Mitkä koette olevan

Ne pääsyyt miksi kumppania ei löydy, jos ja kun ei löydy?

Ihan omin sanoin ja riitelemättä, kiitos.

82

1242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihastun niin harvoin enkä tunne helposti vetoa kehenkään. Monta vuotta vain yks nainen pyörinyt mielessä mutta se oli vain ykspuolista.
      Hänen jälkeen ja aikana en vain ole tavannut yhtään kiinnostavaa naista kuin kaverimielessä. En ihastu naisellisiin naisiin. Nainen joka ei meikkaa, lyhyet hiukset ja poikamainen vaatetus vetoaa. Herttaisuus ja lempeys vetoaa. 😍

      • Anonyymi

        Ja tuollaisia ei ainakaan täällä päin näy eikä tapaa


      • Okei. Sulla on sitten juuri toisinpäin, kun itselläni. Minä ihastun naisellisiin naisiin, en niinkään itsenilaisten kanssa tunne kuin kaveruutta. Mä kun olen päällepäin enemmän maskuliini, kun femiini. Luonteessa kyllä on varmasti naisellista äidikkyyttä esimmerkiksi. Olen lempeä ja suojeleva, tykkään nyhjäämisestä ja romanttisista jutuista ehkä enemmän naistyypilliseen tapaan? 🥴


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Okei. Sulla on sitten juuri toisinpäin, kun itselläni. Minä ihastun naisellisiin naisiin, en niinkään itsenilaisten kanssa tunne kuin kaveruutta. Mä kun olen päällepäin enemmän maskuliini, kun femiini. Luonteessa kyllä on varmasti naisellista äidikkyyttä esimmerkiksi. Olen lempeä ja suojeleva, tykkään nyhjäämisestä ja romanttisista jutuista ehkä enemmän naistyypilliseen tapaan? 🥴

        Herttaisuus ja lempeys vetoaa minuunkin. Tekee ihmisestä rakastettavan. 🥰


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Okei. Sulla on sitten juuri toisinpäin, kun itselläni. Minä ihastun naisellisiin naisiin, en niinkään itsenilaisten kanssa tunne kuin kaveruutta. Mä kun olen päällepäin enemmän maskuliini, kun femiini. Luonteessa kyllä on varmasti naisellista äidikkyyttä esimmerkiksi. Olen lempeä ja suojeleva, tykkään nyhjäämisestä ja romanttisista jutuista ehkä enemmän naistyypilliseen tapaan? 🥴

        joo ja itse olen enempi naisellinen niin vastakohta vetoaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        joo ja itse olen enempi naisellinen niin vastakohta vetoaa.

        😊👍🥰


    • Tässä iässä on turha enää olla ronkeli, eikä kaikkee voi vaatia.
      Mulle ei väliä onko butch tai femme. Sohvaperuna olis mulle kauhistus tai liika alkon käyttö. Kait yleisin syy on, että kemiat ei vaan kohtaa😥

      • Niin ja on se vähän pitkin elämää hyvä kiinnittää huomiota vaan oleellisiin asioihin. Kaikkien kanssa joutuu aina vähän joustamaan. Taito se on sekin. 🙃

        Kemiat on tärkeet just, muuten on melko mahdoton paikka edetä mitenkään mihinkään.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin ja on se vähän pitkin elämää hyvä kiinnittää huomiota vaan oleellisiin asioihin. Kaikkien kanssa joutuu aina vähän joustamaan. Taito se on sekin. 🙃

        Kemiat on tärkeet just, muuten on melko mahdoton paikka edetä mitenkään mihinkään.

        Näimpä ja vatsan pohjassa 🦋🦋🦋


    • Anonyymi

      Vähemmistön edustajana joudut valitsemaan naurettavan pienestä valikoimasta naisia tai olla yksin ja sitoutumatta erityisesti. Toiseksi, toiveet ja odotukset ei kohtaa, esim itse en halua omia lapsia niin en voi alkaa seurustemaan naisen kanssa, jolla profiilissa lukee että haluaa lapsia. (ei mitään järkeä sitoutua, ja tulen kysymään asiaa, rehellisyys kannattaa, believe me)
      Kolmanneksi, en ihastu/ kiinnostu helposti.Neljä, klassikko, kiinnostus/ihastus ei ole molemminpuolista. Viisi, elämäntavat liian erilaiset. Kuten jo mainittu liiallinen alkon käyttö toisella.

      • Niin, ei sitä valikoimaa varmaan mielinmäärin ole. Eikä ehkä lähitienoolla välttämättä lainkaan. Itellä ei lapset olisi este, olemassa olevat lähinnä siis.

        Itsellänikin lapsia on.

        Alkoholi taas on mulle sellainen nautintoaine mitä en käytä oikeastaan lainkaan. Jos jotakin juon se voi olla olut kerran pari vuoteen tai viiteen vuoteen. Vois sanoa, että absolutisti olen. Joten en kanssa välitä bilehileistä joille maittaa yhtenään.

        En ole niuho, mutta tuun vaan niin sairaaksi alkoholista, etten näe järkeä käyttää ainetta mikä pilaa olotilan ja vielä maksaa siitä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin, ei sitä valikoimaa varmaan mielinmäärin ole. Eikä ehkä lähitienoolla välttämättä lainkaan. Itellä ei lapset olisi este, olemassa olevat lähinnä siis.

        Itsellänikin lapsia on.

        Alkoholi taas on mulle sellainen nautintoaine mitä en käytä oikeastaan lainkaan. Jos jotakin juon se voi olla olut kerran pari vuoteen tai viiteen vuoteen. Vois sanoa, että absolutisti olen. Joten en kanssa välitä bilehileistä joille maittaa yhtenään.

        En ole niuho, mutta tuun vaan niin sairaaksi alkoholista, etten näe järkeä käyttää ainetta mikä pilaa olotilan ja vielä maksaa siitä.

        En myöskään tupakkatuotteita käytä, enkä huumeitakaan. Niin en oikeen tykkää et toinenkaan käyttäs.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin, ei sitä valikoimaa varmaan mielinmäärin ole. Eikä ehkä lähitienoolla välttämättä lainkaan. Itellä ei lapset olisi este, olemassa olevat lähinnä siis.

        Itsellänikin lapsia on.

        Alkoholi taas on mulle sellainen nautintoaine mitä en käytä oikeastaan lainkaan. Jos jotakin juon se voi olla olut kerran pari vuoteen tai viiteen vuoteen. Vois sanoa, että absolutisti olen. Joten en kanssa välitä bilehileistä joille maittaa yhtenään.

        En ole niuho, mutta tuun vaan niin sairaaksi alkoholista, etten näe järkeä käyttää ainetta mikä pilaa olotilan ja vielä maksaa siitä.

        Listaan voisi rehellisyyden nimissä lisätä ulkonäköön liittyvät seikat. Normaalipainosta jos lähdetään, mitä itsekin olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Listaan voisi rehellisyyden nimissä lisätä ulkonäköön liittyvät seikat. Normaalipainosta jos lähdetään, mitä itsekin olen.

        Sinkkuna ja sitoutumatta on parempi kuin naisen kanssa jonka kanssa ollaan ihan eri planeetalta mm henkisesti ja huumorintajun kohdalla. Yhdessä täytyis viihtyä, olla jopa hauskaakin. Mitään nillittäjää en halua vaivoikseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkkuna ja sitoutumatta on parempi kuin naisen kanssa jonka kanssa ollaan ihan eri planeetalta mm henkisesti ja huumorintajun kohdalla. Yhdessä täytyis viihtyä, olla jopa hauskaakin. Mitään nillittäjää en halua vaivoikseni.

        Aluksi oon ujo ja etenkin ihastuneena... Ehkä moni sit tyrmää mut sen takia jo alkumetreillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aluksi oon ujo ja etenkin ihastuneena... Ehkä moni sit tyrmää mut sen takia jo alkumetreillä.

        Ihastuneena minäkin olen ujo. Posket voi helahtaa punaisiksi, eikä uskalla tuijotella silmiin. Voi sanatkin hirttäytyä kurkkuun.

        Ylipäänsä silloin tulee ujosteltua, kun on epävarma itsestään ja miettii kuinka ujosteltava suhtautuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Listaan voisi rehellisyyden nimissä lisätä ulkonäköön liittyvät seikat. Normaalipainosta jos lähdetään, mitä itsekin olen.

        Näimpä. Jos itse normipainoinen ja urheilee, niin ei mulla olis mitään yhteistä reilusti ylipainoisen kanssa.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Näimpä. Jos itse normipainoinen ja urheilee, niin ei mulla olis mitään yhteistä reilusti ylipainoisen kanssa.

        Jees. Itse haluan myös noin samaa ikäluokkaa olevan kumppanin, josta tykkään myös fyysisesti. Aivan pätevä vaihtoehto on pysyä sinkkuna. Ei ne parisuhteet kuulkaas aina niin ihania, rakastavia tyydyttäviä ja tasavertaisia ole, eikä mikään itseisarvo mulle ainakaan olla suhteessa.


    • Anonyymi

      Ei vaan ole löytynyt sitä femmeä..en vain kiinnostu itseni kaltaisesta poikamaisesta naisesta..

      • Juu, ymmärrän hyvin. 👍


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Juu, ymmärrän hyvin. 👍

        Myöskin pitkät välimatkat rajoittaa, koska jos välissä satoja kilometreja, niin nou nou.


      • Catfish617 kirjoitti:

        Myöskin pitkät välimatkat rajoittaa, koska jos välissä satoja kilometreja, niin nou nou.

        Aivan takuulla. Ihmisillä on kuitenkin arki mikä rullaa kotipuolessa. Aikaa rajallisesti.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Juu, ymmärrän hyvin. 👍

        minun mielestä poikamaisilla naisilla parempi tilanne koska femmejä naisia jotka haluaa maskuliinisemman on enemmän.

        Näitä maskuliisempia on paljon vähemmän. Ei ainakaan meidän seudulla näy. Vähintään bi naisia jotka femmejä on joukossamme kuitenkin suht paljon...


      • Anonyymi kirjoitti:

        minun mielestä poikamaisilla naisilla parempi tilanne koska femmejä naisia jotka haluaa maskuliinisemman on enemmän.

        Näitä maskuliisempia on paljon vähemmän. Ei ainakaan meidän seudulla näy. Vähintään bi naisia jotka femmejä on joukossamme kuitenkin suht paljon...

        Vähemmistössä vähemmistönä siis maskuliinit. Heihin kyllä kiinnittää helpommin huomionkin sattuneesta syystä. Vaatetus ja habitus erottuu selkeemmin femmeistä. Femmejä kun voi varsin hyvin olettaa heteroiksikin. Toki maskuliineissakin on heteroita ja bissejä. Moni vaan tykkää miehekkäämmästä tyylistä itsellään.


    • Anonyymi

      Varmaan sekin vaikuttaa, ettei sovi selkeisiin femme/poikamainen -stereotyyppeihin ja dynamiikoihin enkä niihin tarpeisiin voi vastata. Vaikuttaa siltä, että osalla on joku fiksaatio näihin.

      • Varmaan vaikuttaa joo. Vaikkapa kun nyt miettii, niin ihminen itsessään pitäs riittää, kun kemiat osuu.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Varmaan vaikuttaa joo. Vaikkapa kun nyt miettii, niin ihminen itsessään pitäs riittää, kun kemiat osuu.

        Niin. Toivon mukaan joku jaksaa katsoa kuorta pidemmälle jne. Olen kyllä ihan kivan näköinen itsestäni:p


    • Anonyymi

      En ihastu helposti mutta kun ihastun, se ei helposti laannu. Nykyiseen ihastukseni ei oikein voi tehdä aloitetta, kun on työkuvioita yms. Olen muutenkin vähän huono laittamaan itseäni likoon näissä parisuhteen aloituskuvioissa.
      Kemiaa pitää olla, tupakointi ja juopottelun "harrastaminen" ei tule kyseeseen. Muutaman kerran vuodessa viihteellä olo on ok tai lasi satunnaisesti. Liikunnallinen elämäntapa olis plussaa.

      • Sama vika itselläkin. Ihastun aniharvoin ja kun ihastun ei meinaa loppua ollenkaan edes ilman vastakaikua. Voi mennä vuosia ihastuneena helposti. Ja voin ihastua monta kertaa uudestaan samaan ihmiseen suhteen aikanakin. Aina löytyy jotain ihastuttavaa kumppanistakin ja taas on rakkauden ja ihailun tunteita tulvillaan.

        Joku ihan pikkujuttu voi saada huokaisemaan, voi miten ihana ja se on mun muru. 😍🥴

        Voi sitä onnen tunnetta.

        Liikunta edes jossain muodossa on pop. 👍


    • Anonyymi

      Sattunut niin, ettei vaan kohtaa. Jompikumpi ei olekaan kiinnostunut. Se on kaikista keljuinta, että esitetään kiinnostunutta ja yhtäkkiä ei ollakaan. Ja tapaillaan monia yhtä aikaa ja valehdellaan, pidetään varalla ja ollaan itsekkäitä. Nuo asiat tuntuvat pahalta ja niiden kokemusten jälkeen ei edes tee mieli tutustua. Siis koen, että tunne-elämän tasapainoisuus on minusta myös tärkeä ominaisuus.

      Itse olen jotain siltä ja väliltä. Olen enempi naisellinen ulkonäöltäni, mutta luonteeltani poikamainenkin.
      Ja urheilullinen kroppa minulla on kuitenkin kyllä.

      • Kurjaa tuollainen vedätys mihin oot törmännyt.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kurjaa tuollainen vedätys mihin oot törmännyt.

        Se tuntuu olevan nykyään aika yleistä.. ihmiset eivät enää arvosta rehellisiä ihmissuhteita..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se tuntuu olevan nykyään aika yleistä.. ihmiset eivät enää arvosta rehellisiä ihmissuhteita..

        Ihmiset on nykyään outoja monella tapaa, jotenkin kauhean tylyjä ja kovia muutenkin.


      • Itse ainakin keskityn siihen yhteen, jos ei tule mitään, niin sitten siirryn seuraavaan, mutta joo, toi varalla pitäminen on tosi kurjaa.


      • Catfish617 kirjoitti:

        Itse ainakin keskityn siihen yhteen, jos ei tule mitään, niin sitten siirryn seuraavaan, mutta joo, toi varalla pitäminen on tosi kurjaa.

        Sama. Eihän siitä tutustumisesta kunnolla tule mitään, jos monen kanssa sählää.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Itse ainakin keskityn siihen yhteen, jos ei tule mitään, niin sitten siirryn seuraavaan, mutta joo, toi varalla pitäminen on tosi kurjaa.

        Tietty voihan sitä ystävyyden nimissä jatkaa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sama. Eihän siitä tutustumisesta kunnolla tule mitään, jos monen kanssa sählää.

        Näin luulisi, ettei oikea käsi tiedä enää mitä vasen tahtoo, jos yhtä aikaa sählää. Tiedä siitä sitten. Ehkä nämä ihmiset osaisivat itse selittää paremmin.


    • Anonyymi

      Kyllä, tuntuu että rehellisyyttä ja tavallista parisuhdetta ei arvosteta. Kaikki on jotain monisuhteisia. Ja siis saavat ihan rauhassa olla mun puolestani 😄

      Ja sekoilijoista en tykkää. Tykkään susta, enpäs tykkääkään jne.

      Olen kaunis ja kiva, mulla asiat kunnossa mutta huonoa tuuria ollut. Sitten on myös liian mustasukkaiset - kääk!

      Olen kranttu itsekin ja silti valitsen aina väärät itsekin. 😱😀

      • Saavat olla minunkin puolesta, mutta itse kaipaan aina, että suhteeni ovat monogamisia. On vain yksi mussukka jonka kanssa elämää katsellaan ja yhdessä koetaan.

        Ja ollaa rehellisiä ja avoimia toisilleen vaikeistakin asioista mielellään, sillä kaikkia asioita on helpompi ymmärtää ja käsittää, kun ne kerrotaan itse eikä kuulla muualta. Eikä kukaan muu säädä kertoa omia väritettyjä stooreja väliin. Muutenkin luottamus pitäis perustaa rehellisyydelle, muuten tulee heikko perusta mikä ei kestä ja itse toivon parisuhteesta kestävää.

        En hetken huumaa.


    • Anonyymi

      Sama täällä. Rehellisyydelle kaikki perustuu. Ja keskustelutaidolle ja tunneälylle myös. Ja sitten tietty sopiva, itseä miellyttävä ulkonäkökin plussaa puolin ja toisin..

      • Jees. Näin on. 😊👍


      • Anonyymi

        Lisätäänpä listaan vielä ett nainen tajuaa mun huumoria, niin alan jo ihastua:p


    • Anonyymi

      Viihdyn liian hyvin itsekseni omien tekemisieni äärellä, ettei aikaa löytyisi toiselle. Siksi en varsinaisesti ole ikinä etsinyt. Kukaan ei halua lähestyä, koska en näköjään miellytä kenenkään silmää.

      • Anonyymi

        Sama homma minulla.


    • Anonyymi

      Yleensä ikäiseni naiset ovat jo lihonneet muodottomaksi ja vain harvat harrastaa aktiivisesti liikuntaa. Ulkonäöllä on kuitenkin oma merkityksensä vaikka luonne olis kiva.

      • Niinno, en minäkään mikään kaunokainen ole. Ne fitness ja missityyppiset lienee jo varattuja muutenkin? 😆


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niinno, en minäkään mikään kaunokainen ole. Ne fitness ja missityyppiset lienee jo varattuja muutenkin? 😆

        No, samantasoista seuraa voi odottaa. En mäkään mitää missiä etsi mutta viehättävää ulkoisesti että sisäisesti. Ei olisi ongelma jos heteronaisista voisi valita, mutta kappas kun lesbot on aivan muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, samantasoista seuraa voi odottaa. En mäkään mitää missiä etsi mutta viehättävää ulkoisesti että sisäisesti. Ei olisi ongelma jos heteronaisista voisi valita, mutta kappas kun lesbot on aivan muuta.

        Vapaat yleensä*


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, samantasoista seuraa voi odottaa. En mäkään mitää missiä etsi mutta viehättävää ulkoisesti että sisäisesti. Ei olisi ongelma jos heteronaisista voisi valita, mutta kappas kun lesbot on aivan muuta.

        Yym. Mä en ole edes tarkemmin asiaa miettinyt, kun en ole naista etsinyt. Yhteen vaan hirmusti mieltynyt, hetero hänkin. Jotenkin en koe kauheesti tarvetta edes ajatella millainen nainen olis jees.

        Kun elän kuitenkin parisuhteessa miehen kanssa. Olkoonkin enemmän kaverisuhde, mutta kumminkin.

        Ja jotenkin ihastumisen myötä meni mielenkiinto miettiäkkään mitään.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Yym. Mä en ole edes tarkemmin asiaa miettinyt, kun en ole naista etsinyt. Yhteen vaan hirmusti mieltynyt, hetero hänkin. Jotenkin en koe kauheesti tarvetta edes ajatella millainen nainen olis jees.

        Kun elän kuitenkin parisuhteessa miehen kanssa. Olkoonkin enemmän kaverisuhde, mutta kumminkin.

        Ja jotenkin ihastumisen myötä meni mielenkiinto miettiäkkään mitään.

        Musta osa ei tunnu katsovan rehellisesti peiliin tai omaa realismintajua. Kerron esimerkin vuoden takaa.
        No, avasin tinderin. Joitain mätsejä tuli. Tuli muutama superlike ja salainen ihailija. Itse en harrasta näitä kenenkään kohdalla.
        Superliket oli reilusti ylipainoisilta bi-
        ja lesbotyypeiltä, jotka vaikutti profiilissaan kehuskelevan erityisesti "femmeydellään".
        No, mä en ole femme mutta kivannäköseksi sanottu, hoikka ja pilkettä silmäkulmassa. Emmä sokaistu kenenkään naisellisuudesta/femmeydestä pelkästään. Koen, että voin odottaa myös ulkoisesti omaan silmään viehättävää naista, joka on myös normaalipainossa. Silti, sisin ja luonne on tärkein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Musta osa ei tunnu katsovan rehellisesti peiliin tai omaa realismintajua. Kerron esimerkin vuoden takaa.
        No, avasin tinderin. Joitain mätsejä tuli. Tuli muutama superlike ja salainen ihailija. Itse en harrasta näitä kenenkään kohdalla.
        Superliket oli reilusti ylipainoisilta bi-
        ja lesbotyypeiltä, jotka vaikutti profiilissaan kehuskelevan erityisesti "femmeydellään".
        No, mä en ole femme mutta kivannäköseksi sanottu, hoikka ja pilkettä silmäkulmassa. Emmä sokaistu kenenkään naisellisuudesta/femmeydestä pelkästään. Koen, että voin odottaa myös ulkoisesti omaan silmään viehättävää naista, joka on myös normaalipainossa. Silti, sisin ja luonne on tärkein.

        Juu. Itse taas en mieti muuta, kuin että vastapuoli joko tykkää minusta sellaisena kun olen tai ei tykkää. Samoin minä hänestä. Olkoon kokoeroa tai ei. Makuasia. Laiha voi tykkää pullukasta ja toisinkin päin.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Juu. Itse taas en mieti muuta, kuin että vastapuoli joko tykkää minusta sellaisena kun olen tai ei tykkää. Samoin minä hänestä. Olkoon kokoeroa tai ei. Makuasia. Laiha voi tykkää pullukasta ja toisinkin päin.

        Itsellä esim. on PCOS, se sekä sukuvikana että myös diabetes ja verenpainetauti. Nämä ongelmat siis jo 50 kg ja olen ollut 167 cm pitkä, ehkä jo muutaman centin lyhyempi. Ja ne on edelleen, kun on tullut vatsaa. Mikä on nimenomainen ongelma kohta, kun potee PCOS:ta.

        Helppo lihoa, vaikeaa laihtua. Niinpä oon ajatellut, että kelle tuo taipumus on vastenmielistä, hän varmaan kiertää minut kaukaa. Ja se sopii mulle.

        16 kg on paino pudonnut vuodessa, mutten ikinä voi olla alle 75 kg, vaikka miten jonkun BMI taulukko ihailisi 60 kiloisia. Yksinkertaisesti pitäisi näännyttää lihaksetkin pois. Ja en sitä tee kenenkään ihanteiden vuoksi. Ikinä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Itsellä esim. on PCOS, se sekä sukuvikana että myös diabetes ja verenpainetauti. Nämä ongelmat siis jo 50 kg ja olen ollut 167 cm pitkä, ehkä jo muutaman centin lyhyempi. Ja ne on edelleen, kun on tullut vatsaa. Mikä on nimenomainen ongelma kohta, kun potee PCOS:ta.

        Helppo lihoa, vaikeaa laihtua. Niinpä oon ajatellut, että kelle tuo taipumus on vastenmielistä, hän varmaan kiertää minut kaukaa. Ja se sopii mulle.

        16 kg on paino pudonnut vuodessa, mutten ikinä voi olla alle 75 kg, vaikka miten jonkun BMI taulukko ihailisi 60 kiloisia. Yksinkertaisesti pitäisi näännyttää lihaksetkin pois. Ja en sitä tee kenenkään ihanteiden vuoksi. Ikinä.

        Eli oon aatellut, että kelpaan massuineni tai en. Laihdun minkä laihdun ja lihon minkä lihon. En ala stressaamaan asiasta. 🙃


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Eli oon aatellut, että kelpaan massuineni tai en. Laihdun minkä laihdun ja lihon minkä lihon. En ala stressaamaan asiasta. 🙃

        Varmasti kelpaatkin. Ei tässä sinusta ollut kyse, vaan yleisemmin pohdin, että miksi ne tykkäämiset meneekib ns. ristiin tai jollakulla tulee koko ajan vain pakkeja eteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kelpaatkin. Ei tässä sinusta ollut kyse, vaan yleisemmin pohdin, että miksi ne tykkäämiset meneekib ns. ristiin tai jollakulla tulee koko ajan vain pakkeja eteen.

        No ei sitä varmaksi tiedä sanoa. Ja ihan yleisesti minäkin, että jos ulkonäköön kaatuu, niin joutaa kaatuakkin.

        Harmillistahan se on.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No ei sitä varmaksi tiedä sanoa. Ja ihan yleisesti minäkin, että jos ulkonäköön kaatuu, niin joutaa kaatuakkin.

        Harmillistahan se on.

        No suahan on naiset lähestynyt juttujes perusteella? Eli kertonee että kelpaat.
        Millään yleisellä suosiolla ei ole väliä, mullekaan.:p


      • Anonyymi kirjoitti:

        No suahan on naiset lähestynyt juttujes perusteella? Eli kertonee että kelpaat.
        Millään yleisellä suosiolla ei ole väliä, mullekaan.:p

        Hoikempana. 😁

        Hyvät yöt.


      • Anonyymi

        Minä kyllä tykkäisin hieman pyöreästä naisesta jos olisi vielä pulleat tissit, Nam!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä tykkäisin hieman pyöreästä naisesta jos olisi vielä pulleat tissit, Nam!

        Heh, tissiä on pikkasen liikaakin. Menee pienennykseen terveyssyistä. 😅


    • Anonyymi

      Olen kaunis, normaalipainoinen, urheilullinen, pitkähiuksinen, mukava. Silti vaan en kelpaa tai tykkäykset menevät ristiin. En tiedä - ehkä mun luonteessani on jotain pielessä. En vain löydä ketään.

      • Anonyymi

        Mistä olet etsinyt sitten? Jos tinderistä, niin toivottavasti kerrot itsestäsi ja luonteestasi muuta kuin mukava ja urheilullinen. Se kuulostaa tylsältä, sori. Naisilla on odotuksia luonteenkin suhteen, ainakin fiksummilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet etsinyt sitten? Jos tinderistä, niin toivottavasti kerrot itsestäsi ja luonteestasi muuta kuin mukava ja urheilullinen. Se kuulostaa tylsältä, sori. Naisilla on odotuksia luonteenkin suhteen, ainakin fiksummilla.

        Mulle fiksuus on sitä, että kohtelee toisia kauniisti. Ja luonne tulee selville tutustuttaessa, voihan kuka vaan kirjoittaa mitä vaan. Prinsessa etsii ottajaansa. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle fiksuus on sitä, että kohtelee toisia kauniisti. Ja luonne tulee selville tutustuttaessa, voihan kuka vaan kirjoittaa mitä vaan. Prinsessa etsii ottajaansa. 😄

        Jassoo, no ainakin sulla on itsetunto korkeella, Prinsessa😉😏
        Kunnioittavan ja ystävällisen käytöksen, tai sen puutteen, voi taitavampi lukija muuten lukea jo deitti-ilmosta.;)
        Onnee treffailuun itse kullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassoo, no ainakin sulla on itsetunto korkeella, Prinsessa😉😏
        Kunnioittavan ja ystävällisen käytöksen, tai sen puutteen, voi taitavampi lukija muuten lukea jo deitti-ilmosta.;)
        Onnee treffailuun itse kullekin.

        Toivottavasti sullakin on hyvä itsetunto! 😄❤️🙏Väittäisin, ettei välttämättä pysty, mutta se on vain minun mielipiteeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sullakin on hyvä itsetunto! 😄❤️🙏Väittäisin, ettei välttämättä pysty, mutta se on vain minun mielipiteeni.

        tästä oon ihan samaa mieltä. 🙏
        Ne jotka eniten vakuuttaa somessa omaa ystävällisyyttään ym niin yleensä todellisuussa ollut ihan toista.
        Tai laittavat hienoja runon pätkiä tai ajatuksia omasta hyvyydestään ja moittivat muita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet etsinyt sitten? Jos tinderistä, niin toivottavasti kerrot itsestäsi ja luonteestasi muuta kuin mukava ja urheilullinen. Se kuulostaa tylsältä, sori. Naisilla on odotuksia luonteenkin suhteen, ainakin fiksummilla.

        Kyllähän se todellinen luonne paljastuu kasvokkain. Kaikkea voi kirjoitella ja kaikki ei oo niin hyviä kertomaan tekstein itsestään. Näin se vaan on.
        Jotkut on hyviä kirjoittajia tai jopa erinomaisia ja juttua tulee tekstin muodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sullakin on hyvä itsetunto! 😄❤️🙏Väittäisin, ettei välttämättä pysty, mutta se on vain minun mielipiteeni.

        Sanoinkin että voi/on mahdollista.;) Varsinkin mahikset voi pilata hyvin äkkiä ensivaikutelmalla joka tulee profiilista.


    • Anonyymi

      Ja miehet yrittävät iskeä minua missä tahansa. Naista en vaan löydä 😀

    • Anonyymi

      Mä tykkään, että saa olla vähän tuhma ja kiukkuinen, mutta ei liikaa

    • Anonyymi

      Ongelma on että kaikki pitäis tapahtua netissä ja kohtaamisia livenä ei ole. Missään ei tapaa arjessa kaltaisiaan ja kuitenkin se kohtaaminen on se missä syntyy kipinä, tunne, rakkaus. Heteroiden kanssa olen monesti törmänny tilanteisiin missä kemiat on kohdanneet molemmin puolin ja harmitusta on itsellä ollut ettei samanlaista kohtaamista ole sitten löytynyt omaksi kullaksi. Mahtavia naisia on maailma täynnä vaan kun eivät asu samassa paikassa kuin itse ja ole lesboja😅

      • Anonyymi

        Tämä se on. Netissä ei kipinöi, vaikka jaarittelisi kymmenen vuotta.


      • Anonyymi

        Ongelmana on lesbonaisten kovakuorisuus. Romantiikkaan ei ehkä uskota pettymysten jälkeen ja sopivan viehättävän seuran puutteessa. Sitä alkaa heikkona hetkenä itsekin uskoa, ettei kelpaa kuin jonkun polypanbissen leikkikaluksi miehen oheen.
        Ei käy!


    • Anonyymi

      "rakasta itseäsi niin paljon"

      Todellisuudessa ainakin olis itselleni hyvä et pitäis itsestään edes hetkittäin. Mut tää toinen rakastaa itseään ihan valtavasti.

    • Anonyymi

      Ootko ihan varma? Sen alle voi kätkeytyä paljon epävarmuutta ja pelkoa, joka näyttäytyy kovuutena tai itserakkautena.

      • Anonyymi

        No sehän tuossa tuli todettua jos ajatuksella luet. Eri asia kenellä on kärsivällisyyttä sulatella kovaa kuorta ja kuinka kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän tuossa tuli todettua jos ajatuksella luet. Eri asia kenellä on kärsivällisyyttä sulatella kovaa kuorta ja kuinka kauan.

        Joitakin kovakuorisuus kiehtoo. Itseäni kiinnostaa kyllä täysin vastakohtaiset naiset. Sitä parempi, mitä enemmän kykenee tutustumisvaiheessa antamaan itsestään. Kaikenlainen jäykkyys ja umpimielisyys on esteenä vuorovaikutuksen syntymiselle, ja ellei synny vuorovaikutusta, ei kehity tunnesidettäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joitakin kovakuorisuus kiehtoo. Itseäni kiinnostaa kyllä täysin vastakohtaiset naiset. Sitä parempi, mitä enemmän kykenee tutustumisvaiheessa antamaan itsestään. Kaikenlainen jäykkyys ja umpimielisyys on esteenä vuorovaikutuksen syntymiselle, ja ellei synny vuorovaikutusta, ei kehity tunnesidettäkään.

        Näinpä. Kovakuorisuus, hiljainen luonne ja ns mystisyys/salaperäisyys eivät vedä puoleensa enkä näitä arvosta.
        Ai miksei?
        Alta paljastuu yleensä traumoja, huonoja vuorovaikutustaitoja, diagnooseja, alkoholismia tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Kovakuorisuus, hiljainen luonne ja ns mystisyys/salaperäisyys eivät vedä puoleensa enkä näitä arvosta.
        Ai miksei?
        Alta paljastuu yleensä traumoja, huonoja vuorovaikutustaitoja, diagnooseja, alkoholismia tms.

        Voi paljastua. Lisäksi puuttuu jotain mitä haluan. Toisaalta kaikenlaista käyttäytymistä tulee vastaan muillakin kuin umpimielisillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi paljastua. Lisäksi puuttuu jotain mitä haluan. Toisaalta kaikenlaista käyttäytymistä tulee vastaan muillakin kuin umpimielisillä.

        Totta.
        Kuormittavat elämäntilanteet, stressi tai joku yksittäinen huono pv voi olla. Kuten itselläkin, nämä vaikuttavat ulosantiin.


    • Anonyymi

      Niin toivoisin et olis ihan kiva jos hän lähtis jo pois täältä seudulta. 😇

    • Anonyymi

      USAssa on sellainen ohjelma kuin Cheaters
      ( maa on vapaan tiedotuksen valtio toisin kuin kommunistien Venäjä tai sos demien Ruotsi- Suomi jne) ja siellä kerrotaan kaikki ( Englanti, Australia ... ovat vähän samanlaisia vapaita) niin siellä siinä on pettäjiä jotka filmataan ja pannaan uhrin kanssa vastakkain

      Mies pettää naista yleisin
      Nainen miestä on jo kiinnostavampi
      Ja sitten homot
      Lesbo lesboa, kaikkein kiinnostavin

      Koska viimemsinittuja on niin vähän yhteenotot ovat todella kovia koska taistelu parisuhteesta on niin kova

      Jos media olisi vapaampi Suomessa ehkä saisitte näistä enemmän ja helpommin tietoa

    • Anonyymi

      Minä tykkään molemmista. Joillekin sopii poikamaisempi tyyli ja minusta se voi olla viehättävää myös. Pidän myös naisellisistakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe