Yamarin 500ht Big game

Vro

Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista☺️ kertokaa fiksummat kannattaako ostaa tuon mallin venettä jos ei veneestä löydy trimmiä🤔 onko jatkossa vaikea myydä eteenpäin.

25

2424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos moottorina on melko tuore 4T-kone, niin ehkä joku haluaa semmoisen ostaa, siis ehkä.

      Jos moottorina on 30 vuotias 2T-kone, niin ehkä se ei ole niin haluttu.

      Ps. Tuon kokoisessa veneessä harvoin on trimmiä, koska siitä ei ole juurikaan hyötyä, mutta moottorissa olisi hyvä olla trimmi ja kippi.

      • Kone on Yamaha 60hp 2-tahti.


      • Anonyymi

        vai ei ol trimmistä hyötyä, sinähän varsinainen titäjä olet. Kusipääkin vielä syntymästä lähtien


    • Anonyymi

      Jos joku haluaa siihen trimmit niin mikä estää asentamasta?

      • Taisin selittää liian huonosti. Siis tarkotin sitä ettei konetta pysty nostan sähköisesti ylös ja alas kun se trimmi puuttuu.


      • Anonyymi
        Vro kirjoitti:

        Taisin selittää liian huonosti. Siis tarkotin sitä ettei konetta pysty nostan sähköisesti ylös ja alas kun se trimmi puuttuu.

        No jos sinä haluat ostaa niin ehkä myöhemminkin löytyy vielä joku joka haluaa. Tuskin tuo nyt paljoa maksaa joten ei kai se nyt niin iso ongelma voi olla.


      • Anonyymi

        Tajuutko lainkaan mitä selität. Tollasen trimmin asennus maksaa enemmän kun toi 6ohp vanha kone. vitun idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuutko lainkaan mitä selität. Tollasen trimmin asennus maksaa enemmän kun toi 6ohp vanha kone. vitun idiootti

        Nyt lähde lätkimään täältä. Tuollaisia vänkylöitä täällä ei tarvita.
        Pysyttele kaltaistesi seurassa, sillä he saattavat arvostaa kielenkäyttöäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lähde lätkimään täältä. Tuollaisia vänkylöitä täällä ei tarvita.
        Pysyttele kaltaistesi seurassa, sillä he saattavat arvostaa kielenkäyttöäsi.

        Täällähän sitä seuraa riittää ja seura tekee kaltaisekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän sitä seuraa riittää ja seura tekee kaltaisekseen.

        Tarkoitatko, että kun tuollaista kielenkäyttöä tarpeeksi lukee, niin muuttuu itsekin samanlaiseksi?
        Toivottavasti pystyn sen välttämään.


    • Anonyymi

      Eikö sun pitäisi tietää kannattaako ostaa, sulle vene tulee? Trimmin puuttuminen on miinus mutta vanhoissa koneissa se on normaalia. Ei kai tossa trimmiä ole koskaan ollut?

    • Minulle vene tulee vaan siksi aikaa että laitan veneen kevääksi myyntikuntoon. Siksi kyselin.

      • Anonyymi

        Nyt sun täytyy kyllä tietää tuo ihan itse. Kukaan ei voi sitä noilla tiedoilla sanoa. Kaikki riippuu tuon veneen kunnosta, paljonko se sinulle maksaa, minkälaista voittoa lähdet tavoittelemaan ja näiden suhteessa paljonko laitat omalle työlle hintaa.
        Voi tulla kyllä pettymys!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sun täytyy kyllä tietää tuo ihan itse. Kukaan ei voi sitä noilla tiedoilla sanoa. Kaikki riippuu tuon veneen kunnosta, paljonko se sinulle maksaa, minkälaista voittoa lähdet tavoittelemaan ja näiden suhteessa paljonko laitat omalle työlle hintaa.
        Voi tulla kyllä pettymys!

        Hinnasta viis. Sitä lähdin hakemaan että kuinka paljon ihmiset arvostaa perämoottori trimmiä ja kuitenkin vene painaa sen 450kg ja rekisteröity 6 hklölle. Trimmistä varmasti on apua isommassa aallokossa ja isommalla kuormalla.


      • Anonyymi
        Vro kirjoitti:

        Hinnasta viis. Sitä lähdin hakemaan että kuinka paljon ihmiset arvostaa perämoottori trimmiä ja kuitenkin vene painaa sen 450kg ja rekisteröity 6 hklölle. Trimmistä varmasti on apua isommassa aallokossa ja isommalla kuormalla.

        No pitäähän siinä peräprutkussa trimmi olla, vaikka olisi vain nelimetrinen pulpettivene 20 heppaisella.


      • Anonyymi
        Vro kirjoitti:

        Hinnasta viis. Sitä lähdin hakemaan että kuinka paljon ihmiset arvostaa perämoottori trimmiä ja kuitenkin vene painaa sen 450kg ja rekisteröity 6 hklölle. Trimmistä varmasti on apua isommassa aallokossa ja isommalla kuormalla.

        No siis jos menis ostamaan uutta pulpetti venettä vaikka kuuskymppisellä koneella ja vaihtoehtona olis trimmillä tai ilman niin siinä se arvostus yksiselitteisesti näkyisi.
        Tuo on yksilö joka kaipaa jonkun joka sen nyt yleensä sattuu haluamaan. Ei se trimmin arvostus tuossa paketissa silleen näy.


      • Anonyymi

        Arvelitte, että tulevan talven jälkeen (inflaatio, energian hinnan nousu) joillain olisi rahaa ja tarvetta ostaa reilu 5 metriä pitkä HT-vene vanhalla 2T-jamahalla, joka kuluttaa matka-ajossa vähintään 15l tunnissa, joka tarkoittaa nykyhinnoilla reilu 30€/h.

        Onnea vaan venekaupoille.


    • Anonyymi

      Käytetyn trimmin vois saada 300-400 €.
      Se, että sen sijoitat ja toivot keväällä tuplaavasi hinnan, niin ehkä kannattaa. Tosin 2t ei välttämättä ole enää se suosituin vaikka olkoonkin yamaha..

    • Kauko-ohjainlaitteessa ei ole edes säätö painiketta trimmille joten sekin menisi vielä vaihtoon.

    • Anonyymi

      Jos veneessä on kuuskymppinen kakstahti, niin saat saman hinnan vaikka myisit ilman konetta. Myy kone sitten vaikka romikselle. Noilla koneilla ei kummoista arvoa nykyään ole.

    • Anonyymi

      On se vaikea myydä. Laita tuulilasi ja trimmit eteen niin menee kaupaksi.

      • Anonyymi

        Siis hä?


    • Anonyymi

      Keväällä kaikki myy uudemmatkin veneensä , jotta asunto säästyisi .

      • Anonyymi

        Jos kaikki myy niin löytyy ostajia poikkeuksellisen paljon.


    • Anonyymi

      ihan asiallinen vene jos hinta kohillaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe