papereihin "rokotehaitta"?suomessa on kuitenkin kymmeniä tuhansia sydänoireista kärsiviä covid piikkien seurauksena! osa on kuollut äkillisesti mutta osa on saanut lopun elämän haitan.tuttavissanikin on pitkillä sairauslomilla porukkaa mutta yllätys yllätys sydänoireiden syyksi on annettu "long covid" mutta mutta tuolla tavalla se on helppo pestä kädet ja laittaa koronan syyksi vaikka lääkärit tietää sataprosenttisesti että korona piikit on aiheuttanut vaivan
kuinka moni on saanut sydänoireet piikistä ja siitä virallisen lausunnon
5
241
Vastaukset
- Anonyymi
Silmät joko aukeaa tai sitten ei enää milloinkaan.
- Anonyymi
näin se vaan on.tapaukset on räjähtämässä käsiin niin pikku hiljaa niitä on pakko tuoda julkisuuteen.esimerkiksi kouvolan sanomissa oli juttua vakavista piikkihaitoista lääkärillä ja sairaanhoitajalla.näitä todellakin tarvitaan näitä rehellisiä ulostuloja
- Anonyymi
Noista valmiskahveista kannattaa jättää pois espressot shotit kauhea määrä kofeiinia.
- Anonyymi
Joo tykytystä tuli vähän ylilyöntejä ja nykyään rokotteet on muutenkin outoja ihmisten soluissa kasvatettua DNA tyyppistä kun ennen oli vain munassa kasvatettua rokotetta. Nyt ihmisessä.
- Anonyymi
Kyllä.ja porukkaa on kuollut niin hirveästi tässä covid ihmiskokeessa piikkeihin että saa nähdä kauanko tätä totuutta pantataan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1355000
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253356Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132674- 472318
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201536- 281510
- 181229