Yksinkertainen, mutta tärkeä kysymys:
Mitä teille kuuluu?
Hyvää vai vähän vähemmän hyvää?
Minä olen tässä tällänyt jo villasukkia jalkaan, kun tuntuu niin kolealta. Nyt kun on puhuttu, että energiaa pitäisi säästää, niin lämmitys on sellainen, mistä en tingi :) Lämmin ja siisti koti on ihan parhainta mitä tiedän ❤
Viikonloppu taas ja silloinhan on lupa herkutella niin, että napa paukkuu...
Hyvää viikonloppua kaikille! :)
Moi kaikki kaupunkilaiset!
32
51
Vastaukset
- Anonyymi
22 hyvä lämpö sisällä ympäri vuoden
No näin kyllä on! Talvisin jos olisi vähempi, niin vilu tulisi.
Todella ankeaa sellainen,jos joutuisi tärisemään kylmästä. Olen itse senkin joskus aikoinaan kokenut.
Hyvä uutinen tuli Kokkolan Energialta. Hienoa, että tekivät muutoksia :)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No näin kyllä on! Talvisin jos olisi vähempi, niin vilu tulisi.
Todella ankeaa sellainen,jos joutuisi tärisemään kylmästä. Olen itse senkin joskus aikoinaan kokenut.
Hyvä uutinen tuli Kokkolan Energialta. Hienoa, että tekivät muutoksia :)Mikähän tuossa oli hyvää? Nostetaan hinta älyttömälle tasolle ja sitten lasketaan tasolle joka on edelleen kolme kertaa suurempi kuin ennen koko ruljanssin alkua. Jos tuo on hyvä uutinen mielestäsi, niin olkoon sitten. Mietippä vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän tuossa oli hyvää? Nostetaan hinta älyttömälle tasolle ja sitten lasketaan tasolle joka on edelleen kolme kertaa suurempi kuin ennen koko ruljanssin alkua. Jos tuo on hyvä uutinen mielestäsi, niin olkoon sitten. Mietippä vielä.
Ulpu Kerästä vaan äänestämään jotta ei tule lisää tuulipuistoja. Maanomistajille siinä vaan kerätään rahaa!
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän tuossa oli hyvää? Nostetaan hinta älyttömälle tasolle ja sitten lasketaan tasolle joka on edelleen kolme kertaa suurempi kuin ennen koko ruljanssin alkua. Jos tuo on hyvä uutinen mielestäsi, niin olkoon sitten. Mietippä vielä.
No tietysti halvempi olisi paras, mutta että se saatiin noinkaan alas, niin parempi se kuin ei mitään.
- Anonyymi
Jospa sitä hankkisi pakkasenkestävän makuupussin ja muuttaisi semmoiseen pirttiin, jossa ei mikään lämpene sähköllä.
~ Tukkirekka~
Jk. Haudataan sotakirves, olen läksyni oppinut.- Anonyymi
Mitä olet tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olet tehnyt?
Noh, sanotaanko vaikka näin, että ihastuin ilman vastakaikua.
~Tukkirekka ~
- Anonyymi
Jokos meinaat aloittaa matokuurin;)
- Anonyymi
Tainnut aloittaa jo, tehkäämme seuraa kun mikään ei lämmitä yhtä mukavasti kuin rommiryyppy!
- Anonyymi
Kympistä veto että kohta kuulemme merenneitonikin ylistystä partahepusta c-duurissa?
- Anonyymi
Voi olla että repa ehtii ensin litaniansa kanssa & tavaramerkinomaisine hahatuksineen.
- Anonyymi
Takoisi ulkonäöllään rahaa. Väyliä löytyy kun esim. töllössä pyörii huippumalli haussa. Olisi peitonnut jokaisen noista mennen tullen!
Anonyymi kirjoitti:
Takoisi ulkonäöllään rahaa. Väyliä löytyy kun esim. töllössä pyörii huippumalli haussa. Olisi peitonnut jokaisen noista mennen tullen!
Ehkei kaikille ole se raha/maine tärkeintä..
- Anonyymi
Naisilla on miehiä heikompi lämmönsieto, mistä lie johtuu?
- Anonyymi
Vähempi massaa, vaikka näkyy noita tuhdimpiakin tätejä liikenteessä talvivaatteet päällä.
Kai sen luulis johtuvan pienemmästä rasvakerroksesta...
Ei ole kyllä tullut vielä viluista miestä vastaan.
- Anonyymi
Hyvää kuuluu, huomenna naisiin.
- Anonyymi
Läski ei lämmitä vaan lihaksisto,koska lihaksessa on verenkiertoa ja rasvassa sitä ei ole.Myöskin itsensä karaiseminen auttaa asiaan.
- Anonyymi
Läski se lämmittää, katsopa vaikka kuvia mursuista ja merileijonista.
- Anonyymi
Harrastakaa paljon seksiä, se pitää lämpimänä kehot. Rukoilkaamme diktaattori Putinin kuolemaa. Näin unta, että jokun sivullinen tarkka-ampuja ampuu Putinin kuoleman tielle.
- Anonyymi
Taas titnttu-liina omg no se pohjanmaan poliisin asia siellä Lohtajalla 1995-1997 talvella miten se nyt lopulta oikeen menikään? onko siihen asiaan tulu mitään selvyyttä? miksi pohjanmaan paskalakit sitä asiaa salaa??
Tässä seuraan sivusilmällä Suomi-Ruotsi-maaottelua...
Kylläpä tietää taas, että on sunnuntai :{
Jos jollain olis jotain piristävää juttua, niin tänne vaan kertomaan...- Anonyymi
Miten se pohjanmaan paskalakkien asia siellä Lohtajalla nyt oikein lopulta meni? eli 1995-1997 talvella ajoi pohjanmaan poliisien paskalakkien kirkkaanpunainen vw golf mk4 ojaan mutta mistä syystä? asia täytyy selvittää
Anonyymi kirjoitti:
Miten se pohjanmaan paskalakkien asia siellä Lohtajalla nyt oikein lopulta meni? eli 1995-1997 talvella ajoi pohjanmaan poliisien paskalakkien kirkkaanpunainen vw golf mk4 ojaan mutta mistä syystä? asia täytyy selvittää
Sun kanssas menee hemmetti lopullinenkin järki!!!
***** ********!- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Sun kanssas menee hemmetti lopullinenkin järki!!!
***** ********!Mutta suuttuminen eikä hermostuminen eikä tunteilu ei nyt auta,asia pitää selvittää perusteellisesti.Pohjanmaan poliisin paskalakeille on sattunut ja tapahtunut tässä vuosien varrella yhtä ja toistakin...mutta kunhan nyt edes saisivat selvitettyä sen mitä Lohtajalla tapahtui silloin vuosien 1995-1997 välillä talvella siinä ojaan ajossa? mistä syystä kuka ajoi sitä volkswagen golf mk4 kirkkaanpunaista henkilö-autoa jossa oli custom tutkalaitteisto ei niistä paskalakeista ole mihinkään
- Anonyymi
Joko luovutit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686154- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46914Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714