Lintharjun liikuntakeskuksen parkissa ladataan sähköä surutta ilmaiseksi.
Kaupungin muissa kiinteistöissä auton lämmitykseen käytettävästä sähköstä joutuu ainakin kuukausimaksun.maksamaan ympäri vuoden. Olen kuullut ettei myöskään sisätilalämmittimiä saisi käyttää joka johtaa siihen että autoa pitää käyttää pidemmän aikaa tyhjäkäynnillä ettei ikkunat huurtuisi, ainoastaanvarakkailla on varaa ajaa autoilla joissa on Webastot yms. Polttoainekäyttöiset lämmittimet.
Sähkis kuskit naureskelevat köyhille, ostakaa sähkis niin maailma pelastuu. Köyhä älä kitise vaan kävele.
Suonenjoen kaupunki lahjoittaa sähköä rikkaille
Anonyymi
4
1319
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhät kyykkyyn, kävelkee . Rahhoo on !
- Anonyymi
Tulis se lidli niin sais ladata ilmaiseksi. Eiku
- Anonyymi
Ottaa siitä ankean harmaasta corolla vm 1994 konetilasta generaattorin pois kokonaan..Ajaa akulla vie laturiin uimahallin pihaa. päiväksi.. Olet trendikäs 300e autollasi...Töpseli voi olla erilainen...Mutta jätä kosla siihen kuitenkin!!!
- Anonyymi
Rahamiehet ei lataa eikä hehkuta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089