla lääkityksellä voisi vähentää noita harhoja?

        Olitko jo lapsena noin ääliö, vain mikä mättää?

        Sama kysymys vastapallona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee jo paksuksi!

        "kun ONPASSIVE avaa ovensa ne ovat valmiita tulemaan mukaan."

        Mene juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa, apua on saatavana, jos osaa pyytää. Et ole ainoa sairaaseen lahkoon hurahtanut, pääset eroon siitä jos haluat.

        Minulla on tie kirkkaana edessäni, teidän ei tarvitse huolehtia minusta, minä pärjään. Huolehtikaa vain itsestänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olisit liittynyt ONPASSIVEen kun tilaisuus tarjottiin niin nyt ei tarttis kysellä."

        Harvoin kuulee mitään yhtä typerää. Oletko tuuminut, että oikealla lääkityksellä voisi vähentää noita harhoja?

        Olitko jo lapsena noin ääliö, vain mikä mättää?

        Mitä tässä oli typerää? Tosiasiaa siinä oli ! En voi kärsiä puolestasi. Hoida se itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit liittynyt ONPASSIVEen kun tilaisuus tarjottiin niin nyt ei tarttis kysellä.

        Miksi minä olisin tähän selvään huijaukseen liittynyt mukaan?

        Mutta ymmärrän kyllä että sinulla ei näytä olevan mitään "oikeaa" tietoa. Kunhan taas lämpimäksesi valehtelet. Ethän nytkään pystynyt vastaamaan yhteenkään kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ettei ole vai ?

        Et usko kuinka paljon Dubain mainokset on tuonut uusia jäseniä. Ihmisä eri puolilta maailmaa käy siellä, näkevät, ottavat kuvia, videoita. Jakavat nämä kun pääsevät kotia. Sillä tavalla tieto leviää, ja silloin kun ONPASSIVE avaa ovensa ne ovat valmiita tulemaan mukaan.

        Muistutukseksi : https://youtu.be/iwMFKFrql_M

        "Et usko kuinka paljon Dubain mainokset on tuonut uusia jäseniä."

        'Ei yhtään koska teidän jäsenmäärää on laskenut.

        "Ihmisä eri puolilta maailmaa käy siellä, näkevät, ottavat kuvia, videoita. "

        Kuka ottaa kuvia jostain mainosbannerista lomamatkallaan? Ei kaikki ihmiset ole yhtä tyhmiä kuin te.

        "Sillä tavalla tieto leviää, ja silloin kun ONPASSIVE avaa ovensa ne ovat valmiita tulemaan mukaan."

        Ja tämä ei ole levinnyt mihinkään. Joten kysymys on edelleen ilmassa; koska aiotte aloittaa sen mainoskampanjan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nämä mainokset ovat pyörineet siellä joka päivä 30.03.2022 lähtien.
        Burj Khalifan mainokset jatkuvat pian uudestaan. Niissä on ollutn tauko koska haltija jonka mukaan torni on nimetty kuoli, ja torni on ollut rauhoitettu. Mainoskampanjamme Dubaissa on maksettu 16 kuukaudeksi. Ja jatkuu mikäli tulos on ollut tyydyttävä.

        "Ja jatkuu mikäli tulos on ollut tyydyttävä."

        ja edellisessä viestissä valehdeltiin että tulos on ollut hyvä kun uusi jäseniä on tullut. Hauska katsoa miten puhutte toistenne kanssa ristiin, koska teillä ei oikeasti ole mitään faktoja. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tie kirkkaana edessäni, teidän ei tarvitse huolehtia minusta, minä pärjään. Huolehtikaa vain itsestänne.

        Taas kuulostaa kuin uskonnollliselta puheelta. Kannattaa pysyä kaukana tästä uskonlahkosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinulla on väärää tietoa ONPASSIVEsta. Ilmeisesti olet liian laiska hakea sitä oikeata tietoa.

        Kyllä ITC-alan medioissa on oikeaa tietoa, mutta Onpassivesta ei ole mitään.

        Onko siis "ei mitään" sitä oikeaa tietoa ?

        Tyhjä joukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit liittynyt ONPASSIVEen kun tilaisuus tarjottiin niin nyt ei tarttis kysellä.

        Luojan kiitos, en ole liittynyt - ei kiinnostanut:

        - tehdä itsestäni pelleä
        - lyödä käsiäni paskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ettei ole vai ?

        Et usko kuinka paljon Dubain mainokset on tuonut uusia jäseniä. Ihmisä eri puolilta maailmaa käy siellä, näkevät, ottavat kuvia, videoita. Jakavat nämä kun pääsevät kotia. Sillä tavalla tieto leviää, ja silloin kun ONPASSIVE avaa ovensa ne ovat valmiita tulemaan mukaan.

        Muistutukseksi : https://youtu.be/iwMFKFrql_M

        Öööö - olet 100% oikeassa kerrankin, en todellakaan usko, kuinka valtavasti on tullut uusia jäseniä eri puolilta maailmaa :)

        Heh heh heh heh heh - älkää vain vielä lyökö valoja pois toimistolta, tämä on niin hyvää viihdettä, lisää vain kylmiä juomia ja tuoreita poppareita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tie kirkkaana edessäni, teidän ei tarvitse huolehtia minusta, minä pärjään. Huolehtikaa vain itsestänne.

        Tosi kirkkaana juu :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä tiedän miksi nämä helmannit meuhkaavat vain ja ainoastaan täällä (TÄÄLÄ) suomi24 palstalla. He ovat jo yrittäneet saada kaikkia tuttujaan mukaan onpassiveen mutta heille nauretaan päin naamaa eikä kukaan enää kuuntele heidän juttujaan. Siksi tämä on heille viimeinen paikka missä he saavat purkaa harhakuvitelmiaan.

      Helmanni, uskooko kukaan sinun puheitasi, MUAHAHAHHAAAAAA

      • Anonyymi

        Jos eivät nyt usko niin se on minulle ihan sama. Pian kuitenkin huomaavat että olin oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos eivät nyt usko niin se on minulle ihan sama. Pian kuitenkin huomaavat että olin oikeassa.

        "Pian kuitenkin huomaavat että olin oikeassa"

        Näin olet sanonut jo vuosi sitten. Eikä mikään puheistasi ole toteutunut. Tästä voi vetää vain yhden johtopäätöksen: olet ollut väärässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos eivät nyt usko niin se on minulle ihan sama. Pian kuitenkin huomaavat että olin oikeassa.

        "Pian kuitenkin huomaavat että olin oikeassa."

        Uskallatko tällä kertaa lyödä tuhannen euron vedon? Olen tätä kaksi kertaa sinulle ehdottanut ja aina olet vedonnut siihen että et halua helppoa rahaa. Tosin molemmilla kerroilla olisit hävinnyt tämän vedon. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pian kuitenkin huomaavat että olin oikeassa."

        Uskallatko tällä kertaa lyödä tuhannen euron vedon? Olen tätä kaksi kertaa sinulle ehdottanut ja aina olet vedonnut siihen että et halua helppoa rahaa. Tosin molemmilla kerroilla olisit hävinnyt tämän vedon. ;)

        Korotan miljoonaan.


    • Anonyymi

      Helmanni, et ole vieläkään pystynyt antamaan selitystä sille miksi onpassivessa ei ole vuoden aikana tapahtunut mitään. Minkähän takia?

      Helmanni, ei kai usko onpassiveen vaan ala rapistua? Näetkö painajaisia siitä että Ash Mufareh olisi sittenkin huijari? MUAHAHAHAAA

      • Anonyymi

        Minä jo vastasin että vuodessa on tapahtunut valtavasti asioita. Te ette niistä tiedä, vielä.

        Usko ONPASSIVEen vahvistuu päivä päivältä.
        Eilisen webinaarin jälkeen varsinkin.

        Pian tekin näette tuloksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jo vastasin että vuodessa on tapahtunut valtavasti asioita. Te ette niistä tiedä, vielä.

        Usko ONPASSIVEen vahvistuu päivä päivältä.
        Eilisen webinaarin jälkeen varsinkin.

        Pian tekin näette tuloksia.

        Näin sinä tosiaan vastasit. Valitettavasti sinun katu-uskottavuutesi on käytännössä nollassa koska olet jo vuoden ajan antanut lupauksia joista yksikään ei ole toteutunut. Olet myös kertonut useaan otteeseen "muunneltua totuutta", joten on perusteltu syy epäillä sanojasi.

        Eikä sinun puheitasi taida uskoa kukaan muukaan?

        "Pian tekin näette tuloksia."

        Näin olet sanonut jo vuosi sitten. Eikä mitään tuloksia ole nähty. Etkö itsekään ymmärrä mitä olet puhunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sinä tosiaan vastasit. Valitettavasti sinun katu-uskottavuutesi on käytännössä nollassa koska olet jo vuoden ajan antanut lupauksia joista yksikään ei ole toteutunut. Olet myös kertonut useaan otteeseen "muunneltua totuutta", joten on perusteltu syy epäillä sanojasi.

        Eikä sinun puheitasi taida uskoa kukaan muukaan?

        "Pian tekin näette tuloksia."

        Näin olet sanonut jo vuosi sitten. Eikä mitään tuloksia ole nähty. Etkö itsekään ymmärrä mitä olet puhunut?

        Sama toistuu vielä tänä päivänä ! https://twitter.com/i/status/1563504383996084226

        Ainoat jotka eivät tässä tunnu ymmärtämään ovat valitettavasti te. Mutta vielä valo syttyy teillekin. Viimeistään marraskuun 20 pv.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sinä tosiaan vastasit. Valitettavasti sinun katu-uskottavuutesi on käytännössä nollassa koska olet jo vuoden ajan antanut lupauksia joista yksikään ei ole toteutunut. Olet myös kertonut useaan otteeseen "muunneltua totuutta", joten on perusteltu syy epäillä sanojasi.

        Eikä sinun puheitasi taida uskoa kukaan muukaan?

        "Pian tekin näette tuloksia."

        Näin olet sanonut jo vuosi sitten. Eikä mitään tuloksia ole nähty. Etkö itsekään ymmärrä mitä olet puhunut?

        Toki ymmärrän . Kun sanot pian niin siinä ei ole mitään päivämääräleimaa. Pian voi olla jollekin esim. 15 min. jollekin toiselle se voi tarkoittaa vuosia.

        Elon Musk puhuu siitä että pian meillä on ihmisiä Marsilla

        Pian antaa ymmärtää että pitää odottaa. Yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki ymmärrän . Kun sanot pian niin siinä ei ole mitään päivämääräleimaa. Pian voi olla jollekin esim. 15 min. jollekin toiselle se voi tarkoittaa vuosia.

        Elon Musk puhuu siitä että pian meillä on ihmisiä Marsilla

        Pian antaa ymmärtää että pitää odottaa. Yksinkertaista.

        Eli kun sanot "pian tapahtuu jotain", se täytyy ymmärtää että se ei välttämättä tapahdu meidän elinaikanamme. No, tämä asia on kyllä jo käynyt sinun puheistasi ilmi: mitään mitä sanot ei pidä ottaa vakavasti. Se ehkä tapahtuu tai ehkä ei.

        Hyvä kun sanoit tämän itsekin. Ja ymmärrät näin ollen miksi sinun puheitasi ei oteta vakavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama toistuu vielä tänä päivänä ! https://twitter.com/i/status/1563504383996084226

        Ainoat jotka eivät tässä tunnu ymmärtämään ovat valitettavasti te. Mutta vielä valo syttyy teillekin. Viimeistään marraskuun 20 pv.

        Vuosi taaksepäin puhuit kesällä syyskuusta. Ja sitten kun syyskuussa ei tapahtunut mitään, aloit puhua vuodenvaihteesta. Silloinkaan ei tapahtunut mitään.

        "Viimeistään marraskuun 20 pv."

        Niin, millähän vuosituhannella tai vuosimiljoonalla? Tai ehkä vasta ajanlaskumme päättymisen jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi taaksepäin puhuit kesällä syyskuusta. Ja sitten kun syyskuussa ei tapahtunut mitään, aloit puhua vuodenvaihteesta. Silloinkaan ei tapahtunut mitään.

        "Viimeistään marraskuun 20 pv."

        Niin, millähän vuosituhannella tai vuosimiljoonalla? Tai ehkä vasta ajanlaskumme päättymisen jälkeen?

        Ja viimeeksi tuotteita luvattiin "kesän lopuksi", ja kesä on ohitse. Tosin eivät sanoneet että minkä vuoden kesän. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama toistuu vielä tänä päivänä ! https://twitter.com/i/status/1563504383996084226

        Ainoat jotka eivät tässä tunnu ymmärtämään ovat valitettavasti te. Mutta vielä valo syttyy teillekin. Viimeistään marraskuun 20 pv.

        "Ainoat jotka eivät tässä tunnu ymmärtämään ovat valitettavasti te"

        Ymmärtämään mitä? Mitä onpassive on keksinyt tai tuomassa maailmalle? Te ette itsekään tiedä. Eikä tiedä kukaan muukaan. Onpassivesta ei maailmalla tiedä kukaan. Ja syy on selvä: Ash Mufareh ei todellakaan halua julkisuutta. Hän ei halua joutua viranomaisten tai akateemisen maailman syyniin siitä mitä hän väittää tekevänsä, koska tietää itse ettei sellaista voi tehdä.

        "Viimeistään marraskuun 20 pv"

        Vaikka en olekaan ennustaja, TIEDÄN jo nyt ettei tuolloin tapahdu yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kun sanot "pian tapahtuu jotain", se täytyy ymmärtää että se ei välttämättä tapahdu meidän elinaikanamme. No, tämä asia on kyllä jo käynyt sinun puheistasi ilmi: mitään mitä sanot ei pidä ottaa vakavasti. Se ehkä tapahtuu tai ehkä ei.

        Hyvä kun sanoit tämän itsekin. Ja ymmärrät näin ollen miksi sinun puheitasi ei oteta vakavasti.

        Ottakaa ihan rennosti vaan. Keskittykää johonkin muuhun tekemisiin sillä aikaa kun odotatte . Kyllä te sitten huomaatte kun tuotteita alkaa tulemaan. Minäkin voin jakaa niitä tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi taaksepäin puhuit kesällä syyskuusta. Ja sitten kun syyskuussa ei tapahtunut mitään, aloit puhua vuodenvaihteesta. Silloinkaan ei tapahtunut mitään.

        "Viimeistään marraskuun 20 pv."

        Niin, millähän vuosituhannella tai vuosimiljoonalla? Tai ehkä vasta ajanlaskumme päättymisen jälkeen?

        Aika näyttää, kuten tähänkin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja viimeeksi tuotteita luvattiin "kesän lopuksi", ja kesä on ohitse. Tosin eivät sanoneet että minkä vuoden kesän. :D

        Hyvä niin, ettei tullut luvattua liikoja. Joku voisi pettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ainoat jotka eivät tässä tunnu ymmärtämään ovat valitettavasti te"

        Ymmärtämään mitä? Mitä onpassive on keksinyt tai tuomassa maailmalle? Te ette itsekään tiedä. Eikä tiedä kukaan muukaan. Onpassivesta ei maailmalla tiedä kukaan. Ja syy on selvä: Ash Mufareh ei todellakaan halua julkisuutta. Hän ei halua joutua viranomaisten tai akateemisen maailman syyniin siitä mitä hän väittää tekevänsä, koska tietää itse ettei sellaista voi tehdä.

        "Viimeistään marraskuun 20 pv"

        Vaikka en olekaan ennustaja, TIEDÄN jo nyt ettei tuolloin tapahdu yhtään mitään.

        Kuinka monta kertaa on sanottu : odottakaa, niin tulette näkemään. Ei niitä tuotteita kenekään käskystä julkaisteta. Se tehdään silloin kun meille sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ainoat jotka eivät tässä tunnu ymmärtämään ovat valitettavasti te"

        Ymmärtämään mitä? Mitä onpassive on keksinyt tai tuomassa maailmalle? Te ette itsekään tiedä. Eikä tiedä kukaan muukaan. Onpassivesta ei maailmalla tiedä kukaan. Ja syy on selvä: Ash Mufareh ei todellakaan halua julkisuutta. Hän ei halua joutua viranomaisten tai akateemisen maailman syyniin siitä mitä hän väittää tekevänsä, koska tietää itse ettei sellaista voi tehdä.

        "Viimeistään marraskuun 20 pv"

        Vaikka en olekaan ennustaja, TIEDÄN jo nyt ettei tuolloin tapahdu yhtään mitään.

        niin, voi olla että tapahtuu aikaisemminkin. Koskaan ei voi olla varma mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaa ihan rennosti vaan. Keskittykää johonkin muuhun tekemisiin sillä aikaa kun odotatte . Kyllä te sitten huomaatte kun tuotteita alkaa tulemaan. Minäkin voin jakaa niitä tänne.

        "Kyllä te sitten huomaatte kun tuotteita alkaa tulemaan."

        Miksi kukaan huomaisi tätä? Eihän teillä ole edes mitään kampanjaa menossa eikä teillä ole edes mitään tietoa antaa näistä tuotteista. Joten miksi mikään muuttuisi vaikka toisitte sata teidän huonolaatuista tuotetta markkinoille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika näyttää, kuten tähänkin asti.

        Ja aikahan on näyttänyt se että teiltä ei tule mitään muuta kuin tyhjiä lupauksia. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta kertaa on sanottu : odottakaa, niin tulette näkemään. Ei niitä tuotteita kenekään käskystä julkaisteta. Se tehdään silloin kun meille sopii.

        "Ei niitä tuotteita kenekään käskystä julkaisteta."

        No eihän niitä julkaista koskaan, joten miksi odotella kun mitään ei tapahdu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin, voi olla että tapahtuu aikaisemminkin. Koskaan ei voi olla varma mistään.

        Eli myönnät nyt että et tiedä mitään onpassivesta, mutta silti kehtaat tehdä näitä tyhjiä lupauksia. Olette huvittavia. No te muistutatte enemmän uskonlahkoa kuin tosissaan otettavaa bisnestä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei niitä tuotteita kenekään käskystä julkaisteta."

        No eihän niitä julkaista koskaan, joten miksi odotella kun mitään ei tapahdu?

        Tottakai julkistetaan, pomon käskystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai julkistetaan, pomon käskystä.

        Mistä sinä tämän muka tiedät? Ethän näytä tietävän mitään tästä onpassivesta, joten miksi uskottelet että muka tietäisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tämän muka tiedät? Ethän näytä tietävän mitään tästä onpassivesta, joten miksi uskottelet että muka tietäisit?

        Ei tarvi uskotella . Minä TIEDÄN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi uskotella . Minä TIEDÄN

        Et tiedä, vaan uskot tietäväsi. Se on eri asia. Ethän sinä muutenkaan näytä tietävän onapssivesta tai tästä alasta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä, vaan uskot tietäväsi. Se on eri asia. Ethän sinä muutenkaan näytä tietävän onapssivesta tai tästä alasta mitään.

        Minä Tiedän, enkä välitä siitä mitä sinä uskot. Sillä ei ole minulle merkirystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä Tiedän, enkä välitä siitä mitä sinä uskot. Sillä ei ole minulle merkirystä

        Oletko koskaan miettinyt miksi kukaan muu ei usko onpassiveen kuin sinä? Ovatko muut tyhmiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan miettinyt miksi kukaan muu ei usko onpassiveen kuin sinä? Ovatko muut tyhmiä?

        Pian ehkä huomaat päätä sitten itse niten oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä te sitten huomaatte kun tuotteita alkaa tulemaan."

        Miksi kukaan huomaisi tätä? Eihän teillä ole edes mitään kampanjaa menossa eikä teillä ole edes mitään tietoa antaa näistä tuotteista. Joten miksi mikään muuttuisi vaikka toisitte sata teidän huonolaatuista tuotetta markkinoille?

        Meillä on ollut kampanja menossa jo, 4 vuotta oli aikaa liittyä perustaja jäseneksi. Se nyt päättyi, ja valmistaudumme ONPASSIVEn julkaisuun. Silloin pääsee taas mukaan asiakkaaksi ja sitä kautta jälleenmyyjäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä Tiedän, enkä välitä siitä mitä sinä uskot. Sillä ei ole minulle merkirystä

        Kyllä sillä näyttää kovasti olevan sinulle merkitystä, kun täällä olet koko ajan tekemässä näitä tyhjiä lupauksia. Miksi pitää taas valehdella? ;)

        Ja en minä mitään usko, kerron vain kaiken mitä havaintoja olen teistä ja teidän toiminnasta tehnyt. Ethän ole kertaakaan voinut kumota minun väitteitä ja faktoja. Vaan sekin näyttää olevan tulevaisuudessa. :D

        Miksi teette näitä tyhjiä lupauksia kun ne eivät kumminkaan pidä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian ehkä huomaat päätä sitten itse niten oli.

        Ainakin kirjoitustaidon perusteella et taida olla penaalin terävin kynä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on ollut kampanja menossa jo, 4 vuotta oli aikaa liittyä perustaja jäseneksi. Se nyt päättyi, ja valmistaudumme ONPASSIVEn julkaisuun. Silloin pääsee taas mukaan asiakkaaksi ja sitä kautta jälleenmyyjäksi.

        Et taida tietää mikä kampanja on kun väität jotain bannerin näyttöä kampanjaksi. :D

        Ja te olette tuhlanneet neljä vuotta ja teillä ei vieläkään ole yhtään mitään näytettävää. Eikä kukaan tiedä teistä mitään. Olette neljän vuoden jälkeen vieläkin pienempi kuin moni ssuomalainen nettisivu.

        Ja miksi kukaan haluaisi tulla teidän asiakkaaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tämän muka tiedät? Ethän näytä tietävän mitään tästä onpassivesta, joten miksi uskottelet että muka tietäisit?

        Firmassa aina pomo määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on ollut kampanja menossa jo, 4 vuotta oli aikaa liittyä perustaja jäseneksi. Se nyt päättyi, ja valmistaudumme ONPASSIVEn julkaisuun. Silloin pääsee taas mukaan asiakkaaksi ja sitä kautta jälleenmyyjäksi.

        No miksi teillä ei sitten ole kampanjaa käynnissä ?

        Ei ole näkynyt ITC-alan julkaisuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on ollut kampanja menossa jo, 4 vuotta oli aikaa liittyä perustaja jäseneksi. Se nyt päättyi, ja valmistaudumme ONPASSIVEn julkaisuun. Silloin pääsee taas mukaan asiakkaaksi ja sitä kautta jälleenmyyjäksi.

        Mitä te myytte ? Huumeita ? Youtube videoita ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Firmassa aina pomo määrää.

        Todellakin määrää jos firma on yhtä huono kun teidän koska teillä ei ole ammattilaisia tekemään päätöksiä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä te myytte ? Huumeita ? Youtube videoita ?

        Digitalisia tuotteita. Jokaiselle internet käyttäjälle jotakin. Muutaman viikon sisällä tulee ensimmäiset tuotteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Digitalisia tuotteita. Jokaiselle internet käyttäjälle jotakin. Muutaman viikon sisällä tulee ensimmäiset tuotteet.

        Minä vuonna ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja viimeeksi tuotteita luvattiin "kesän lopuksi", ja kesä on ohitse. Tosin eivät sanoneet että minkä vuoden kesän. :D

        Intiassa on aina kesä.

        🤪😂😂😅😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Digitalisia tuotteita. Jokaiselle internet käyttäjälle jotakin. Muutaman viikon sisällä tulee ensimmäiset tuotteet.

        Näin sanoo hän joka ei osaa edes kirjoittaa. Eikä hänellä ole käsitystäkään mitä "internet" tarkoittaa. Ja tuotteitahan on luvattu "ihan kohta" jo vuositolkulla, että se siitä aiheesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuonna ?

        Katsotaan. Odota vain rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan. Odota vain rauhassa.

        Eli taas tunnustat että et tiedä mitään onpassivesta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida tietää mikä kampanja on kun väität jotain bannerin näyttöä kampanjaksi. :D

        Ja te olette tuhlanneet neljä vuotta ja teillä ei vieläkään ole yhtään mitään näytettävää. Eikä kukaan tiedä teistä mitään. Olette neljän vuoden jälkeen vieläkin pienempi kuin moni ssuomalainen nettisivu.

        Ja miksi kukaan haluaisi tulla teidän asiakkaaksi?

        Jaa että miksi haluaisi? Tajuat sen kun ollaan julkaistu yrityksemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että miksi haluaisi? Tajuat sen kun ollaan julkaistu yrityksemme.

        Eli et tiedä edes tuotteistakaan mitään. Johtuuko se siitä että niitä ei ole olemassa.

        Ja miksi kukaan ostaisi teidän tuotteita jos kukaan ei ole teistä kuullut? Teillä ei ole tuotteista mitään markkinointikampanja olemassa. Ja näissä webbi "seminaareissa" puhutte vain yrityksestä, ette tuotteista. Ja silti väität että nämä tuotteet yhtä-äkkiä kiinnostaisi kaikkia ilman mitään tietoa.

        Kuinka pihalla olet taas asiasta mistä puhutaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et tiedä edes tuotteistakaan mitään. Johtuuko se siitä että niitä ei ole olemassa.

        Ja miksi kukaan ostaisi teidän tuotteita jos kukaan ei ole teistä kuullut? Teillä ei ole tuotteista mitään markkinointikampanja olemassa. Ja näissä webbi "seminaareissa" puhutte vain yrityksestä, ette tuotteista. Ja silti väität että nämä tuotteet yhtä-äkkiä kiinnostaisi kaikkia ilman mitään tietoa.

        Kuinka pihalla olet taas asiasta mistä puhutaan?

        Meistä kahdesta se on sinä kun on pihalla. Sinä et vaan sitä tajua, mutta kyllä se vielä muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meistä kahdesta se on sinä kun on pihalla. Sinä et vaan sitä tajua, mutta kyllä se vielä muuttuu.

        Miten niin olen pihalla? Nythän näyttää kylläkin siltä että sinä olet se joka olet pihalla. Ethän muuten olisi taas turvautunut tuohon lapselliseen herjaamiseen, vaan olisit todistanut että olen väärässä. Mutta ymmärrän kyllä että et pysty. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli taas tunnustat että et tiedä mitään onpassivesta. :D

        Miksi kenenkään pitäisi tietää yhtään mitään - - - niin mistä? Aivan, ei mistään!
        Ei hyödytä mitään tietää mitään kapisesta kusetuksesta.


    • Anonyymi

      DIGITALISIA tuotteita, MUAHAHA MUAHAHAHAAAA

      Nämä pellehelmannit eivät edes ymmärtä mitä sana "digitaalinen" tarkoittaa. Tai osaavat he ehkä katsoa sen googlesta, mutta he eivät kykene käsittämään mitä se tarkoittaa.

      PELLEHELMANNIT, MUAHAHA MUAHAHA MUAHAHAHAAAA

    • Anonyymi

      Helmanni, onko taskulaskin DIGITALINEN TUOTE? Siinähän on numeroita, joten olisiko se DIGITALINEN TUOTE? MUAHAHAHAHAAAA

      Entäs biljardi? Senhän on oltava DIGITALINEN TUOTE koska palloissa on numerot, MUAHAHAHAHAAAAA

      Taskubiljardi? Ei, se tuskin on DIGITALINEN peli, MUAHHA MUAHAHA MUHAHAHAA

      Nämä helmannit ovat mainioita!!!

      • Anonyymi

        Teet itsestäsi tyhmän.


    • Anonyymi

      Voisin heti tehdä laitteen joka esittää 7-segmennti näytöillä 10-järjestelmä lukuja ja toteutuksen voi tehdä täysin analogisesti, ilman yhtään logiikka piiriä, 7400-sarjan piiriä.

    • Anonyymi

      Eihän helmannilla ole mitään käsitystä siitä mitä onpassive väittää tekevänsä. Se on löytänyt niiden sivuilta sanat "digital products" ja osannut kääntää ne suomeksi. Hänellä ei ole harmaintakaan aavistusta mitä ne tuotteet voisivat olla. Siksi hän hihkuu onnesta kun Ash Mufareh muuttaa kerran viikossa onpassiven wordpress teeman värejä: hiihaa, uusi web sivusto.

      Sellainen ASIANTUNTIA tämä meidän pellehelmannimme on. Ja tällainen asiantuntija vittuilee muille kun väittävät onpassivea huijaukseksi.

      • Anonyymi

        Hellmanni ei vittuile. Hellmanni on fiksu kaveri. Hellmanni kertoo vain totuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellmanni ei vittuile. Hellmanni on fiksu kaveri. Hellmanni kertoo vain totuuksia.

        "Hellmanni kertoo vain totuuksia."

        Milloin hän meinasi tämän aloittaa? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hellmanni kertoo vain totuuksia."

        Milloin hän meinasi tämän aloittaa? ;)

        Tehnyt sitä koko ikänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehnyt sitä koko ikänsä.

        No miksi tämä ei näy mitenkään hänen käyttäytymisessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi tämä ei näy mitenkään hänen käyttäytymisessä?

        Ette vaan tajua sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette vaan tajua sitä.

        Et taaskaan vastannut kysymykseen siitä miksi tämä ei näy hänen käyttäytymisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hellmanni kertoo vain totuuksia."

        Milloin hän meinasi tämän aloittaa? ;)

        Ei ole tähän päivään mennessä tehnyt mitään muuta, kuin sönköttänyt puhdasta schaissea aiheesta, josta ei itsekään ymmärrä höykäsen pöläystä.

        Tyypillinen pölvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tähän päivään mennessä tehnyt mitään muuta, kuin sönköttänyt puhdasta schaissea aiheesta, josta ei itsekään ymmärrä höykäsen pöläystä.

        Tyypillinen pölvästi.

        Ette selvästikään ymmärrä hyvän päälle.


      • Anonyymi

        Miksi muuten vuokrasitte toimitilat talosta missä ei edes toimi viemäröinti? Koska saitte halvalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuten vuokrasitte toimitilat talosta missä ei edes toimi viemäröinti? Koska saitte halvalla?

        Koska olemme huipulla. Maailman korkein toimisto. Kerros 151


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olemme huipulla. Maailman korkein toimisto. Kerros 151

        Aloitamme huipulla, eikä missään autotallissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuten vuokrasitte toimitilat talosta missä ei edes toimi viemäröinti? Koska saitte halvalla?

        Sehän ei ole meidän ongelmamme. Haluatko tulla viemäriekspertiksi sinne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olemme huipulla. Maailman korkein toimisto. Kerros 151

        No kai sieltä on halpa vuokrata, kun kukaan muu ei halua vuokrata. Yleensä toimitiloiksi halutaan toimivat tilat. Nuo eivät ole sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän ei ole meidän ongelmamme. Haluatko tulla viemäriekspertiksi sinne?

        Eli ette välitä minkälaisessa rotanloukussa teidän toimisto on? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai sieltä on halpa vuokrata, kun kukaan muu ei halua vuokrata. Yleensä toimitiloiksi halutaan toimivat tilat. Nuo eivät ole sitä.

        No sinähän tiedät nämä asiat paremmin kuin joku muu, oletan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai sieltä on halpa vuokrata, kun kukaan muu ei halua vuokrata. Yleensä toimitiloiksi halutaan toimivat tilat. Nuo eivät ole sitä.

        Ei me ollaa vuokralla, me ostettiin sieltä kaksi kerrosta. 134 ja 151


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän tiedät nämä asiat paremmin kuin joku muu, oletan !

        Öö toki, koska osaan lukea uutisia. Etkö sinä lue uutisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me ollaa vuokralla, me ostettiin sieltä kaksi kerrosta. 134 ja 151

        Miksi! Miksi onpassive tuhlaa teiltä huijattuja rahoja tälläiseen typeryyteen?


    • Anonyymi

      Kun meillä normaaleilla ihmisille tulee kova kakkahätä niin me menemme pian vessaa, eli melkein heti. Mutta Onpassivelaisella on sama hätä niin hän menee vuoden tai kahden päästä vessaan ja pökäleet putoilee housun puntista.

      😂😅🤪😅🤪

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi? Eihän teillä ole edes mitään tuotteita mistä puhua, niin mistä te oikein puhutte? Tähän asti nämä ovat olleet lähinnä uskonnollisiin kokouksiin verrattavia hengennostatusta. Eli näissä on hyvin vähän mitään oikeaa tietoa.

        Koska meinasitte alkaa markkinoimaan niitä tuotteita? Eihän ne mene kaupaksi kun kukaan ei niistä tiedä yhtään mitään. Se että te aukaisette kaupan, ei vielä tarkoita sitä että myynti alkaisi samamntien, koska kukaan ei tiedä teistä tai teidän tuotteista. Ilmeisesti teillä ei ole vain muskeleita tai taitoa markkinoida, tai sitten siihen on syynsä miksi piilottelette itseänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Eihän teillä ole edes mitään tuotteita mistä puhua, niin mistä te oikein puhutte? Tähän asti nämä ovat olleet lähinnä uskonnollisiin kokouksiin verrattavia hengennostatusta. Eli näissä on hyvin vähän mitään oikeaa tietoa.

        Koska meinasitte alkaa markkinoimaan niitä tuotteita? Eihän ne mene kaupaksi kun kukaan ei niistä tiedä yhtään mitään. Se että te aukaisette kaupan, ei vielä tarkoita sitä että myynti alkaisi samamntien, koska kukaan ei tiedä teistä tai teidän tuotteista. Ilmeisesti teillä ei ole vain muskeleita tai taitoa markkinoida, tai sitten siihen on syynsä miksi piilottelette itseänne.

        Muutaman viikon sisällä tulee ensimmäiset tuotteet O-mail ja O-net, ja ne ovat vielä ILMAISIA ! Houkutteleeko ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman viikon sisällä tulee ensimmäiset tuotteet O-mail ja O-net, ja ne ovat vielä ILMAISIA ! Houkutteleeko ?

        "Houkutteleeko ?"

        Ei millään tavalla. Miksi minä käyttäisin esimerkiksi teidän sähköpostia, koska se varmastikaan täytä eu asetuksia? Ja minulla on omat sähköpostipalvelimet.

        Ja miksi taas yksi sosiaalinen media alusta? Teillä ei ole mitään mahdollisuutta kilpailla tuolla isoja pelureita vastaan, koska ette ole tarpeeksi tunnettu. Ja tässäkin varmaan tulee vastaan eri maiden yksityisasetukset. Miksi muuten ette puhu mitään tästä teidän tuotesivuilla?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No hyvä että on ilmainen. Kuka maksaisi noin huonosta laadusta mitään?

        Mutta miksi näiden tuotteiden tekemisessä menee teillä näin kauan? Tämäkään ei ole mitään muuta kuin yksinkertainen wordpress sivu ja näiden kyhäämisessä ei pitäisi mennä kovinkaan kauaa.

        Ja näyttää siltä että teillä ei näytä olevan ammattitaitoa tehdä hakukoneoptimoituja sivuja. Osaatteko oikeastaan tehdä mitään?


      • Anonyymi

        Tietääkö kukaan mihin tätä tuotetta käytetään? Siis tuotetta o-bless?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä että on ilmainen. Kuka maksaisi noin huonosta laadusta mitään?

        Mutta miksi näiden tuotteiden tekemisessä menee teillä näin kauan? Tämäkään ei ole mitään muuta kuin yksinkertainen wordpress sivu ja näiden kyhäämisessä ei pitäisi mennä kovinkaan kauaa.

        Ja näyttää siltä että teillä ei näytä olevan ammattitaitoa tehdä hakukoneoptimoituja sivuja. Osaatteko oikeastaan tehdä mitään?

        Tulet hämmästymään siitä mitä me osaamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö kukaan mihin tätä tuotetta käytetään? Siis tuotetta o-bless?

        Joukkorahoitus alusta. Ainoa joka ei peri maksuja sen käytöstä. Rahat menee 100% sille tarkoitettuun kohteeseen. ONPASSIVE maksaa kaikki kulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukkorahoitus alusta. Ainoa joka ei peri maksuja sen käytöstä. Rahat menee 100% sille tarkoitettuun kohteeseen. ONPASSIVE maksaa kaikki kulut.

        Tässä vähän infoa https://obless.net/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukkorahoitus alusta. Ainoa joka ei peri maksuja sen käytöstä. Rahat menee 100% sille tarkoitettuun kohteeseen. ONPASSIVE maksaa kaikki kulut.

        Mutta mihin kohteeseen ne rahat menevät? Voiko siihen itse vaikuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mihin kohteeseen ne rahat menevät? Voiko siihen itse vaikuttaa?

        Niin ja mitä sillä rahoitetaan? Mitä käyttöä tuollaisella on tavalliselle ihmiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mihin kohteeseen ne rahat menevät? Voiko siihen itse vaikuttaa?

        Voi vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja mitä sillä rahoitetaan? Mitä käyttöä tuollaisella on tavalliselle ihmiselle?

        Googleta tietoa joukkorahoituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googleta tietoa joukkorahoituksesta.

        Eikö teiltä saa suoraa vastausta mihinkään?

        Googletin siis tietoa joukkorahoituksesta ja on aivan selvää että o-bless on Suomessa laiton rahankeräys. Se ei täytä lain vaatimuksia. Eli Suomessa sille ei löydy käyttöä, valitettavasti.

        Onko onpassivella muita tuotteita joita voisi käyttää Suomessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teiltä saa suoraa vastausta mihinkään?

        Googletin siis tietoa joukkorahoituksesta ja on aivan selvää että o-bless on Suomessa laiton rahankeräys. Se ei täytä lain vaatimuksia. Eli Suomessa sille ei löydy käyttöä, valitettavasti.

        Onko onpassivella muita tuotteita joita voisi käyttää Suomessa?

        https://poliisi.fi/joukkorahoitus-ja-rahankeraykset

        Kohta on tulossa ensimmäiset tuotteet O_mail joka on sähköposti ja O-net joka on uusi sosiaalinen media. Niitä voi käyttää Suomessa. Ja ovat sitäpaitsi ilmaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://poliisi.fi/joukkorahoitus-ja-rahankeraykset

        Kohta on tulossa ensimmäiset tuotteet O_mail joka on sähköposti ja O-net joka on uusi sosiaalinen media. Niitä voi käyttää Suomessa. Ja ovat sitäpaitsi ilmaisia.

        Hyvä kun löysit tuon webbisivun jossa suoraan sanotaan että o-blessin käyttö Suomessa edellyttää rahankeräysluvan.

        Eikä se vielä riitä, sillä rahavirta kulkee onpassiven kautta. Finanssivalvonta ei salli tuollaista rahavirtaa rahankeräyksen muodossa. Ei hyvältä näytä o-bless.

        Sähköpostihan oli jo olemassa. omail tai jotain?!? Ja sosiaalisia medioitakin maailmalla riittää. Minkä takia onpassive sellaisille markkinoille yrittää? Senhän piti lyödä läpi tekoälyratkaisuillaan. Nämä eivät ole sellaisia.

        Onkohan teitä vedetty höplästä? (retorinen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulet hämmästymään siitä mitä me osaamme.

        No todellakin tulen, jos kaiken tämän roskan jälkeen mitä olette näyttäneet, saatte jotain järkevää aikaiseksi. Nyt tuntuu olevan tiukassa että saisitte edes toimivat nettisivut tehtyä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun löysit tuon webbisivun jossa suoraan sanotaan että o-blessin käyttö Suomessa edellyttää rahankeräysluvan.

        Eikä se vielä riitä, sillä rahavirta kulkee onpassiven kautta. Finanssivalvonta ei salli tuollaista rahavirtaa rahankeräyksen muodossa. Ei hyvältä näytä o-bless.

        Sähköpostihan oli jo olemassa. omail tai jotain?!? Ja sosiaalisia medioitakin maailmalla riittää. Minkä takia onpassive sellaisille markkinoille yrittää? Senhän piti lyödä läpi tekoälyratkaisuillaan. Nämä eivät ole sellaisia.

        Onkohan teitä vedetty höplästä? (retorinen)

        Rahavirta ei kulje ONPASSIVEN kautta vaan menee sata prosenttisena suoraan kohteeseen. ONPASSIVE maksaa kaikki kulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahavirta ei kulje ONPASSIVEN kautta vaan menee sata prosenttisena suoraan kohteeseen. ONPASSIVE maksaa kaikki kulut.

        No mutta kyllähän se rahavirta onpassiven kautta kulkee jos se kerran maksetaan o-blessin kautta. Tai jos ei mene, niin mihin ihmeeseen o-belchiä sitten tarvitaan?? Ja mitä ihmeen kuluja onpassive maksaa??? Jos palvelu on ilmainen niin mitä kuluja sen käyttö aiheuttaa jotka onpassive maksaa?!?!

        No, kysymyksethän ovat täysin hypoteettisia sillä mitään o-blessiä ei varmuudella koskaan julkaista käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahavirta ei kulje ONPASSIVEN kautta vaan menee sata prosenttisena suoraan kohteeseen. ONPASSIVE maksaa kaikki kulut.

        Kyllä se kulkee onpassiven kautta. Mistä tiedät että Ash Mufareh tilittää kaikki saamansa rahat eteenpäin? Hänellä on hämärä menneisyys ja hän voisi aivan hyvin napata sieltä joitakin maksuja omaan taskuunsa koska kukaan ei huomaisi mitään. Tai ehkä hän on kehittänyt o-blessin juuri tätä varten, jotta saisi sieltä poimittua rahalähetyksiä välistä omaan taskuunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kulkee onpassiven kautta. Mistä tiedät että Ash Mufareh tilittää kaikki saamansa rahat eteenpäin? Hänellä on hämärä menneisyys ja hän voisi aivan hyvin napata sieltä joitakin maksuja omaan taskuunsa koska kukaan ei huomaisi mitään. Tai ehkä hän on kehittänyt o-blessin juuri tätä varten, jotta saisi sieltä poimittua rahalähetyksiä välistä omaan taskuunsa.

        Hah hah, ilman muuta Ash veikkonen on kehittänyt tämän jotta saisi poimittua hölmöiltä rahat. Siis jos joku on todella niin typerä että lähtee käyttämään sitä. Onhan näitä vastaavia sovelluksia pilvin pimein muitakin. Eikö onpassive pysty keksimään yhtään mitään uutta? Minkä takia kaikki onpassiven "tuotteet" ovat sellaisia joita löytyy maailmalta, ja kaikkia ILMAISEKSI? Millähän onpassive aikoo luoda tuloja jotta AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN??? Vai onko sekin näitä "tulette näkemään" juttuja??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kyllähän se rahavirta onpassiven kautta kulkee jos se kerran maksetaan o-blessin kautta. Tai jos ei mene, niin mihin ihmeeseen o-belchiä sitten tarvitaan?? Ja mitä ihmeen kuluja onpassive maksaa??? Jos palvelu on ilmainen niin mitä kuluja sen käyttö aiheuttaa jotka onpassive maksaa?!?!

        No, kysymyksethän ovat täysin hypoteettisia sillä mitään o-blessiä ei varmuudella koskaan julkaista käyttöön.

        Kaikki jotka tekevät hyväntekeväisyyttä pidättävät 10 - 30% lahjoitetusta varoista omiin kuluihinsa. Esim. Punainen risti, pelastakaa lapset ja mitä niitä kaikkia on. Tämähän on siten yritystoimintaa. ONPASSIVEssa tällaista ei tapahdu. ONPASSIVE maksaa O-blessin kulut. ONPASSIVE tekee puhdasta hyväntekeväisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah, ilman muuta Ash veikkonen on kehittänyt tämän jotta saisi poimittua hölmöiltä rahat. Siis jos joku on todella niin typerä että lähtee käyttämään sitä. Onhan näitä vastaavia sovelluksia pilvin pimein muitakin. Eikö onpassive pysty keksimään yhtään mitään uutta? Minkä takia kaikki onpassiven "tuotteet" ovat sellaisia joita löytyy maailmalta, ja kaikkia ILMAISEKSI? Millähän onpassive aikoo luoda tuloja jotta AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN??? Vai onko sekin näitä "tulette näkemään" juttuja??

        Voitte olla mitä mieltä haluatte minun puolestani. Teot kuitenkin näyttävät totuuden kun sen aika tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitte olla mitä mieltä haluatte minun puolestani. Teot kuitenkin näyttävät totuuden kun sen aika tulee.

        Taidat olla aika yksinäinen mielipiteidesi kanssa. Varmaan muut ovat sanoneetkin tämän sinulla. Monta monta kertaa. Näet tämän kyllä aikanaan jos et vielä tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki jotka tekevät hyväntekeväisyyttä pidättävät 10 - 30% lahjoitetusta varoista omiin kuluihinsa. Esim. Punainen risti, pelastakaa lapset ja mitä niitä kaikkia on. Tämähän on siten yritystoimintaa. ONPASSIVEssa tällaista ei tapahdu. ONPASSIVE maksaa O-blessin kulut. ONPASSIVE tekee puhdasta hyväntekeväisyyttä.

        Ai jaa. Minä kun luulin että o-bless on tehty joukkorahoitusalustaksi. Mutta se onkin vain hyväntekeväisyyttä varten. Mutta ei sillä taida paljon olla merkitystä koska sitä ei saa käyttää Suomessa eikä EU:ssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa. Minä kun luulin että o-bless on tehty joukkorahoitusalustaksi. Mutta se onkin vain hyväntekeväisyyttä varten. Mutta ei sillä taida paljon olla merkitystä koska sitä ei saa käyttää Suomessa eikä EU:ssa.

        No mistäs nämä voisivat tietää miten nämä softat toimivat kun niitä ei ole olemassa. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa. Minä kun luulin että o-bless on tehty joukkorahoitusalustaksi. Mutta se onkin vain hyväntekeväisyyttä varten. Mutta ei sillä taida paljon olla merkitystä koska sitä ei saa käyttää Suomessa eikä EU:ssa.

        Se on sekä joukkorahoitusta sekä hyväntekeväisyyttä varten.

        https://www.onpassive.com/products/o-bless/faq/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sekä joukkorahoitusta sekä hyväntekeväisyyttä varten.

        https://www.onpassive.com/products/o-bless/faq/

        Tosin tuolla sivulla ei puhuta mitään hyväntekeväisyydestä, joten miksi taas valehtelet? Etkö edes tiedä mitä teidän tuotteiden pitäisi tehdä?


      • Anonyymi

        Mitä tekisin tuollaisella roskalla?Puhumattakaan siitä, että siitä pitäisi maksaa edes senttiäkään?

        EI IKINÄ!


    • Anonyymi

      MITÄ ?. Eikö teille ole vuoteen tapahtunut mitään ONPASSIVEssa. Se johtuu varmaan siitä että ette ole mukana. Meille on tapahtunut valtavasti asioita, ja tahti vaan kiihtyy !

    • Anonyymi

      Nyt se on tulossa, KYC!

      Lähettäkää toki kuvat passeistanne Ash Mufarehille. Ei mitään riskejä!

      Dear Founders...
      Keep your NID, Passport & driving licenses.
      Because KYC verification is coming soon.

      • Anonyymi

        Loistavaa!! Helmanni, olethan varautunut lähettämään passin kopion Ash Mufarehille? Ei mitään riskejä, varmana! Ash Mufareh ei käytä sitä identiteettivarkauteen, ei varmana!


      • Anonyymi

        Ahhaha kuka hullu lähettää näitä tietoja jollekin epämääräiselle taholle? Tässä kohtaa pitäisi viimeistään hälytyskellojen soida, ja pysyä kaukana tästä lahkosta.


      • Anonyymi

        ONPASSIVE ei niitä tarvitse ,vaan rahaliikenteen tarjoaja joka on ulkopuolinen taho. Ainakin aluksi kunnes saamme oman raha ja pankki järjestelmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahhaha kuka hullu lähettää näitä tietoja jollekin epämääräiselle taholle? Tässä kohtaa pitäisi viimeistään hälytyskellojen soida, ja pysyä kaukana tästä lahkosta.

        Kaikki laillinen rahaliikenne vaatii KYC, jopa teidän pankkinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki laillinen rahaliikenne vaatii KYC, jopa teidän pankkinne.

        Ei vaadi. Ja tämmöinen rekisteri on muuten laiton Eu alueella, koska ette kerro mihin näitä tietoja käytetään ja miten niitä säilötään.

        Ja pankki tarvitsee vahvan tunnistautumisen, mitä KYC ei ole. Tuo KYC on enemmän jenkkien juttu. Eihän esimerkiksi ajokortti ole mikään henkilötodistus.

        Mutta huomaan että et taaskaan tiedä mistä puhut.

        Mutta älkää ihmiset missään nimessä antako henkilökohtaisia tietoja tällä epämääräiselle taholle!


      • Anonyymi

        No eihän sitä rahaa muutenkaan ole tulossa.

        Ja todellakaan ei kannata antaa henkilötietoja näille huijareille. He eivät edes kerro miten ja missä he näitä tietoja säilyttävät: selvä huijaus ja henkilötietojen kalastusta.


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi, Onpassive on Ashin yksityine sioituslupi jaainoa perustaja.

    • Anonyymi

      Lakia pitää muuttaa, että se joka lähettää passikopion sähköpostilla jollekin huijarille.

      Sakko 10000 koska yhteiskunnalle tulee hirveästi kulut.

      • Anonyymi

        Puhutte niin kuin ette kukaan olisi missään liiketoiminnassa koskaan ollun mukana.
        Itse olen muutamissa ulkomailta johdetussa liiketoiminnassa mukana missä raha liikkuu ja jokaiseen on tarvinnut tehdä KYC, muuten on kyllä äkkiä poliisit perässä kun raha alkaa tulemaan panin kautta.

        Käännetty englannista-
        Asiakkaan tunteminen tai asiakkaan rahoituspalvelua koskevat ohjeet edellyttävät, että ammattilaiset pyrkivät varmistamaan liikesuhteen ylläpitämiseen liittyvän henkilöllisyyden, soveltuvuuden ja riskit. Menettelyt kuuluvat pankin rahanpesun vastaisen politiikan laajempaan soveltamisalaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutte niin kuin ette kukaan olisi missään liiketoiminnassa koskaan ollun mukana.
        Itse olen muutamissa ulkomailta johdetussa liiketoiminnassa mukana missä raha liikkuu ja jokaiseen on tarvinnut tehdä KYC, muuten on kyllä äkkiä poliisit perässä kun raha alkaa tulemaan panin kautta.

        Käännetty englannista-
        Asiakkaan tunteminen tai asiakkaan rahoituspalvelua koskevat ohjeet edellyttävät, että ammattilaiset pyrkivät varmistamaan liikesuhteen ylläpitämiseen liittyvän henkilöllisyyden, soveltuvuuden ja riskit. Menettelyt kuuluvat pankin rahanpesun vastaisen politiikan laajempaan soveltamisalaan.

        Ja vielä lisäys ylläolevaan KYC (Know Your Customer) & AML (Anti Money Laundering) -kokonaisuus pitää sisällään asiakkaan tuntemisen käytänteiden lisäksi rahanpesuun ja terrorismin rahoittamisen estämiseen liittyvää sääntelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutte niin kuin ette kukaan olisi missään liiketoiminnassa koskaan ollun mukana.
        Itse olen muutamissa ulkomailta johdetussa liiketoiminnassa mukana missä raha liikkuu ja jokaiseen on tarvinnut tehdä KYC, muuten on kyllä äkkiä poliisit perässä kun raha alkaa tulemaan panin kautta.

        Käännetty englannista-
        Asiakkaan tunteminen tai asiakkaan rahoituspalvelua koskevat ohjeet edellyttävät, että ammattilaiset pyrkivät varmistamaan liikesuhteen ylläpitämiseen liittyvän henkilöllisyyden, soveltuvuuden ja riskit. Menettelyt kuuluvat pankin rahanpesun vastaisen politiikan laajempaan soveltamisalaan.

        "Itse olen muutamissa ulkomailta johdetussa liiketoiminnassa mukana missä raha liikkuu ja jokaiseen on tarvinnut tehdä KYC"

        Eli olet ollut nettikasinolla asiakaspalvelussa töissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä lisäys ylläolevaan KYC (Know Your Customer) & AML (Anti Money Laundering) -kokonaisuus pitää sisällään asiakkaan tuntemisen käytänteiden lisäksi rahanpesuun ja terrorismin rahoittamisen estämiseen liittyvää sääntelyä.

        Ja siinä on myös velvotteita sitä kohtaa joka näitä tietoja kerää. Tässä onpassive tulee rikkomaan lakia, koska he eivät kerro miten ja missä nämä tiedot säilytetään.

        Heidän pitäisi jo nyt säilyttää EU kansalaisten tiedot Eu alueella, mutta tästä he eivät puhu mitään. Heidän sivut eivät myöskään täytä edes yksinkertaista Eu säännöstä, joten miksi heidän muukaan toiminta olisi laillista?

        Mutta älkää missään nimessä antako henkilötietoja näin epämääräiselle viritykselle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siinä on myös velvotteita sitä kohtaa joka näitä tietoja kerää. Tässä onpassive tulee rikkomaan lakia, koska he eivät kerro miten ja missä nämä tiedot säilytetään.

        Heidän pitäisi jo nyt säilyttää EU kansalaisten tiedot Eu alueella, mutta tästä he eivät puhu mitään. Heidän sivut eivät myöskään täytä edes yksinkertaista Eu säännöstä, joten miksi heidän muukaan toiminta olisi laillista?

        Mutta älkää missään nimessä antako henkilötietoja näin epämääräiselle viritykselle!

        Johan sanoin että tiedot eivät mene ONPASSIVELLE vaan heille jotka hoitavat rahaliikenteen. Ulkopuolinen taho mistä emme vielä tiedä.


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Johan sanoin että tiedot eivät mene ONPASSIVELLE vaan heille jotka hoitavat rahaliikenteen. Ulkopuolinen taho mistä emme vielä tiedä.

        Eli teillä ei ole mitään tietoa teidän käyttäjistä, vaan sen hoitaa joku kolmas osapuoli. Mihin tässä yhtälössä edes tarvitaan onpassivea?

        "Ulkopuolinen taho mistä emme vielä tiedä."

        No ettehän te koskaan tiedä yhtään mitään. :D


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Johan sanoin että tiedot eivät mene ONPASSIVELLE vaan heille jotka hoitavat rahaliikenteen. Ulkopuolinen taho mistä emme vielä tiedä.

        Taholle josta ei tiedetä mitään varsinkaan ei kannata lähettää mitään tietoja itsestään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taholle josta ei tiedetä mitään varsinkaan ei kannata lähettää mitään tietoja itsestään.

        Ei niitä ole vielä pyydettykään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli teillä ei ole mitään tietoa teidän käyttäjistä, vaan sen hoitaa joku kolmas osapuoli. Mihin tässä yhtälössä edes tarvitaan onpassivea?

        "Ulkopuolinen taho mistä emme vielä tiedä."

        No ettehän te koskaan tiedä yhtään mitään. :D

        Ymmärtämisen vaikeuksiako ?


    • Anonyymi

      Voi voi. Te helmannit olette totaalisen pihalla maailmanmenosta. Mutta sellaisen neuvon teille antaisin että älkää lähettäkö mitään passin kopioita tms. Ash Mufarehille. Siitä voi seurata pahimmillaan identiteettivarkaus joka on erittäin ikävä asia ja siitä on hankala päästä eroon

    • Anonyymi

      Minulla on ulkomaalaista firmaa ja kymmeniä pankkitilejä.
      Kun pyörii suuri raha, on pankeissa pitänyt käydä tunnistautumassa.
      Monessa ulkomaanpankissa voi suomessa käydä Nordea-pankissa hoitamassa
      asian.
      Ei kukaan lähetä sähköpostilla passikopiota, ei niin tyhmää ihmistä voi olla.
      Ei kukaan edes rehellinen pankki vaadi mitään passikopiota.
      Casinot joskus vaatii, mutta sinne voi lähettää "apinapassin"

    • Tänään Tiistaina 07.09.2022 klo. 19.00 voitte tulla seuraamaan ONPASSIVE 360

      Kuulemme ehkä mitä ONPASSIVElle kuuluu. Tuotteista ilmeisesti ei puhuta.

      Tämän kautta mukaan. https://otrim.ai/rmyoutube

      • Anonyymi

        ”Tänään Tiistaina 07.09.2022”

        Tänään 7.9.2022 on keskiviikko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Tänään Tiistaina 07.09.2022”

        Tänään 7.9.2022 on keskiviikko.

        OK No hyvä , ollaan päivä lähempänä julkaisua mitä luulinkaan.


      • Anonyymi

        Miksi? Eihän tässä teidän toiminnassa ole mitään järkeä, taaskaan. :D


      • Anonyymi

        Miksi. Mitä järkeä tässä on julkaista koko ajan sivuista huonompia versioita? Eikö teillä pitäisi olla kiire niiden "tuotteiden" kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi. Mitä järkeä tässä on julkaista koko ajan sivuista huonompia versioita? Eikö teillä pitäisi olla kiire niiden "tuotteiden" kanssa?

        Ei meillä ole kiirettä. Teillä tuntuu olevan. En ymmärrä miksi?


    • Anonyymi

      Helmanni, sanoitko että tämän vuoden aikana tulee uusia tuotteita? Siis oikein myytäväksi asti?

      Voisitko vahvistaa tämän?

      • Anonyymi

        Ennustajahan on sanonut ettei mitään tuotteita tule eikä ole tulossakaan. Mielenkiintoista nähdä kumpi on oikeassa ja (oletettavasti) helmannin selitykset miksi tuotteita ei tullutkaan ja miksi ennustaja oli oikeassa.


      • Anonyymi

        Kyllä tulee


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe