Paska yritää levitä

Anonyymi

Microsoftin Activision-kauppa jumiutui – hyväksyntä tähän mennessä vain yhdeltä valtiolta

18

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      MS on riistäjä yritys.!

      • Anonyymi

        Poistin windowsin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin windowsin!

        Minä myös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös!

        Poistin windowsin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin windowsin!

        Winkura on tuskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin windowsin!

        vapusta voi vaihka vituttaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin windowsin!

        Vakoilu on W10:ssä kuin jäävuori. se mitä näkyy, sinulla on jonkinasteiset mahdollisuudet sulkea sitä. Microsoft puhuu mitä se haluaa. NSA:sta Microsoft ei puhu mitään.
        Microsoft ei luovuta tietoja eteempäin, ei sen tarvi, NSA ottaa ne lennossa.
        W10 vakoilu on niin laaja NSA:n takia. Microsoft moisella määrällä mitään tee.
        Joskin jakaa wlanisi salasanaa naapuruston koneisiin jotta ne voitaisiin vakoilla ilman että niilä on netti päällä.
        Ja NSA saa samalla pääsyn koneellesi ilman hakkerointia ja voi imasta lisää, jos sitä kiinostaa. mm tiedostoja ja töitäsi.
        Hyvin Vaarallista. varo sitä.


      • Anonyymi

        Poistoon meni windows.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakoilu on W10:ssä kuin jäävuori. se mitä näkyy, sinulla on jonkinasteiset mahdollisuudet sulkea sitä. Microsoft puhuu mitä se haluaa. NSA:sta Microsoft ei puhu mitään.
        Microsoft ei luovuta tietoja eteempäin, ei sen tarvi, NSA ottaa ne lennossa.
        W10 vakoilu on niin laaja NSA:n takia. Microsoft moisella määrällä mitään tee.
        Joskin jakaa wlanisi salasanaa naapuruston koneisiin jotta ne voitaisiin vakoilla ilman että niilä on netti päällä.
        Ja NSA saa samalla pääsyn koneellesi ilman hakkerointia ja voi imasta lisää, jos sitä kiinostaa. mm tiedostoja ja töitäsi.
        Hyvin Vaarallista. varo sitä.

        Winddows -aukko laajenee, imee ja pulpahtelee!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakoilu on W10:ssä kuin jäävuori. se mitä näkyy, sinulla on jonkinasteiset mahdollisuudet sulkea sitä. Microsoft puhuu mitä se haluaa. NSA:sta Microsoft ei puhu mitään.
        Microsoft ei luovuta tietoja eteempäin, ei sen tarvi, NSA ottaa ne lennossa.
        W10 vakoilu on niin laaja NSA:n takia. Microsoft moisella määrällä mitään tee.
        Joskin jakaa wlanisi salasanaa naapuruston koneisiin jotta ne voitaisiin vakoilla ilman että niilä on netti päällä.
        Ja NSA saa samalla pääsyn koneellesi ilman hakkerointia ja voi imasta lisää, jos sitä kiinostaa. mm tiedostoja ja töitäsi.
        Hyvin Vaarallista. varo sitä.

        Kyseinen muuttoyhtiö myi myöhemmin kolmannelle osapuolelle tuhansia Morgan Stanleyn laitteita, joista osa sisälsi henkilökohtaista dataa. Laitteet päätyivät myöhemmin myyntiin nettihuutokauppaan ja henkilökohtaista dataa ei ollut edelleenkään poistettu, CNN kertoo.

        Morgan Stanley sai lopulta käsiinsä joitain laitteista, jotka sisälsivät tuhansia kappaleita salaamatonta asiakasdataa. Yhtiö ei ole kuitenkaan onnistunut keräämään takaisin suurinta osaa laitteista.

        Palvelimien ja kovalevyjen lisäksi komission mukaan Morgan Stanley epäonnistui datan suojelemisessa ja tiedon hävittämisessä muillakin tavoilla kuten tiettyjä toimistoja sulkiessa. Tutkinnan perusteella 42 asiakkaiden dataa sisältävää palvelinta on kadonnut täysin.

        Morgan Stanley suostui maksamaan sakot, mutta ei myöntänyt eikä kieltänyt komission syytteitä. Pankkijätti kertoi tiedotteessa uskovansa, että arkaluontoista dataa ei ole hyväksikäytetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin windowsin!

        Hakkerit pääsivät 4 päivän ajan mellastamaan LastPassin järjestelmissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin windowsin!

        Järkiteko,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin windowsin!

        POISTA WINDOWS
        Vakoileva ja vuotava toimimattomuus sietää lähteä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin windowsin!

        Ootteko muuten huomannut! Käynistyksen jälkee Windowskone on noin vartin koajan jäätyilevä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin windowsin!

        Toinen sanonta "työnsit kätesi paskaan" = "menit sitten hankkimaan windows-tietokoneen..."


      • Anonyymi

        Riistäjä se on! Pahinta laatua!


    • Anonyymi

      "yritää"?
      Ihan kuin lapsi jokeltelisi.

      • Anonyymi

        Vapusen valheita!


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe