se on jo suuri onneni. Lumoat minut ja tunnen, ettei meidän kummankaan tarvi sanoa sitä, miten voisimme viihtyä yhdessä. Sama huumori kukoistaa. Tämä kaikki saattaa olla vain minun päässä, siksi unohdan sinut ja rakastan sinua omassa päässäni pilaamatta sitä olennaista yhteyttä, mikä meillä nyt on. Sitä en halua menettää.
Nainen, sinut tahtoisin. Kun katselen ja juttelen sulle pienen hetken,
27
1870
Vastaukset
- Anonyymi
Jossain vaiheessa joudut varmaan jonkun liikkeen tekemään mutta jos tuo toimii sinulle niin anna mennä tällä linjalla. Varo kuitenkin olemasta välinpitämätön.
- Anonyymi
Joo, tietysti. En halua loukata naista.
- Anonyymi
Oi rakas tulethan takas?
- Anonyymi
Ok. No mäkin unohdan sit sut. Täähän meni hyvin.
- Anonyymi
Joskus täytyy uskaltaa ottaa askelia eteenpäin
- Anonyymi
Sano ny kelle, sano vaan, sano jo.
- Anonyymi
Toivottavasti sanot aloittaja kaiken tuon oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Minäkin pidän tästä, ainakin ajoittain, mutta taas aloituksesi poistettiin... Tuntuu etten saa sanoa sanaakaan :) So what, enhän ole tullut tänne asumaan, mutta voiko olla että olen liian henkilökohtaisen tuntuinen?
- Anonyymi
Sitähän juuri toivonkin, yhteyttä!
- Anonyymi
Et siis halua oikeaa yhteyttä irl vaan haaveilla palstalla?
Minä haluisin jutella sun kaa oikeasti. En vaadi mitään, vain juttelua.
Ehkä voitas tää homma sitä kautta clousata..- Anonyymi
Lisään vielä.. tää hajottaa mua liikaa. Jos sinä et halua, jäät vaan haaveisiin. Ja mä tarviin jotain konkretiaa, niin rikki mä oon.
- Anonyymi
Sun faijas clousas sun mutsiis, että ei tuollainen ruikutus eläis hetkeen.
Jeesus on parhain ystäväsi, rauhallinen turvallisesti, en minä.
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=Dy4HA3vUv2c - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä.. tää hajottaa mua liikaa. Jos sinä et halua, jäät vaan haaveisiin. Ja mä tarviin jotain konkretiaa, niin rikki mä oon.
Kyllä aloituksen perusteella ollaan ihan juttelu väleissä. Oletko sinä hänen kanssaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä aloituksen perusteella ollaan ihan juttelu väleissä. Oletko sinä hänen kanssaan?
En tiedä. Oletan että en. Hänestä ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Oletan että en. Hänestä ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan.
Älä mene rikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene rikki.
Olen jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI HAITTAA
- Anonyymi
Ei täällä voi mitään sanoa 😳 ennen kuin yhteenkään ehdin, on tullut kymmenen muuta kyselyä. Dämn!
- Anonyymi
Ehkäpä tuo yhteys juurikin saa minut vastaamaan tähän.
Olen kyllä jotenkin aistinut tunteitasi ja ne saa minut joskus surulliseksi ja hämmentyneeksi kun en pysty vastaamaan niihin.
Silloin saattaa tulla ylilyöntejä sanomisissani.
Pidän kyllä sinusta, oletan kuitenkin sinun olevan perheellinen enkä halua tämänhetkisessä elämäntilanteessani minkäänlaista ylimääräistä kuohuntaa.
Tuntuu kuitenkin hyvältä olla jollekkin edes jotain. Ehkä kuitenkin paras pitää tämä kaikki entisenlaisena. - Anonyymi
Itken kohta onnesta.
- Anonyymi
En tiedä mitä asia koskee tai kuka olet, mutta sulla on todella suuret luulot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä asia koskee tai kuka olet, mutta sulla on todella suuret luulot.
Ja sekö on paha asia?
- Anonyymi
Joo ruotsinkielinen kollega
- Anonyymi
Mutta jos olisitte ystäviä, et häntä menettäisi
- Anonyymi
Onko tää jokin yleismaailmallinen tunne , olen näitä aivan samoja ajatuksia pyöritellyt päässäni..kauan. Olen useimmiten täysin varma että hän tunteejuuri samoin kuin minä, ja meidän välinen yhteys on käsin kosketeltava.
Sit taas tulee tunne, että olen kuvitellut kaiken, ja pilaisin erityisen yhteydemme ja tyydyn rakastamaan omassa päässäni etten riko mitään. - Anonyymi
Vieläkö olisit minun? Vaikka köntsäsin kolitsiin?
- Anonyymi
Tikanpojat ja tikantytöt puuhun. Haaveilu hapertaa ja vanhettaa elämättömäksi, todelliset kokemukset tervehyttää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136