"Supermarket" huijaa asiakkaita

Anonyymi

Arvelimpa ostaa lohta, kun K-Supermarket mainosti oikein lehdessä kohtuhintaan 12,90. Turhan reissun tein. Molemmat tilatut kalat oli ilmeisesti eläkeläiset ostaneet jo aamulla. Näitä huijauksia harrastetaan turhan usein. Pistetään pieni erä myyntiin ja yritetään houkutella asiakkaita ostamaan muita tuotteita, joiden hinta on sitten huomattavasti kalliimpi kuin muissa kaupoissa.

21

1815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nivalassa ei ole kuin Huijareita!

      • Anonyymi

        nivalassa on ainakin yks naishuijari.huijasi työnantajaansa ja vei yli 50000e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nivalassa on ainakin yks naishuijari.huijasi työnantajaansa ja vei yli 50000e

        ilmankos ulkomailla piitsillä kuvia ottelee :)


      • Anonyymi

        yks n50v mies lopetti itsensä turpakukkulala jonku nivalannaisen takia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nivalassa on ainakin yks naishuijari.huijasi työnantajaansa ja vei yli 50000e

        Niin tämä J M rahat tuli tarpeeseen🤷


    • Anonyymi

      no jos tuo on huijausta niin siinähän mainostelevat. ostaa jos löytää. saa sinne mennä asioimaan vaikka ei ostaisi mitään.
      vaihda puotia.

    • Anonyymi

      eikös k-market ketju ole kiusaamista vastaan?
      miksi sitten siellä myydään kinkkukiusausta?
      pahaenteinen nimi ruoalla.
      eihän nyt kiusaamiseen puuttuva kauppaketju voi kiusauksia myydä.
      minulla haistatettiin eilen pitkät paskat kun olin torilla.
      mainitsin asiasta k marketin kassalla niin minulle vain naureskeltiin.

    • Anonyymi

      Tekee pahaa kun yrittävät myyntiä nostaa mielikuvalla hyväntekijöistä niin ikävästä asiasta kuin kiusaaminen. Mainoskikka. Ei sieltä kukaan apua kiusaamiseen saa sehän on käytännössäkin mahdotonta.

      • Anonyymi

        On siinä sen verran perää , että koko homman laittoi pystyyn eräs k-market yrittäjä, jota oikeasti harmitti tämä kiusaamis asia. näki omassa kaupassaan miten erästä kiusattiin ja päätti tehdä asialle jotain. en usko että olisi pelkkää teatteria.


    • Anonyymi

      Ei ollut varmaan mitenkään iso erä kun oli jo ennen puoltapäivää loppu.

    • Anonyymi

      Kannattaako köyhän ostaa -60 % alennustuotteita jos pussista 70 % on pilaantunutta? Köyhän kannattaa ostaa priimaa, antaa rikkaitten leikkiä eko-hyväntekijöitä ruokahävikkiä pienentämällä.

      • Anonyymi

        Ei ne saa ne 60% tuotteetkaan olla millään lailla pilaantunutta. Alennusruoatkin on kelpaavia syötäväksi, mutta päiväyksen takia, niistä halutaan päästä eroon, koska muuten ne hävitettäisiin.
        Priima on muuten ihan hyvä tuote, Tokmannista löytyy.


    • Anonyymi

      Älä mene k-kauppaan vaan mene s-kauppaan niin sinua ei varmasti huijata vaan kaikki toimii rehellisesti.

    • Anonyymi

      kohta on rahat rikkailta loppu
      t:robin hood

    • Anonyymi

      moi olisi phuolikas aHti-Silli purkki tomaattisilli , on syötty puolet, hyvä paiväys on, tarjo hinta? mina anta sinule haarukka mukaa

    • Anonyymi

      Hä? Nivalassako Supermarketti? Niin pienessä kylässä :O…. uskomatonta!

    • Anonyymi

      Mikä on kohtuhinta? Voiko verrata esim maksahintaan, eli vähän niin, ku että sinä maksa, minä jaksa…. Tai haima haima…. Kohtuja on vain naisilla, joten epätasa-arvoista tollaisen hinnan käyttäminen asioinnin välineenä :(

    • Anonyymi

      Vieläkö joku ilkeää syödä norjalaista kassilohta? Hyi, en enään ikinä vaikka sais ilmaiseksi. Katsokaa aiheesta MOT ja A-studio!!!

      • Anonyymi

        Kaiken laisiin salaliittoteorioihin sinäki uskot.


    • Anonyymi

      En syö minäkään norjalaista kassilohta ja paljon häävimpiä ei ole muutkaan ahtaassa kuravellissä aitauksissa kasvatetut kalat! Tutkimuksen mukaan niissä paljon haavoja kun ovat ahtaasti ja törmäilevät reunoihin, loisia ja ulostetta. Tätäkö joulupöytään nam nam?

    • Anonyymi

      Itse pyydettyä luonnon kalaa tai silakoita raikkaasta merestä. Kasvatettuja kaloja kiitos ei meille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe