Kuvan käsittely ohjelma millä saa ihmisen kasvot peitettyä kuvaa autoja rekisteri kilvet sumuverho päälle ettei auton rekisteri kilvet näy kuvassa . Nyt on tullut oikeus juttuja kuvannut yleisellä paikalla Autoja rekisteri kilvet näkyy Että hyvä kuvan käsittely ohjelma tähän saada kerro mikä se on laita linkki tulee
Mistä saa kuvan ohjelma millä saa ihmiset piilotettua
2
414
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikilla kuvankäsittelyohjelmilla saa.
Otetaan vain sopivankokoinen pensseli ja haluttu peiteväri ja sutaistaan kohde näkymättömiin.
Sitten vaan talletetaan kuva eri nimellä, jos alkuperäistä joskus sattuisi tarvitsemaan.
Toimii vaikka paintilla, mutta itse olen käyttänyt Gimpiä, joka on ilmaiseksi saatavissa kaikkiin systeemeihin. Sillä voi tehdä myös läpikuultavia peittoja. Kohde näkyy läpi, mutta on lukukelvoton.
https://fi.vessoft.com/software/windows/download/gimp
Linkissä muitakin kuvaohjelmia,- Anonyymi
Kannattaa vetää kokonaan päälle, että vanha tieto poistuu täysin. Jos yrittää sumennuksia tms, jotka eriaatteesa voi kumota kuten Christopher Paul Neil eli Mr. Swirl oppi kantapään kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2783462Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211913Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.301561- 841441
- 1381093
- 811034
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.671003Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.90865Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61727Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51716