Tyhjyys kokemus voimistunut

Anonyymi

Suunnaton tyhjyys mikä on sielun maisema.
Pitäisi tehdä olo taas mukavaksi elämässä.
Mutta tyhjyys on valtavan isoa.
Elämässä joutuu jälleen luopumaan jostakin.
Elämä on luopumista.

3

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyhjyyden oloa voivat kasvattaa sosiaalitoimiston katupartio.
      Heidän vaatimuksensa luovat tyhjän mielen.

Tyhjentäviä kokemuksia voi olla monia.

• Anonyymi

"Niin Jeesus vielä sanoi heille: 'Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi. Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet. Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen. Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys. Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä."

https://tuleuskoon.fi/

• Anonyymi

Nämä ovat suurimmat siunaukset elämässä 2500 vuotta sitten kirjoitetun sutran mukaan:

-Välttää hölmöjen seuraa ja olla viisaiden seurassa, ja kunnioittaa niitä jotka ovat kunnioituksen arvoisia.
      -Asua sopivassa paikassa, olla tehnyt jaloja asioita menneisyydessä, olla mieleltään oikein suuntautunut.
      -Osata paljon, olla hyvä jossain taidossa, koulutettu johonkin ammattiin ja puhua hyödyllisesti.
      -Tukea äitiä ja isää, hoitaa vaimoa ja lapsia, ja olla työssä joka ei vahingoita ketään.
      -Olla antelias, elää kunnollista elämää, auttaa sukulaisiaan, ja toimia moitteettomasti.
      -Kaihtaa pahuutta ja pidättäytyä sellaisesta. Pidättäytyä sekavuutta aiheuttavista päihteistä. Kehittyä hyvissä tavoissa.
      -Olla kunnioittava, nöyrä, tyytyväinen ja kiitollinen, ja kuunnella viisaiden puheita koska hyvät neuvot ovat kalliit.
      -Olla kärsivällinen ja olla hengellisten ihmisten kanssa ja keskustella hengellisistä asioista.
      -Itsehillintä, siivo elämä, viisauden ja todellisuuden näkeminen ja vapauden oivaltaminen.
      -Mieli joka on vapaa vaurauden nousuista ja laskuista, surusta vapaa. Vapaa ahneudesta, pelosta ja harhaluuloista.
      -Ne jotka näin elävät, ovat voittamattomia minne tahansa menevätkin, juurtuneet onnellisuuden perustaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe