Keräsittekös työ työttömät niitä mustikoita myyntiin tai edes omaan käyttöön pakkaseen talven varalle? Mie jotenkin luulen että etten viitsineet kotoanne lähteä minnekään. On se kumma kun ei tienuu mahdollisuudet kiinnosta. Perin on laiskaa sakkia.
Minä olin jo 12 vanhana kerännyt mustikoita ja puolukkaa sekä kanttarelliä ja haaparouskua ties kuinka paljon.
Mäkelän Kristiina otti kisoissa mitalin ja nousi palkintokorokkeelle. Ei vielä korkeimmalle mutta kuitenkin. Se olisi kaupunkin aika jotenkin muistaa häntä. Joku kiva lahja kaupunkin johtajan puheen kera hälle antaa.
Hennassa kaivinkoneet tekee lisää lääniä että saadaan tontteja myyntiin. Sleepy sleepers lauloi aikoinaan että " onko järkee vai eiiii" .. Sitä laulua minäkin kuuntelin aikoinaan kun autolla luu ulkona ajelin olan keskustassa rinkiä. Silloin oli keskustassa vielä tietkin järellä tehty. Ei ollut kavennusta ja hidastetöyssyä. Liikennevaloista puhumattakaan. Mitähän nuo liikennevalotkin pit tuohon tehä. Olisivatten tehneet ympyrän.
Prismaa jotkut haikailee tänne. Kyllä Toukola ihan riittää. Se oli aikoinaan hyvä kauppa tuo toukola. Oli kaupan puoli, suutari ja kahvio siellä perällä. Tien toisella puolella ol Siltamarketti, kylän toisessa päässä Aisakello, välillä, Jalli ja Tinkari sekä E-kauppa ja sivummalla Hilska.
Terveisin Raksa-Rane
Mercedesmies ja rakentaja
Ps. Menkää puolukkamettään!
Mustikat, Mäkelä, Henna, Prisma
Anonyymi
3
170
Vastaukset
- Anonyymi
Keskospotilas hiljaa. Raketti-Rauno vois taas pikkuhiljaa alkaa kiertämään sitä korkki toiseen suuntaan. Jokapäiväistä sontaa sitä jaksaa suoltaa. Hävytön sulkikuppi olet.
- Anonyymi
Minttukujalle myönnetty kaksi rakennuslupaa. On turha väittää etteikö Henna vedä. Tuossa on kasvua varmaan 100% edelliseen vuoteen. Kysyntä on siis kovaa.
- Anonyymi
Aivan huikeeta Hennan kasvua! Voi tätä onnen päivää saada tällainen uutinen. Varmaan on kaupunkin hallitus laittanut tuulemaan ja tontteja menee nyt ennätys vauhtia Hennasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708