Olen tyhmä, hullu, huora, eikä minusta koskaan tule mitään! En ansaitse hyvyyttä. Olen läpeeni paha ihminen, joka on pelkkä rasite ympäristölle. Minua voi kohdella kuin paskaa, käyttää hyväksi. Ei minulla ole ihmisarvoa!!! Olen arvoton ihmispaska!
Johanna
Kuolemaa odotellessa
11
752
Vastaukset
- Anonyymi
Oman hirviömäisyyden hyväksyminen on osa tervettä mieltä.
- Anonyymi
Ei ole! Voi v*ttu taas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole! Voi v*ttu taas!
Elikkäs Johanna, mielestäsi jokainen muu ihminen ei valehtele, riko sääntöjä ja on muutoinkin täydellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkäs Johanna, mielestäsi jokainen muu ihminen ei valehtele, riko sääntöjä ja on muutoinkin täydellinen?
En ymmärrä kirjoitustasi, älyni ei riitä. Johanna
- Anonyymi
Älä lyttää noin paljon ittees, sinä jollekin ihmiselle arvokas ja tärkee ihminen. Kunhan löydät ensin ihmisen jota voit rakastaa ja saada rakkautta. Siitä käyt sitten arvostaa itsesäsi kun huomaat että löytyy ihminen joka arvostaa ja rakastaa sinua juuri sellaisena ihmisenä kuin olet. Oikea itsensä arvostaminen ei ole itse rakkautta.
- Anonyymi
Se mikä auttaa aina päänsisäiseen ahdistukseen on että pidättää hengitystä. Aika ja maailma ikään kuin pysähtyy hetkeksi ja kun on pidättänyt sitä tarpeeksi niin tuntee sydämensä sykkeen. Tuntee siis olevansa elossa. Kunhan ei pidätä liikaa tietenkään ;).
- Anonyymi
Voi pientä kultaa!
- Anonyymi
Väkivalta lopettaa vittuilun ja itsemurha ratkaisee kaikki ongelmat.
- Anonyymi
Sun pitää saada kuulla hyviä sanoja. Sinua rakastetaan taivaasta. Ihana ilosanoma!
- Anonyymi
Onks tää se sama Johanna, joka viljelee noita aloituksia miehistä?
- Anonyymi
Armon alla olet sinäkin, äärimmäisen arvokas. Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822