Ulkomaalaistaustaiset harvoin parempia

Anonyymi

Alkuperäiset suomalaiset on ns. samalla aaltopituudella kuin katsojien enemmistö.

9

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      huono suomenkielentaito käy pitemmän päälle rasittavaksi kuunnella.

      • Anonyymi

        Äänestetään kummajaiset ulos. Suositaan suomalaisia.


      • Anonyymi

        Edes itse bb-Isoveli ei ole suomenkielinen.
        Ärsyttävää kuultavaa.

        Ohjelman kai pitäisi olla suomenkielinen?


    • Anonyymi

      Jep. Ja suomen BB,ssä sais olla Suomalaisia. Fakta.

      • Anonyymi

        No eipä tuo kiinnosta olen yrittänyt katsoa kesken jää ,ei mitään mielenkiintoista ole noissa asukkaissa mietoa porukkaa.


    • Anonyymi

      Totta on, että ihmisen juuret ja kulttuuri vaikuttavat aina taustalla.

      Esim. Nabaz... Ihan mukava kaveri noin muuten, mutta itse (naisena) koin hänet heti henkisesti epäkypsäksi, ajatuksiltaan pinnalliseksi.

      Varmasti hän on onnellinen päästyään Suomeen, sanoo olleensa täällä koko ikänsä (mitä tuo sitten tarkoittaakin) ja ihailee täällä eri asioita. Mutta ajattelutapa ei kuitenkaan ole suomalainen. Lähi-itäinen suhtautuminen näkyy. Henkinen syvällisyys puuttuu.

      Samoin tuo turkkulaine "Ruzu". Huumorihenkilö ja nokkela, tämä on totta. Mutta onko henkistä syvyyttä?

      Daiyanan kohdalla koen saman, henkisen tyhjyyden, "erilaisuuden". Vaikuttaisi siltä kuin näillä ulkomaalaistaustaisilla oppikirjana "suomalaisuudesta" toimisi joku pinnallinen Seiska-lehti, tai muu tyhjänpäiväinen iltapäivä-valhemedia. Eivät ne kerro, eivätkä kuvaa suomalaisuutta, tavallista Suomen alkuperäiskansaa.

      Huvitti muuten, kun Nabaz kertoi olevansa "suomenruotsalainen Tammisaaresta". Osasi paremmin ruotsia kuin suomea. Tämä ei tietenkään ole hänen syynsä: hän perheineen on yksi Rkp:n vuosikymmeniä (-satoja) jatkuneen suomalaisvastaisen, poliittisen juonittelun esineellistetyistä uhreista.

      Näin Rkp on jo ainakn 35 vuoden ajan lennättänyt Suomeen ulkomaalaisia (somalit) ja valheruotsalaistanut heitä, keräten näin kannatusta Ruotsin vallalle Suomessa. Karjalaisia evakkoja, eli "ryssiä" ei kuitenkaan aikoinaan Ankkalammelle huolittu. "Olisi vaarantanut ruotsalaisen kulttuurin!" Islam ja irakilaisuus ei kuitenkaan ole tätä vaarantanut, vaan vahvistaa sitä. Mutta "ruotsalainen" itse Nabaz ei myöskään millään mittapuulla ole.

    • Anonyymi

      Kansan vaihtaminen on edennyt jo pitkälle. Tulevaisuudessa Suomessa EI asu Suomalaisia. . .

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Katsokaapa migrin tilastoja, tänne on valunut parin viime vuoden aikana lähes 400t ihmistä (Ukrainasta paenneet eivät kuulu laskelmaan) ja saaneet oleskeluluvan ja aikovat jäädä tänne. Sitä ennen toiset 400t ja muut siihen päälle, niitähän on pian miljoona Suomessa ja lisää tulee.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe