Jos mastoja ja rakennuksia ei huomioida niin mikä on Juuan korkein kohta tai missä sijaitsee korkein kohta Juuassa?
Juuan korkein kohta
22
498
Vastaukset
- Anonyymi
Tahkovaara. Noin 310m. merenpinnasta mitattuna. (vert. koli 347m.)
- Anonyymi
Oisko turvallista lasketella siel?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko turvallista lasketella siel?
On turvallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On turvallista.
Löytyykö lastenrinne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö lastenrinne?
Löytyy, nimeltään "pirunkirnu" vaaran eteläosassa.
- Anonyymi
Keväisin jokainen Juukalainen vaeltaa parittelemaan tahkovaaran jylhille kallioille.
- Anonyymi
Tahkovaaran korkeus on noin 312,5m korkea kun menen seisomaan kulli jäykkänä tahkovaaran huipulle.
- Anonyymi
Onks rinnettä alkoholismista kärsiville?
- Anonyymi
Tottakai on, mut se on käytössä vain kesäisin.
- Anonyymi
Kallioilla voi vapaasti magoilla humalassa.
- Anonyymi
Löytyykö Juuan korkeimmasta paikasta tahkovaarasta mitään maisema tai luontokuvia? Myydäänkö jos sais ostettua kylältä jostain?
- Anonyymi
KVG. !!
- Anonyymi
Oon monena talvena käynyt tahkovaaralla laskettelemassa. Hyvät lihakeitot panoraama ravintolassa huipulla.
- Anonyymi
Juuan korkeimmassa kohdassa tahkovaaralla on kätevä hoidella pano hommia ja laittaa käytetty kortonki tai muu pillu rätti raameihin kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuan korkeimmassa kohdassa tahkovaaralla on kätevä hoidella pano hommia ja laittaa käytetty kortonki tai muu pillu rätti raameihin kiinni.
Isäs sai alkunsa Juuan korkeimmalla paikalla.
- Anonyymi
Yleensä hiihdän ja luistelen munasillani puujuuassa. Välillä vedän jarru viivan kiepin ovelle.
- Anonyymi
Ostin muuten kiipeily vehkeet kiepistä. Hyvin pääsee vetämään Juuan korkeimmalle kohdalle.
- Anonyymi
Mä ostin Kiepistä ja testasinkin välinekiipeilyyn tarkoitettuja vuoristo kiipeily laitteita jotka ostin kiepistä.
Hakku ja naskalit haisi aivan anukselle, Sokat ja salvat ja vaijeri jarrut oli aivan sperman ruostuttamat.
- Anonyymi
Paalasmaalla on Suomen korkein saari ja huipulla vielä komea torni, kannattaa käydä katselemassa maisemia.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa Suomen korkein saari vaikka mainoskäyttöön.
- Anonyymi
Paalasmaa on aika tasaista seutuan ja spermaisia rantakalliooita.
- Anonyymi
Juuan korkein kohta on siellä missä menen makaamaan kalu pystyssä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026