Hei! Minun on pakko yleisesti kertoa nykyajan "kylmistä"ihmisistä jotka on olevinaan ovat olleet aikoinaan minunkin kavereita jo lapsuus teini-iästä asti ja ku sait lapsen aikoinaan ja pyysit pari ihmistä kummeiksi lapselleen niin ja nämä jotka ovat olleet "kavereita" jättävät kun kummiuden ja kummilapsen ku nalle kalliolle! ei mitään tunteita kuin" kylmää käytöstä "yhtään
ei näytä näillä ihmisillä olevan omaa tuntoa sitä kultaista sydäntä ei oo kun sitä "omaa napaa tuijottelua "vaan !!!suuresti pitää kyllä ihmetellä aikuisia nykyajan ihmisiä miten saattavatkin näin kehtaa tehdä tosi ikävää jo kummilapsenkin vuoksi ja näin äitinä ei paljon kyllä oo lämmittänyt tälläinen toiminta. Vaan päin vastoin suruja senkin edestä. Toinen kummeista joskus kehtas vielä päin huutaa että painu h********* äly hoi ja järki käteen !!!! Voisivat vähän miettiä miltä heistä tuntuisi kun heille joku tekis yhtä typerästi! En heitä olisi ikinä kummeiksi pyytänyt jos olisin jo aikoja sitten tiennyt tälläisen jekun. Surullinen
Kummit hylkäsivät!
Anonyymi
0
198
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984