Kenen nimistä kaipaat nykyään?
Syyskuun kaipaukset
36
909
Vastaukset
- Anonyymi
😂...erästä j miestä, jonka kanssa tänääkin vaihdettii katseita. T. Mä vaan, Yritin olla sala stalkkeri, en onnistunut, mutta hyvä näin.
- Anonyymi
Eli jännämiestä, kuten naiset yleensäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jännämiestä, kuten naiset yleensäkin
Nössö se on:)) rakastuin mä nössöön nii kui aina.
- Anonyymi
Ei katseiden vaihtaminen ole yhtään mitään. Voi jäädä vain katseiden vaihtamiseksi. Ei lohduttaisi minua pelkät katseiden vaihtamiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei katseiden vaihtaminen ole yhtään mitään. Voi jäädä vain katseiden vaihtamiseksi. Ei lohduttaisi minua pelkät katseiden vaihtamiset.
Totta, ei ole kyse pelkästään katseista ,siinä oli paljon muutakin. Eikä edes voi tajuta..oikeastaan mun tunteet syventyi siinä, kun hän oli erityisen rohkea hän nakkeli silleen "leikillään" kaikkea, jota ei ole yksikään mies rohjennut tehdä, kumpikin uskalsi nakella eikä kumpikaan suuttunut. Eräs sanoi, että ei oo kyl normaalia tuntemattomilta toi teidän homma..en tiiä..oli vaan niin tuttu tunne, nii kui olis aina tuntenut toisen, se kemia oli jotain ihan valtavaa. Enhän mä nyt hänen tunteita tiedä, muuta kui sen, että kun ilmestyin hänen työt pysähtyi täysin. Nyt mä oon sit rakastunut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, ei ole kyse pelkästään katseista ,siinä oli paljon muutakin. Eikä edes voi tajuta..oikeastaan mun tunteet syventyi siinä, kun hän oli erityisen rohkea hän nakkeli silleen "leikillään" kaikkea, jota ei ole yksikään mies rohjennut tehdä, kumpikin uskalsi nakella eikä kumpikaan suuttunut. Eräs sanoi, että ei oo kyl normaalia tuntemattomilta toi teidän homma..en tiiä..oli vaan niin tuttu tunne, nii kui olis aina tuntenut toisen, se kemia oli jotain ihan valtavaa. Enhän mä nyt hänen tunteita tiedä, muuta kui sen, että kun ilmestyin hänen työt pysähtyi täysin. Nyt mä oon sit rakastunut!
Kuullostaa tutulta. Mä oon myös rakastunut. Koko mun sielulla. Minä oon nuorempi ihmisen ruumissa mutta hän on kuulemma sielulta nuorempi mua.
- Anonyymi
Tavataan se vielä sinulle P E T niin kuin pet :D yksi tavu, helppoa? :)
- Anonyymi
Lemmikki on hän, kuin kaunis sininen kukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lemmikki on hän, kuin kaunis sininen kukka.
Lemmikki on englanniksi forget-me-not
Ei ole nimi eikä kohde vaihtunut. N....
- Anonyymi
En varsinaisesti kaipaa, mutta täällä kiinnostavin on se entinen. ;)
- Anonyymi
Joulupukkia
- Anonyymi
Erästä miestä, josta botti ei tykkää🤔..poistaa nimen joka kerta. Sydämeni kuuluu sinulle, 🔥💔🎶i.
- Anonyymi
Toni parka :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toni parka :)
Väärin.
- Anonyymi
Erästä suloista, joka toivottavasti saa jalkansa pian kuntoon. Terveisin eräs m läheltä
- Anonyymi
Mikä jalassa on vialla?
- Anonyymi
miten lähellä tämä m on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten lähellä tämä m on?
No melkein naapurissa.
- Anonyymi
m niinkuin mies vai etukirjain naisella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä jalassa on vialla?
Pientä korjattavaa jalassaan suloisella. Mies läheltä
- Anonyymi
En ketään.
- Anonyymi
Alkaa T ja loppuu S.
- Anonyymi
Tapaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapaus?
Aikamoinen Tapaus hän kyllä on.
- Anonyymi
Topias..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Topias..
Kyllä, juuri hän siellä mielessä pyörii.
Ilmaria.
- Anonyymi
Mitä asiaa?
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Mitä kuuluu?
Sitä samaa
- Anonyymi
Kenen nimistä? No kaivattuni nimistä tietysti.
- Anonyymi
Ollia
- Anonyymi
En kaipaa ketään. En hyvin kauan tuntemaani, enkä ketään muutakaan. Näen kaikki pelkästään kavereina. Ei ole mitään tarvetta läheisyydelle. Kaveria voin halata, mutta aina vain vaatteet päällä. Olen tottunut itsenäiseen elämään, enkä enää jaksa sopeutua muiden tapaan elää ja olla. Työ on tärkeää ja omanlaiseni elämä.
- Anonyymi
Kollegani kaipaan aina vaan.
- Anonyymi
En tiedä vielä nykyisen nimeä, koska sellaista ei vielä ole, mutta entisen nimi oli Eeva ja siitä on aikaa yli vuosi kun katseeni jäi kiinni häneen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1151887Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541362Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551307- 531049
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126982Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75936Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847- 52844
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62822- 56801