Kannattaako jänistä kytätä? Missä, millä paukuilla ja koska jne.? Käykö esim. pellon reuna tai hakkuualue? Olen aloittelija näissä hommissa.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Apilapellon reuna, metsäteiden risteys. Ihan peruspatruuna.
- Anonyymi
Juuri noin, ja sorry, että korostan (taas) riittävän lyhyen ampumamatkan merkitystä, itse jouduin helmikuussa ampumaan rusakkoa 3 krt. jäi kyllä, myöhemmin mittasin matkan 41 m ! luulin matkan olevan max 35 m, enkä ole edes aloittelija, avoimessa maastossa on näköjään helppo möhliä..
- Anonyymi
Olen rusakon kanssa vahtinut peltoa. Oli parinmetrin päässä vieressä. Tottakai haulikko sylissä, piippu väärään suuntaan. En sit viitsinyt ampua kun rusakko hyppäsi ojanyli pellolle. kun kaveri istu vieressä niin nätisti.
- Anonyymi
Näkeekö jänikset oranssia? Että huomaako jänis oranssin liivin maastosta?
- Anonyymi
Jänis ei ilmeisesti näe oranssia (tai muitakaan värejä kuten ihminen), mikäli se ei ole taustaansa vaaleampi/tummempi, vrt. mustavalko valokuva. Mutta Vihervasemmistolaiset näkevät oranssin hyvin ja jos se vieläpä liittyy metsästykseen, sitten ne näkevät punaista...
- Anonyymi
Eipä taida nähdä, kuten ei muutkaan pimeällä liikkuvat eläimet. Pienimmän liikkeenkin herkästi huomaavat.
- Anonyymi
Rusakat ovat puutarhojen elättejä,siellä ne syövät kaikki omenapuun taimet.
iltahämärissä.Sänkipellot ovat myös hyviä paikkoja kytätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564