Sähkön hinta

Anonyymi

Miten voi olla että poliitikot antoivat Haminan Energian luopua sähkön myynnistä, ja siirtää sen Karhu Voimalle. Haminan energia ilmoittaa että lähes kaikki sähkö tuotetaan uusiutuvilla polttoaineilla. Niiden tuotantokustannukset eivät ole nousseet lähellekään pörssisähkön hintoja. Mikä on kaupungin politiikkojen vastuu, omistaahan kaupunki Haminan Energian??

11

1288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veikkaan että entinen toimitusjohtaja suurten bonusten tähden tässäkin suurin arkkitehti.

• Anonyymi

TAISI SÄHKÖAUTO IMAISTA SÄHKÖVERKON TYHJÄKSI.

• Anonyymi

Nuo isot kirjaimet vievät tolkuttomasti energiaa.

• Anonyymi

"Haminan energia ilmoittaa että lähes kaikki sähkö tuotetaan uusiutuvilla polttoaineilla. Niiden tuotantokustannukset eivät ole nousseet lähellekään pörssisähkön hintoja."

Meinaatko jos tuotantokustannuket eivät ole nousseet sähköä myytäisiin halvemmalla kuin muut. Ei se noin mene vaan silloin tehdään enemmän voittoa. Suomessa sähkön hinta määräytyy Euroopan kalleimman sähkön mukaan riippumatta siitä miten tai millä se on Suomessa tuotettu.

• Anonyymi

Täh eiks sähköö saa pistokkeesta ja rahaa seinästä
        Terv. Vihreä aktivisti

• Anonyymi

mitä maksaa kvh nykyään karhuvoimalla.

• Anonyymi

On helppo olla jälkiviisas, mutta Haminan Energia olisi luultavasti konkurssissa pienenä yhtiönä jos myisi edelleen sähköä etenkin määräaikaisilla pitkillä halvoilla sopimuksilla 🤔.
      - myynti siis esim 5-10 c/kWh ja yhtiön maksaman sähkön oston hinta yhtiölle olisi nyt moninkertainen, eli menisi pahasti miinukselle.
      - pienenä yhtiönä HE olisi jo luultavasti konkassa (kuten jo moni muu sähköä myyvä yritys, jotka tehneet kiinteähintaisia pitkä myyntisopimuksia asiakkaille 🤔).
      - Hienoa Haminalaisille, että tässä tilanteessa HE ei ole enää sähköä myyvä yhtiö 👍

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksan sähköstä 6,99.

Minä myyn kalliimmalla.

• Anonyymi

kiskurihintoja,väärää laskutusta,ylimielistä pilkkanaurua puhelimessa vanhuksille
      ihmiset vaan vaihtoiva suurella joukolla sähkön toimittajaa mikä oli yllätys herroille sama kävi kss:lle kouvolassa ja 2å25 syksyllä kouvolan valtuusto äänestää kenelle kss myydään
      toikka pääsee muncheniin katsomaanturvallisuus konfrenssin tuoleista mallia kouvolaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1622
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      35
      730
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      689
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe