MIKÄ LISÄISI RIIHIMÄEN VETOVOIMAA

Anonyymi

eli ihmisiä muuttaisi tänne asumaan. Tehkää ihan listaa.

28

1044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaalipuheet ovat alkaneet. Ei kannata uskoa enää ehdokkaiden ja puolueiden puheisiin.

    • Anonyymi

      Ette tuon vertaa tiedä, huumeiden käyttö ja käyttö huoneet, 200 kpl.

    • Anonyymi

      Tervetuloa kunnolliset, veronmaksukykyiset ihmiset.
      Ei täällä lisää tarvita moniongelmaisia, yhteiskunnan varoilla eläviä lapsiperheitä.

    • Anonyymi

      Tämän kaupunginsuunnitelmat ja päätöksenteko ovat surkeita. (Kenenkähän kuningasajatus Peltosaari aikoinaan oli?)

      • Anonyymi

        Lähiörakentamisen aikaa Suomessa, kun tarvittiin nopeasti ja järkevällä hinnalla uusia kämppiä nuorille lapsiperheille. Sama virhe sitten toistui Riihimäellä kuin muuallakin, eli työnnettiin hirveä nippu kunnallisia vuokra-asuntoja samaan soppaan, ja eikun Herran haltuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähiörakentamisen aikaa Suomessa, kun tarvittiin nopeasti ja järkevällä hinnalla uusia kämppiä nuorille lapsiperheille. Sama virhe sitten toistui Riihimäellä kuin muuallakin, eli työnnettiin hirveä nippu kunnallisia vuokra-asuntoja samaan soppaan, ja eikun Herran haltuun.

        Puskaradio toimi ja tieto meni muuallekin ja muualtakin tuli paljon sossun asiakaslapsiperheitä. Tuli myös työssä käyviä, jotka ostivat asuntoja. Lähtivät sitten kiireesti pois, vaikka eivät saaneet asuntojaan myytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puskaradio toimi ja tieto meni muuallekin ja muualtakin tuli paljon sossun asiakaslapsiperheitä. Tuli myös työssä käyviä, jotka ostivat asuntoja. Lähtivät sitten kiireesti pois, vaikka eivät saaneet asuntojaan myytyä.

        No, olen alueelta kotoisin, ja kyllä ne työsskäyvät asuntonsa omistajat siellä asuivat ainakin 1970-90-luvuilla, ei sieltä kukaan nyt noin vain karannut muka yhtäkkiä. Nykyään näyttää samoja naamoja elävän eläkeläisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, olen alueelta kotoisin, ja kyllä ne työsskäyvät asuntonsa omistajat siellä asuivat ainakin 1970-90-luvuilla, ei sieltä kukaan nyt noin vain karannut muka yhtäkkiä. Nykyään näyttää samoja naamoja elävän eläkeläisenä.

        Minä muutin Riihimäelle 1986. Yksi kollega oli muuttanut aikaisemmin. Hän neuvoi minua, etten saa ostaa Peltosaaresta. Hän kertoi, että sieltä yritetään myydä nimenomaan niitä asuntoja, joista oltiin muutettu pois. -Työnsä takia tunsi aluetta.

        Minulla saattaa olla tarkempaa tietoa.


      • Anonyymi

        Mitä sääntöjen vastaista oli poistetussa kirjoituksessani jossa toin esille käraäjöintiin johtavista Peltosaaren rakentamiseen liittyvistä lahjusepäilyistä jotka kohdistuivat kaupungin kahteen virkamieheen? Aihetta uutisoitiin hyvin näkyvästi jopa Riihimäen Sanomissakin! Ja kirjoituksessani esiin tuomassa jutussa Armas J Puolimatkasta ei pitäisi
        olla mitään loukkaavaa jos hän kieltäytyi myymästä Turun kaupunkia paikalliselle yrittäjälle!


    • Anonyymi

      VOIMALA MUUTTUU KAUPUNKILAISTEN OLOHUONEEKSI JA MUIDENKIN !!!!

      TV:ssä kyläpäällikkö mainosti, että se kertoo Riihimäen ELINVOIMASTA!!

      Siellä Aseman vieressä on jo Riksula.

      • Anonyymi

        Niin ja ehti puuskahtaa, että kun veturitalli vielä saadaan remontoitua, niin sitten meillä on---

        APUA!

        Olen joskus ehdottanut reservaatin perustamista alkuperäisväestölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ehti puuskahtaa, että kun veturitalli vielä saadaan remontoitua, niin sitten meillä on---

        APUA!

        Olen joskus ehdottanut reservaatin perustamista alkuperäisväestölle.

        Eiks päivällä kuuluisi olla töissä? Eikä löhöä jossakin kulttuurimuistomerkkiolohuoneessa. Ketä siellä päivällä on?

        Lapsetkin ovat koulussa.

        Onko se tarkoitettu työttömille ja Kela-porukoille.

        T E O L E T T E T Y H M I Ä, kohta Riihimäelle nauretaan. Elinvoimaa???


      • Anonyymi

        Noilla hipsteritalleilla Riihimäestä tulee uusia Kallio. Tai sitten ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla hipsteritalleilla Riihimäestä tulee uusia Kallio. Tai sitten ei.

        TV-uutisissa näytettiin kuvia Voimalan sisältä. Entinen johtaja Erkki Puheloinen siellä vielä on. Pienessä kopissa tekee jotakin pientä. Toivottavasti ei "askartele" elektroniikan kanssa. Hänhän oli myös Ekokemin johtaja. Se jonka sanottiin olleen hirveän vihainen minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TV-uutisissa näytettiin kuvia Voimalan sisältä. Entinen johtaja Erkki Puheloinen siellä vielä on. Pienessä kopissa tekee jotakin pientä. Toivottavasti ei "askartele" elektroniikan kanssa. Hänhän oli myös Ekokemin johtaja. Se jonka sanottiin olleen hirveän vihainen minulle.

        Jos Voimalan muistoksi teetettäisiin veistos, voisiko sitten purkaa.


    • Anonyymi

      Ja konkurssikypsä fortumi täällä. Muovejakin puhdistetaan muuallakin ja kohta paremmin start up yrityksissä uudella menetelmällä.

      Mutta australiaisia myrkkyjä piisaa.

      Vankilasta käsin huumebisnespyörii.

    • Anonyymi

      Aloittaa voisi purkamalla Voimalan sekä Liikeradan rakennuksen parkkihalleineen, estämällä femmatorin parkkipaikalla ja viereisellä tyhjällä tontilla yöllä räppäämisen ja laittamalla paloheimonkadulle nopeus- ja liikennevalvontakamerat.

      Alue siisteytyisi ja rauhoittuisi merkittävästi.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. On täysin älytöntä remontoida Voimala. 15 o suunniteltu ja yritetty saada toimintaa sinne. Se, että EU: n konsultit tutkivat ja ehdottavat, ei muuta mitään.

        Ja tämän ajakohta maailmassa, Euroopassa ja Suomessa. Ei voi olla yhtään varma, että tarvittavia rakennustarvikkeita saadaan ja mistäs ihmeestä remonttimiehet. Ja kun monet asiat saattavat kallistua. - Voi jäädä remontti kesken tai budjetti ainakin ylittyy muutamaan kertaan.

        Uusi kyläpäällikkö heti toi esiin, että hän kannattaa Voimala hanketta, vaikka ei tiedä mistään mitään.

        Ja FORUMI tyhjenee vauhdilla. Sinnehän voisi olohuoneen perustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. On täysin älytöntä remontoida Voimala. 15 o suunniteltu ja yritetty saada toimintaa sinne. Se, että EU: n konsultit tutkivat ja ehdottavat, ei muuta mitään.

        Ja tämän ajakohta maailmassa, Euroopassa ja Suomessa. Ei voi olla yhtään varma, että tarvittavia rakennustarvikkeita saadaan ja mistäs ihmeestä remonttimiehet. Ja kun monet asiat saattavat kallistua. - Voi jäädä remontti kesken tai budjetti ainakin ylittyy muutamaan kertaan.

        Uusi kyläpäällikkö heti toi esiin, että hän kannattaa Voimala hanketta, vaikka ei tiedä mistään mitään.

        Ja FORUMI tyhjenee vauhdilla. Sinnehän voisi olohuoneen perustaa.

        forum kuulemma puretaan


      • Anonyymi

        Olisihan se hienoa, jos savupiippu ja pätkä tiiliseinää jäisi monumentiksi, mutta eiköhän tuon louskun muuten voisi purkaa. Nytkin se alkaa jo näyttää siltä, että pian alkaa tiiliä tai kattopeltiä tippua ohikulkijoiden päähän.


    • Anonyymi

      Täällä on tiheään tahtiin kaikenlaisia tapahtumia ja näyttelyitä ja pöhinää. Siksikö, ettei huomattaisi, mitä pahaa tapahtuu samaan aikaan.

      • Anonyymi

        Hihhihhii, hihhihhii ......


      • Anonyymi

        Tapahtumat peittävät E-häirinnän, sanotaan se nyt vain ääneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtumat peittävät E-häirinnän, sanotaan se nyt vain ääneen.

        Hekoheko .Sorry nyt vaan, mutta olet paskiainen. Toisaalta riksulainen. MAASSA MAKAAVAN POTKINEN ON TÄÄLLÄ SUOSITTU HUVI.

        Minulla sitä sairasmielistä rikosta on taas ensi yön ajan.

        Sota-aikana Suomessa tehtiin paljon elokuvia ja käytiin myös katsomassa, Myös tanssimassa käytiin paljon, En enää muista, mitä muista huveista kerrottiin. - Että joskus maailmantilanteen ja kaikenlaisten uhkien pois saamiseksi mielestä.

        Ylläpidolle: älkää poistako mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtumat peittävät E-häirinnän, sanotaan se nyt vain ääneen.

        Hihhihhii, hihhihhii ......
        sItä ei mikään peitä


    • Anonyymi

      Osuin silmiin jostakin, että Riihimäki mainostaa olevansa Suomen ainoa kaupunki, jossa on tehty julkisen taiteen suunnitelma ja sitten kehutaan taiteellisesti maalattuja jakokaappeja. - Muuttaako kukaan tänne niiden takia.

      • Anonyymi

        Ja tiedoksi. Monissa kaupungeissa on suunnitelma julkisen taiteen hankkimiseksi. Esim. Hämeenlinnassa budjettiin varataan tietty määrä rahaa, prosenttiosuus.

        ON NAURETTAVAA HOKEA, ETTÄ RIIHIMÄKI ON AINOA KAUPUNKI siinä ja siinä asiassa. Jos jossakin tärkeässä on, voi sen tärkeän vain mainita.


    • Anonyymi

      no aloittakaa siitä että teette kaupunkiin jotain miksi tänne kannattaisi jäädä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe