Kuolemaa odotellessa

Anonyymi

Olen tyhmä, hullu, huora, eikä minusta koskaan tule mitään! En ansaitse hyvyyttä. Olen läpeeni paha ihminen, joka on pelkkä rasite ympäristölle. Minua voi kohdella kuin paskaa, käyttää hyväksi. Ei minulla ole ihmisarvoa!!! Olen arvoton ihmispaska!

Johanna

11

769

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oman hirviömäisyyden hyväksyminen on osa tervettä mieltä.

• Anonyymi

Ei ole! Voi v*ttu taas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole! Voi v*ttu taas!

Elikkäs Johanna, mielestäsi jokainen muu ihminen ei valehtele, riko sääntöjä ja on muutoinkin täydellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elikkäs Johanna, mielestäsi jokainen muu ihminen ei valehtele, riko sääntöjä ja on muutoinkin täydellinen?

En ymmärrä kirjoitustasi, älyni ei riitä. Johanna

• Anonyymi

Älä lyttää noin paljon ittees, sinä jollekin ihmiselle arvokas ja tärkee ihminen. Kunhan löydät ensin ihmisen jota voit rakastaa ja saada rakkautta. Siitä käyt sitten arvostaa itsesäsi kun huomaat että löytyy ihminen joka arvostaa ja rakastaa sinua juuri sellaisena ihmisenä kuin olet. Oikea itsensä arvostaminen ei ole itse rakkautta.

• Anonyymi

Se mikä auttaa aina päänsisäiseen ahdistukseen on että pidättää hengitystä. Aika ja maailma ikään kuin pysähtyy hetkeksi ja kun on pidättänyt sitä tarpeeksi niin tuntee sydämensä sykkeen. Tuntee siis olevansa elossa. Kunhan ei pidätä liikaa tietenkään ;).

• Anonyymi

Voi pientä kultaa!

• Anonyymi

Väkivalta lopettaa vittuilun ja itsemurha ratkaisee kaikki ongelmat.

• Anonyymi

Sun pitää saada kuulla hyviä sanoja. Sinua rakastetaan taivaasta. Ihana ilosanoma!

• Anonyymi

Onks tää se sama Johanna, joka viljelee noita aloituksia miehistä?

• Anonyymi

Armon alla olet sinäkin, äärimmäisen arvokas. Voimia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4714
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1524
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      245
      1395
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe