Nainen valitsee miehensä ulkonäön perusteella ja jos miehen ulkonäkö miellyttää naista niin sitten voi tutustua niihin muihin ominaisuuksiin.
Kaikki miehet ei ole naisten silmissä komeita mutta mies voi kelpuuttaa naisen vaikka nainen ei olisi kaunis miehen mielestä.
Pari valitaan ulkonäön perustella
20
57
Vastaukset
- Anonyymi
Ihminen valitsee ihmisen jos näkee tässä jotain läheistä ja tuttuutta, samankaltaisuutta itselleen.
- Anonyymi
Näin itsekin ajattelen. Tästä tuli mieleeni että ihastuin kerran naiseen joka muistutti ulkonäöllisesti yhtä serkkuani. "Tuttuutta" hänessä tosiaan oli kerrakseen :O. Eihän tämä terveeltä kuulosta mutta noin vain pääsi käymään. Se olisi vieläpä laillista tässä maassa, mikä on sairasta. Tiedäthän, se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin itsekin ajattelen. Tästä tuli mieleeni että ihastuin kerran naiseen joka muistutti ulkonäöllisesti yhtä serkkuani. "Tuttuutta" hänessä tosiaan oli kerrakseen :O. Eihän tämä terveeltä kuulosta mutta noin vain pääsi käymään. Se olisi vieläpä laillista tässä maassa, mikä on sairasta. Tiedäthän, se.
No tuo serkku-asia on varmaan eri juttu, mutta sulla on sitten kokemusta siitä.
Tutustu ihmiseen kirjoitellen, niin pääset sisään hänen sisimpäänsä ja persoonaansa, eikä tarvitse kuorta palvoa ensimmäiseksi. Kivempaa tutustua sisltä ulospäin. Sopii mulle paremmin, kuin toi pinnalta sisään versio taas ei.
Mut oonkin nurinkurin ihminen, oon huomannu et teen monet muutkin asiat toisinpäin kun toiset. Heh.
Siinä vaiheessa kun rakastat ihmistä persoonana ja ihmisenä, et enää toljota pelkkää kuorta ja sekin näyttää miellyttävälle. Kuoren merkitys vähenee, sisimmän ollessa miellyttävä.
Kellä ei näin, niin arvot on liikaa pinnassa.- Anonyymi
Mut nainen pyytää kuvan mieheltä jo aikaisessa vaiheessa ja sitten kunnainen näkee miehen ulkonäön niin lopettaa kirjoittelun. Niin on käynyt kymmeniä kertoja itselleni. Netissä ei kannata mitään naista yrittää iskeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut nainen pyytää kuvan mieheltä jo aikaisessa vaiheessa ja sitten kunnainen näkee miehen ulkonäön niin lopettaa kirjoittelun. Niin on käynyt kymmeniä kertoja itselleni. Netissä ei kannata mitään naista yrittää iskeä.
Totean sivusta, että enpä pyytänyt. Näin miehen ensimmäisen kerran vasta, kun tavattiin livenä.
Anonyymi kirjoitti:
En ole pyytänyt kirjeenvaihdossa etenkään. Ja ihminen on IRL aina eri näköinen, kun valokuvissa. Ilmeet ja eleet vaikuttaa.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
En ole pyytänyt kirjeenvaihdossa etenkään. Ja ihminen on IRL aina eri näköinen, kun valokuvissa. Ilmeet ja eleet vaikuttaa.
Ja kun ihminen on konkreettisesti edessä, kaikkine ulottuvuuksineen. Kuva on raakavedos aidosta ihmisestä ja nykyään filtterit korjaa ihoa automaattisesti.
Minä esim. en ole mikään vauvanpeppu ihoinen. On epäpuhtauksia ja ihonyppyjä, iän tuomaa naururyppyä ja pigmenttieroa ihossa. En ole lähellekkään niin upea IRL kun kuvissa.
Ja kuvissa se on täysin tahallistakin.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ja kun ihminen on konkreettisesti edessä, kaikkine ulottuvuuksineen. Kuva on raakavedos aidosta ihmisestä ja nykyään filtterit korjaa ihoa automaattisesti.
Minä esim. en ole mikään vauvanpeppu ihoinen. On epäpuhtauksia ja ihonyppyjä, iän tuomaa naururyppyä ja pigmenttieroa ihossa. En ole lähellekkään niin upea IRL kun kuvissa.
Ja kuvissa se on täysin tahallistakin.Et jos joku alkaisi haaveilemaan minusta, vaikka tuon profiilikuvan perusteella, että saisinpa siitä upean eukon itselleni, niin pettyy raskaasti IRL. En ole mielestä ruma nytkään, mutta en puhuisi upeastakaan. Tavallinen pallinaama. Mun kauneudet piilee mun sisimmässä, ulospäin ne näkyy hymynä ja hellyytenä, ystävällisyytenä.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa ainakaan mun kohdallani. Mä ihastun aina persoonaan, enkä ole koskaan ihastunut kuoreen. En ole ikinä salamaihastunut, enkä pikaihastunut keneenkään, vaan mun on aina tarvinut oppia tuntemaan. Tietysti omistan silmät ja tunnistan hyvän ulkonäön, mutta se ei ole koskaan aiheuttanut mulle tarvetta jutella ja tutustua keneenkään.
-mf-
p.s. En ikinä huolisi miestä, joka ei pitäisi minua kauniina. Jos toisesta todella tykkää, niin hän on aina kaunis/komea.- Anonyymi
Ihan kuin itse olisin tuon kirjoittanut 😊 Ulkonäkö vaikuttaa, tai ehkä pikemminkin olemus, mutta ei sillä tavalla miten yleisesti ajatellaan. Komea ulkonäkö ei vaikuta, ei tee oikeastaan mitään ennen kuin mieheen alkaa tutustua. Vasta sen jälkeen alan tuntia ihastumisen tunteita ja mies alkaa näyttäytyä oikeasti puoleensavetävänä.
- Anonyymi
Jotta nainen haluaa mieheen tutustua niin nainen on ensin tykättävä miehen ulkonäöstä tai mitään tutustumista ei tule.
- Anonyymi
Jaadi jaa
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla löytyy kumppani. Lopettakaa nyt tuo säälittävä ulkonäkö puhe koska ulkonäöllä ei ole mitää väliä. Monet rumat löytäneet kumppanin kun ovat viinaa juoneet baareissa.
T: viinamies - Anonyymi
Komee mies kelpuuttaa rinnalleen mitättömän näköisen naisen koska saa paremmin loistaa itse ja onhan mitätömmän näköinen nainen onnessaan kun sai hyvän näköisen luuserin jota kaikki kauniit naiset yrittää iskeä ja ah tämä komistus kun vaan rakastaa mitättömän näköistä tämän muiden hyvien ns.avujen takii. kiltti kokki, lastenhoitaja ymsyms ja panee niitä kauniita.
- Anonyymi
Usein mies ei katso ulkonäköö niin paljon vaan kelpuuttaa helpoimman naisen joka miehen haluaa niin mies ei halua nähdä vaivaa kauniin naisen saamiseksi eli miehelle kelpaa tavis nainen. Minä itse isken vain kauniita naisia ja useita olenkin sänkyyn saanut.
- Anonyymi
Ei päde myöskään minun kohdalla. Ihastun persoonaan, siihen miten ihminen kantaa itsensä, miten kohtelee ihmisiä ympärillään, miten puhuu toiselle. Tuleeko tyypistä tunne, että voin luottaa jne. Ääni ja ystävälliset silmät isossa osassa myös.
- Anonyymi
Nainen on se joka valitsee ja miehen on vaan toivottava että ulkonäkönne kelpaa naiselle. Miehet ei voi tehdä mitää jos ette ole komeita. Poikkeus on että jos olette rikkaita niin ruma ulkonäkönne ei naisia haittaa jos rahaa on paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121752Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551257Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1431207- 48930
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html117884Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä73849- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62762- 56761