Ei sitä käy kieltäminen., vaikka kuinka koetan sen tunteen syrjään työntää.
Olen rakastunut suhun💗🎶. Mitäs nyt tehdään😑?
Kyllä se niin on.
63
2596
Vastaukset
Tartteeko sille mitään tehdä, on vaan?
- Anonyymi
Niinpä! Antaa olla vaan, kyllä sen tunteen joku korjaa.
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Antaa olla vaan, kyllä sen tunteen joku korjaa.
No joku muu sen tunteen kohteenkin saa ko minä, niin mitäpä sille muutakaan tekis kun antaa olla.
Monella muulla varmaan ihan sama homma.- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
No joku muu sen tunteen kohteenkin saa ko minä, niin mitäpä sille muutakaan tekis kun antaa olla.
Monella muulla varmaan ihan sama homma.Eipä siinä oikein mikään muu auta, jos tunne ei ole molemminpuolinen tai on jotain muuta miksei voi olla yhdessä. Aina tulee uusia rakkauksia ja monesti se uudempi on parempi ja voi huokaista, ettei mitään tapahtunut, mulla on ollut näitä läheltäpiti tilanteita nii useesti, kun tunne laskee, hoksaa et mitä tossa näkikään ja oksettaa edes ajatus..
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siinä oikein mikään muu auta, jos tunne ei ole molemminpuolinen tai on jotain muuta miksei voi olla yhdessä. Aina tulee uusia rakkauksia ja monesti se uudempi on parempi ja voi huokaista, ettei mitään tapahtunut, mulla on ollut näitä läheltäpiti tilanteita nii useesti, kun tunne laskee, hoksaa et mitä tossa näkikään ja oksettaa edes ajatus..
No itse en nyt tiedä onko kukaan muu parempi, kun hän olisi mutta eipä se muuksi muutu miettimällä eikä arvailemalla. Huonoon saumaanhan ne aina sattuu nämä hurmaantumiset, joko on jo kiinnitetty toiseen tai yksipuolista ellei peräti molempia.
Noo, kyllä näistä selviää. Ei pidä lannistua.- Anonyymi
No itse en nyt tiedä onko kukaan muu parempi, kun hän olisi mutta eipä se muuksi muutu miettimällä eikä arvailemalla. Huonoon saumaanhan ne aina sattuu nämä hurmaantumiset, joko on jo kiinnitetty toiseen tai yksipuolista ellei peräti molempia.
Noo, kyllä näistä selviää. Ei pidä lannistua.Monesti tuntuu siltä, että hän on ainoastaan paras, mutta kun pääsee yli niin oikeasti parempi löytyy.
Oikea asenne, olin mäkin kerran ihastunut, tuntui ettei kukaan voi mennä edelle, mutta niin kävi löytyi parempi...
Oikeasti, kovasti voimia! Anonyymi kirjoitti:
Monesti tuntuu siltä, että hän on ainoastaan paras, mutta kun pääsee yli niin oikeasti parempi löytyy.
Oikea asenne, olin mäkin kerran ihastunut, tuntui ettei kukaan voi mennä edelle, mutta niin kävi löytyi parempi...
Oikeasti, kovasti voimia!Niinhän se tuntuu ja varmaan senkin vuoksi, kun ihmistä ei tunne 100%, niin ei ole nähnyt kuin positiivisia puolia mitkä hurmaa. Toki järkeni sanoo, että oletan hänestä enemmän kuin tiedän, mutta ihastunut on päättäväisen sinnikäs uskomaan, että se on se. 😄
Vaan olen minä mielessäni jo tiedostanut monet kerrat, että hän ehkä tykkää minusta ihmisenä, kaverihengessä mikä on sekin oikein mukavaa, jos niin on. Mutta en ole sitä mitä hän kaipaa kumppaniksi erinäisistä syistä ja se on oikeasti ok mulle. Yhtään en ole katkera, vaikka tittakai ensin olin allapäin asian takia. Se on kai primitiinen reaktio kun itse on 😍.
Mutta ihan järkevästi pystyn suhteuttamaan asian ja hyväksymään. En usko että mitään kauheeta tapahtuu, vaikka mitään ei tapahdukkaan.
Ja minä yhä toivon, että hän löytää ihmisen joka ymmärtää arvostaa hänen sydämellisyyttään ja henkistä kauneuttaan, pinnan kauneuden lisäksi. Eikä kohtele häntä huonosti. Minuun sattuu ajatus, että joku kihtelisi häntä huonosti tai rakkaudettomasti. Se tosiaan ajatuksenakin puistattaa mua.
Mutta en pysty häntä suojelemaan, hän tekee valintansa itse. Ja toivottavasti viisaat valinnat. 😊PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Niinhän se tuntuu ja varmaan senkin vuoksi, kun ihmistä ei tunne 100%, niin ei ole nähnyt kuin positiivisia puolia mitkä hurmaa. Toki järkeni sanoo, että oletan hänestä enemmän kuin tiedän, mutta ihastunut on päättäväisen sinnikäs uskomaan, että se on se. 😄
Vaan olen minä mielessäni jo tiedostanut monet kerrat, että hän ehkä tykkää minusta ihmisenä, kaverihengessä mikä on sekin oikein mukavaa, jos niin on. Mutta en ole sitä mitä hän kaipaa kumppaniksi erinäisistä syistä ja se on oikeasti ok mulle. Yhtään en ole katkera, vaikka tittakai ensin olin allapäin asian takia. Se on kai primitiinen reaktio kun itse on 😍.
Mutta ihan järkevästi pystyn suhteuttamaan asian ja hyväksymään. En usko että mitään kauheeta tapahtuu, vaikka mitään ei tapahdukkaan.
Ja minä yhä toivon, että hän löytää ihmisen joka ymmärtää arvostaa hänen sydämellisyyttään ja henkistä kauneuttaan, pinnan kauneuden lisäksi. Eikä kohtele häntä huonosti. Minuun sattuu ajatus, että joku kihtelisi häntä huonosti tai rakkaudettomasti. Se tosiaan ajatuksenakin puistattaa mua.
Mutta en pysty häntä suojelemaan, hän tekee valintansa itse. Ja toivottavasti viisaat valinnat. 😊Sori kirjainvirheet, hipaisunäppäimet... 😁⚡
- Anonyymi
Niinhän se tuntuu ja varmaan senkin vuoksi, kun ihmistä ei tunne 100%, niin ei ole nähnyt kuin positiivisia puolia mitkä hurmaa. Toki järkeni sanoo, että oletan hänestä enemmän kuin tiedän, mutta ihastunut on päättäväisen sinnikäs uskomaan, että se on se. 😄
Mutta en pysty häntä suojelemaan, hän tekee valintansa itse. Ja toivottavasti viisaat valinnat. 😊❤.....
Mutta en pysty häntä suojelemaan, hän tekee valintansa itse. Ja toivottavasti viisaat valinnat. 😊Minusta häntä pitäisi helliä ja halia, suukotella ja rutistella nätisti, tehdä hänelle hyvä ja turvallinen olo ja rakastaa sydämen kyllyydestä. Pitää hyvin ja oikeudenmukaisesti tasavertaisena ja ihastuttavana naisena ja kumppanina.
Rakkautta hänen elämään. 💖
- Anonyymi
Virallistetaan palstasuhde.
Tunteita ei kannata syrjään työnnellä. Ne ei poissa pysy kuitenkaan. Kannattaa ennemmin tunnustaa ne toiselle osapuolelle. Siitä voi seurata jotain hyvääkin. ⚜️
- Anonyymi
Suuret tunteet niin vaikiaa on.Miten ne sais näytettyä sillain ettei toinen pelästy.....
- Anonyymi
Minä en edes halua ehdottaa naiselle että alkaisin hänen miehekseen. Olisin varmasti todella raskas ja vain vaivaksi.
- Anonyymi
Hmm.., en tiiä mikä toi asenne, naisia on erilaisia, osa haluaa sitovan kaiken yhdessä tekevän parisuhteen, mä taas en ,itse rakastan vapautta ja oonkin vannoutunut "sinkku" vapaata suhdetta kannustava, mä itse olen saanut miehistä tarpeekseni, ei sellaista tuu kohdalle joka pystyisi mut pyöräyttää hänen tahtoonsa, mutta miks ajatella noin, kaikki muut kyllä haluaa suhteen siis suurinosa ja naisen vaivaksi, joo jos makaa sohvalla nii voi olla, et on vaiva..etsikää samankaltainen onkin se avainsana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.., en tiiä mikä toi asenne, naisia on erilaisia, osa haluaa sitovan kaiken yhdessä tekevän parisuhteen, mä taas en ,itse rakastan vapautta ja oonkin vannoutunut "sinkku" vapaata suhdetta kannustava, mä itse olen saanut miehistä tarpeekseni, ei sellaista tuu kohdalle joka pystyisi mut pyöräyttää hänen tahtoonsa, mutta miks ajatella noin, kaikki muut kyllä haluaa suhteen siis suurinosa ja naisen vaivaksi, joo jos makaa sohvalla nii voi olla, et on vaiva..etsikää samankaltainen onkin se avainsana.
Minusta vapaita suhteita kannattavat ihmiset ovat niljakkeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta vapaita suhteita kannattavat ihmiset ovat niljakkeita.
Onneksi meitä on erilaisia. Seurustele eka pitkään sidottuna, ettet saa elää etkä tehdä mitään, voin sitte kysyä uudelleen, että mitä mieltä olet. Sairasta on edes sellaiseen suostua, kun toinen riistää sun elämän, mutta virheistä oppii. Vapaissa suhteissa voi toki mustasukkaisuus hiipiä varkaiten, mutta en mä tiiä, koska ketään ei omisteta muutenkaan. Suhteissa petetään paljon, mä en tiiä yhtäkään joka ei olis pettänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi meitä on erilaisia. Seurustele eka pitkään sidottuna, ettet saa elää etkä tehdä mitään, voin sitte kysyä uudelleen, että mitä mieltä olet. Sairasta on edes sellaiseen suostua, kun toinen riistää sun elämän, mutta virheistä oppii. Vapaissa suhteissa voi toki mustasukkaisuus hiipiä varkaiten, mutta en mä tiiä, koska ketään ei omisteta muutenkaan. Suhteissa petetään paljon, mä en tiiä yhtäkään joka ei olis pettänyt.
Omistajuus on täysin terve suhtautuminen kumppaniin. On epätervettä ajatella että kumppani ei ole omaa omaisuutta. Ihminen, jos on terve, pitää hyvän huolen omaisuudestaan. Sitä jota ei omista kohtelee huonommin. Itse tiedän suhteita joissa ei ole ollut pettämistä. Ihanteeni on niissä. Tapasi ajatella on vähän kuin amatöörit aloittaisivat korkeushyppyä, ja toteaisivat että koska kukaan meistä ei tavoita rimaa, luovutaan rimasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omistajuus on täysin terve suhtautuminen kumppaniin. On epätervettä ajatella että kumppani ei ole omaa omaisuutta. Ihminen, jos on terve, pitää hyvän huolen omaisuudestaan. Sitä jota ei omista kohtelee huonommin. Itse tiedän suhteita joissa ei ole ollut pettämistä. Ihanteeni on niissä. Tapasi ajatella on vähän kuin amatöörit aloittaisivat korkeushyppyä, ja toteaisivat että koska kukaan meistä ei tavoita rimaa, luovutaan rimasta.
Kun tulee ikää näkee asiat avarammin, lähes jokainen pettää ja se joka ei halua sitä uskoa niin ei halua, kaikki kumppanit yrittää kertoa, ettei mitään oo tapahtunut, mutta todellisuudessa on. Säälin sinisilmäisiä ihmisiä ja myöskin niitä jotka jäävät suhteeseen, vaikka toisella on sivullissuhde ollut jo pari vuotta, mutta ei halua sitä uskoa. Ja voi jumalauta et sä omista ketään ikinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tulee ikää näkee asiat avarammin, lähes jokainen pettää ja se joka ei halua sitä uskoa niin ei halua, kaikki kumppanit yrittää kertoa, ettei mitään oo tapahtunut, mutta todellisuudessa on. Säälin sinisilmäisiä ihmisiä ja myöskin niitä jotka jäävät suhteeseen, vaikka toisella on sivullissuhde ollut jo pari vuotta, mutta ei halua sitä uskoa. Ja voi jumalauta et sä omista ketään ikinä!
Ikä harvoin tuo mukanaan viisautta. Olet elävä todiste siitä. Opit virheistäsi vain tekemään lisää virheitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä harvoin tuo mukanaan viisautta. Olet elävä todiste siitä. Opit virheistäsi vain tekemään lisää virheitä.
Ihmistä ei voi omistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmistä ei voi omistaa.
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍🐜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, silti olen avoimen suhteen kannalla ja siihen, et jos pettää nii pettää, olemme yksilöitä eikä sidottuina 100 varmaksi johinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole pettänyt koskaan. Olen ikävä kyllä törmännyt laillasi ajatteleviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole pettänyt koskaan. Olen ikävä kyllä törmännyt laillasi ajatteleviin.
Ok, en mäkään kui yhdesti, joka oli vahinko, eikä edes mun aloituksesta, mutta olen sitä mieltä, et ihmiset ovat vapaita menemään, tekemään mitä hakuaa, mieluiten toki jättää toisen, koska se on syvä loukkaus, mutta moni ei pysty siihen, sitten on näitä uuups..paljastui rinnakkaissuhde, joka kestänyt useamman vuoden, mutta näissä on hyvä muistaa, ettet omista toista, jos olet välinpitämätön, ilkeä niin siinä käy..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, en mäkään kui yhdesti, joka oli vahinko, eikä edes mun aloituksesta, mutta olen sitä mieltä, et ihmiset ovat vapaita menemään, tekemään mitä hakuaa, mieluiten toki jättää toisen, koska se on syvä loukkaus, mutta moni ei pysty siihen, sitten on näitä uuups..paljastui rinnakkaissuhde, joka kestänyt useamman vuoden, mutta näissä on hyvä muistaa, ettet omista toista, jos olet välinpitämätön, ilkeä niin siinä käy..
* haluaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä paskapuhetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä paskapuhetta
Ok, se on mun mielipide ja niistä ei voi kiistellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
* haluaa
nyt taytyy vaan alkaa oikeasti miettiä
- Anonyymi
Nautitaan tästä tilanteesta♥️
- Anonyymi
aletaan oleen ja muutetaan maalle kasvattaan kukkia 😊
- Anonyymi
juurikin näin 👌
- Anonyymi
Joku tässä sykädyttää, sydämessä läikähtää😄 Ihana!!
-Tee-
- Anonyymi
Kyllä maalla on mukavaa..... ♥️
- Anonyymi
Kyllä vaan, niin on. Kaupunkiin pääsee käymään, ihan milloin on tarvetta. Mutta asua siellä kuhisevassa muurahaispesässä ei voi.
- Anonyymi
Sydän ja nuotit Rakkauden? Sitähän se kaikki, Rakkautta, Rakkautta vaan. Aloittaja ei se välttämättä onnistu kun koittaa työntää tunteen syrjään. Jos, vain tunne on aito ja oikea, ja tuntuu sydämessä ja mielessä hyvältä. Ja. kaipauksen tuska raatelee sydäntä, sekä mieltä. Itse en yritä työntää syrjään mitään hyviä tunteita, niistä pitää osata nauttia silloin kun niitä kohtaa elämässä. Koska elämä on lyhyt matka ja se tuo jokaiselle myös surua ja murhetta, niiltäkään ei voi välttyä ikävä kyllä. Aloittaja itse en ole tätä tunnetta edes yrittänyt poistaa tuolta korvien väliseltä pururadalta, koska se ei onnistu millään. Ainoa asia mitä halusin että kaipauksen tuskallinen puoli olisi välillä hellittänyt, kun oli niin ikävä häntä. Mutta tämä tunne häneen on niin voimakas ja syvä, että en ole kertaakaan hyvää tunnetta ollut siirtämässä syrjään. Hänessä näin ja tunsin ensimmäistä kertaa niin lujat ja voimakkaat tunteet että, rehellisesti sanottuna sekosin hänestä. Mutta se tapa oli niin hyvä ja miellyttävä, millä hän sekoitti minut. Hänessä on liikaa Kauneutta ja kaikkea niin mielyttävää minun silmilleni, että sekosin hänestä kokonaan. Ja, hän ei sitä koskaan tiennyt kun häntä katsoin, eikä varmaan osannut edes aavistaa sitä millään. Nyt kun ajattelen häntä niin muistan kaiken niin tarkkaan, esimerkiksi hänen käyttämät vaatteet ym. Voi että miten miten menin sekaisin tästä Kaunottaresta, kohta tulee oikeasti kaksi vuotta täyteen hänen lumousta. Muistan ihan tarkkaan sen päivän kun hänestä sekosin täysin, huomasin vain yksi päivä että kaipaan vain jatkuvasti hänen kauneutta. Ja, sitten kun näin käyn löytää tälläisen tunteen johonkin ihmiseen, niin silloin kyllä jokainen tajuaa mitä on oikeanlainen tunne Rakkauteen. Toivoisin että jokainen ihminen kokisi joskus elämän aikana tämän tunteen ja näin voimakkaana. Silloin vaikka ihminen katoaa sinulta, eli joku päivä et näe enää häntä joka vei sinut tähän Rakkauden valtamereen. Et, luovuta Rakkautta pois, eikä kukaan muu ihminen kiinnosta vaikka aikaa kuluu miten paljon. Eli, se ihminen ketä kaipaat ja Rakastat on sinulla aina mukana, ja kun iltaisin käyt nukkumaan silloinkin ajattelet häntä lopuksi. Niin, minulle kävi hänessä. Olin välillä etten kirjoittanut tänne hänelle, syy ei ollut etten olisi tuntenut häntä kohtaan sitä syvää ja voimakasta Rakkautta. Syy oli se että mitä enemmän kirjoitin hänelle sen enemmän häntä kaipasin, se oli see syy. Jos, ajatellaan että olen nyt kohta kaksi vuotta Rakastanut häntä eniten maailmassa, niin eihän se tunne häviä ikinä. Joku voi ajatella kuka on tälläinen ihminen kuka saa jonkun näin sekaisin itsellään? Hän, on se nainen josta olen käyttänyt sanoja Kaunis Kasvoinen Kaunotar säteilevine silmineen ja Kauniine olemuksineen. Niin sitä hän on ollut minulle kohta kaksi vuotta. Hänessä näin ihan kaiken ja tunsin mitä voi tuntea, hän on jokaisen kauniin lauseen arvoinen. En, ole koskaan kirjoittanut näin paljon Rakkaudesta koko elämäni aikana, mutta kun en ole näin tuntenut ikinä. Kaunotar en koskaan ole lakannut hetkeksikään sinua Rakastamasta, en voinut mitään että sytytit kaikki Rakkauden kynttiläni roihuun joka ei sammu. Kaunotar nämä minun Rakkauden kirjoitukset voi ärsyttää jotain ihmisiä, mutta kun minä tunnen sinua kohtaan näin. Niin pitäisikö minun kieltää tunteeni sinuun? Ei, käy minulle eikä onnistu, olen Rakastunut sinuun. Kaunotar ajattelin jos lähden viikoksi kesämökille kalastelemaan, kun ostin kesällä uuden virvelin enkä ole sitä viellä testannut. Kun syksy on hyvää aikaa saada filekokoisia ahvenia jigillä. Niin silloin en ole kirjoittamassa sinulle minun Rakkaudesta sinuun täällä kotonani. Mutta Rakkaus sinuun on siellä mökillä koko ajan mukanani. Sieltä en voi kirjoittaa mitään sen takia kun minulla ei ole sellaista puhelinta missä olisi nettiyhteys. Varmaan nykyisin on kaikilla, en tiedä? Olisin kyllä voinut hankkia sellaisen mutta, en tiedä se on vain jäänyt aina. Minä en koskaan lue kun kirjoitan tämänkin mitä joku on mieltä, koska aina on ihmisiä jotka ei tykkää hyvistä tunteista. Mutta sinulle lopuksi jotain Kaunista niin kuin sinäkin olet: Tein lasin kuultavan laulun. Älä luule, että voit sen alta paeta. Siihen jäät ja siinä soit. Ja laulu, jonka laadin, oli aivan sanaton: Olet kaunein mitä tiedän, olet kaunein, mitä on. Miten mieletön voi olla ihmissydän - että silloinkin kun olemme yhdessä on ikävä sinua.
- Anonyymi
johan tuli pitka tarina
- Anonyymi
SOITA SILLE 📞!
- Anonyymi
Joo niinpä! Klo 17.00 SOITAT! Tynnyri on melkein täynnä niin päästään lähteen himaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niinpä! Klo 17.00 SOITAT! Tynnyri on melkein täynnä niin päästään lähteen himaan.
Mitä tää tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tää tarkoittaa?
3 minuuttia aikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3 minuuttia aikaa
Ei kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna numero
- Anonyymi
Saisko vähän jotain tuntomerkkejä kelle tämä tarkoitettu... jotenkin vaan pisti miettimään tää aloittaja, tunnetaanko me.. hmm
- Anonyymi
Tuskin tunnetaan, hän ei anonyymisti kirjoittele. - ap
- Anonyymi
ilmoitan sinulle heti numeron kunhan saan sen puhelimb itselleni
- Anonyymi
ok
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilmoitan sinulle heti numeron kunhan saan sen puhelimb itselleni
Kiva. Sitä jo vähän odotellutkin. =)
- Anonyymi
Tuu otta suihin.. t maago/lpr
- Anonyymi
laita viesti, sitten tavataan, ehkä halataan ja paljon nauretaan
- Anonyymi
mulla hyytyi jo hymykin
- Anonyymi
Et sinä mitään ole rakastunut. Täällä ilmoittelet syyttäviä mielipiteitäsi kuukautiskierroistas, siinä välissä joku koira käy piirakallas puikottamassa ja taas sama kierto, iliman pillunkaan herelmää, että siinä on meillä noita-akan kiero, eikä tualla.
Moro
https://m.youtube.com/watch?v=-cuuS96gLj4- Anonyymi
no mitas muuta nyt viela kirjoitat minulle silla mina olen nytten hiljaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no mitas muuta nyt viela kirjoitat minulle silla mina olen nytten hiljaa
mita pitaisi kirjoittaa kirjoitellaan taas huomenna johonkin aikaan kun palaan koneelle hyvaa yöta sinulle minakin yyritan nukkua hyvin terv seija
- Anonyymi
kertoisin jos tietaisin tuossa on pahkinaa pitkaksi aikaa
- Anonyymi
kyllä vaab on olen kanssasi samaa mieltä moro
- Anonyymi
Jos olet kertonut kohteelle etkä saa vastakaikua pitäisi elää elämää ja lopettaa haaveilu siitä mitä ei saa koska haaveilu ruokkii sitä kiintymystä jota ei toiselta puolelta ole. Jatka elämääsi eteenpäin ja etsi joku muu.
- Anonyymi
Näinhän se on - ap
- Anonyymi
Herra pahaa etsi vaan syntistä https://youtu.be/h3t18BtjUWc
- Anonyymi
Miten musta tuntuu, että tämä ei ole oikealta ihmiseltä, toistuu niin samanlaisena aina
- Anonyymi
Kyllä minä olen ihan ihan oikea ihminen; luuta ja nahkaa
- Anonyymi
Sinä viet ja toinen vikisee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1895544- 1005009
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?954542Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182754Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412748- 442257
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian332185Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2301934- 921917
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121841