Millaisen vastaanoton

Saa lesbopiireissä nainen, joka on joskus elämänsä aikana elänyt heterosti, mutta todennut lopulta olevansa kuitenkin naisiinpäin eikä miehiin? Tullooko turpiin oitis vai löytyykö ymmärrystä keltään?

Kokemuksia?

50

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen ns myöhäiherännäinen ja lesbo olen ollut 8v,sitä ennen olin bi. Hyvin minut on otettu vastaan, eikä ole turpiinkaan tullut 😂. Suhteita on ollut siis ihan syntymälesbojen kanssa, kun kahden ihmisen väliset kemiat kohtaa, niin ei siinä katota, mihin aikaan on herännyt😍
      Todellinen maailma on erilainen, kuin täällä palstalla, missä puretaan pettymyksiä muihin ihmisiin.

      • Kiva kuulla Catfish617, pikkasen on meinannut muodostua mulle sitten jo negatiivinen käsitys, mutta hyvä että toit esiin positiivisen kokemuksesi. Kiitos, voi pyyhkiä hikikarpaloita otsalta. 🥵☺️


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kiva kuulla Catfish617, pikkasen on meinannut muodostua mulle sitten jo negatiivinen käsitys, mutta hyvä että toit esiin positiivisen kokemuksesi. Kiitos, voi pyyhkiä hikikarpaloita otsalta. 🥵☺️

        Ole hyvä vaan ja kiva, että ihan sulla ei ole toivo hiipunut naisiin😀
        Tätä palstaa, kun nykyisin lukee tai jopa uskoo moniin juttuihin, mitä täällä kirjoitellaan, niin meinaa itku päästä😪 Tosiaan ne katkerat pettyneet ihmiset yrittää lannistaa täällä muita.


      • Catfish617 kirjoitti:

        Ole hyvä vaan ja kiva, että ihan sulla ei ole toivo hiipunut naisiin😀
        Tätä palstaa, kun nykyisin lukee tai jopa uskoo moniin juttuihin, mitä täällä kirjoitellaan, niin meinaa itku päästä😪 Tosiaan ne katkerat pettyneet ihmiset yrittää lannistaa täällä muita.

        Juu, en pistä kaikkea luottoa Suomi24:n trollauspalstoille, vihaisin kommentaattorein. Muutenkin melkein asiallisesti keskustelevien juttuihin suhtautuu itsekin rakentavemmin ja ottaa onkeensa, kun räyhääjien jutut jää vähän paitsioon vakavasti otettavuudessa. ☺️


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kiva kuulla Catfish617, pikkasen on meinannut muodostua mulle sitten jo negatiivinen käsitys, mutta hyvä että toit esiin positiivisen kokemuksesi. Kiitos, voi pyyhkiä hikikarpaloita otsalta. 🥵☺️

        Jos yhtään lohduttaa, niin työkaverini ihastuivat, rakastuivat ja menivät naimisiin. Kuvitella lesbo ja toinen hetsku/bi jolla vielä on lapsia.
        Kyllä, se vaan notta perhana niin on, jos toisen kanssa synkkaa niin ihan sama mikä on❤️


    • Anonyymi

      Tämä foorumi ei kerro mistään mitään nykyisellä sisällöllään. Alussa täällä oli hyviä, pitkiä keskusteluja ja paljon kirjoittajia. Silloin sai halutessaan oikeaakin tietoa. Nyt jos haluaa tutustua tähän aiheeseen, niin kannattaa suosiolla etsiä livekontakteja.

      Itselleni ei toisen edelliset suhteet merkkaa mitään, eikä merkkaa valtaosalle muistakaan tutuistani.

      • Pikkasen kiinnostaisi tutustua ihmisiin, joilla tämän skenen ympärillä elämä kulkee. Omassa lähipiirissä ei ole tiedossa ainuttakaan lesboksi tai edes bi:ksi tunnustautuvaa. Välillä on vähän orpo olo. Siis ihan itse asian kanssa. Ja keskustelupalstoilla tosiaan tulee äkkiä kahakka, kun tykkää rehellisesti kertoa tilanteensa eikä höpöttää valheita, niin juttele siinä sitten kun ei se oikein etene ja suju.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Pikkasen kiinnostaisi tutustua ihmisiin, joilla tämän skenen ympärillä elämä kulkee. Omassa lähipiirissä ei ole tiedossa ainuttakaan lesboksi tai edes bi:ksi tunnustautuvaa. Välillä on vähän orpo olo. Siis ihan itse asian kanssa. Ja keskustelupalstoilla tosiaan tulee äkkiä kahakka, kun tykkää rehellisesti kertoa tilanteensa eikä höpöttää valheita, niin juttele siinä sitten kun ei se oikein etene ja suju.

        Ja jotenkin tuolla bi puolella on äänessä miehet enemmän, eikä mua nyt kiinnosta niiden kanssa muutenkaan näistä suuntauksista jutella, kun en nyt varsinaisesti koe olevani enää bi kuin yhden miehen verran. Senkin vain, koska aikoinaan häneen rakastuin ja yhä rakastan. Minä rakastun muutenkin ihmiseen ja persoonaan.

        Mutta nykyään tiedän olevani menossa kohti elämää, missä mieskumppanit on historiaa. En varsinaisesti koe mitään puhuttavaa bisseydestä tai miehistä, kuin sen verran että rehellinen olen ja haluan olla.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ja jotenkin tuolla bi puolella on äänessä miehet enemmän, eikä mua nyt kiinnosta niiden kanssa muutenkaan näistä suuntauksista jutella, kun en nyt varsinaisesti koe olevani enää bi kuin yhden miehen verran. Senkin vain, koska aikoinaan häneen rakastuin ja yhä rakastan. Minä rakastun muutenkin ihmiseen ja persoonaan.

        Mutta nykyään tiedän olevani menossa kohti elämää, missä mieskumppanit on historiaa. En varsinaisesti koe mitään puhuttavaa bisseydestä tai miehistä, kuin sen verran että rehellinen olen ja haluan olla.

        Ei oo oikein kukaan enää äänessä tuolla bi-puolella. Mä en kans miellä sitä "omaksi paikaksi", kun en ole miehiä kohtaan enää aikoihin ihastustunteita tuntenut, vaan kaikki ihastukset on ollut naisiin.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei oo oikein kukaan enää äänessä tuolla bi-puolella. Mä en kans miellä sitä "omaksi paikaksi", kun en ole miehiä kohtaan enää aikoihin ihastustunteita tuntenut, vaan kaikki ihastukset on ollut naisiin.

        Juu. Tuntuu olevan bi puolella enemmän miehiä ja vieraissa virkistäytyjiä, monikkosuhteita kaipaavia.

        Itelläkin on tasan yksi mies jota vielä rakastaa, mutta kyllähän mä häneenkin suhtaudun jatkuvasti enemmän ihmisenä, kumppanina kun miehenä. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Se mieheys ei ole se juttu miksi olen hänen kanssaan, vaikkei se hänessä mitenkään ällötäkkään tms. Pitkä yhteinen historia vaikuttaa.

        Mutta muut miehet on mulle ilmaa, ei minkäänlaista vähintäkään mielenkiintoa heihin fyysisesti. Kaverina tykkään miehistä kyllä. Olen ikäni ollut miesten kanssa tekemisissä jo lapsena ja mulle on hyvin luontevaa et mulla on miespuolisia kavereita.

        Mut seksuaalisuus miehiä kohtaan oli ennenkin hakusessa ja lipido heikko, nyt sitä ei ole enää ollenkaan. Evvk muut miehet, kuin kumppani. Mulle on päivänselvää, että olen tehnyt pitkän matkan seksuaalisuuttani ihmetellen ja hiffannut mitä se on.

        Katselin jo teininä tyttöjä pukkarissa ja suihkussa ihaillen, eikä mun ihailu ollut ikinä oisinpa mäkin kuten tuo, vaan ou miten kaunis ja ihastuttava. Rinnat vaikka tai muodot. Edes seksifantasiat ei ikinä ole sisältäneet miehiä vaan naisia. Mutten mä niistä mitään päätellyt.

        Nyt käy kyllä järkeen monikin asia miksi mikäkin oli kuten oli jne.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Juu. Tuntuu olevan bi puolella enemmän miehiä ja vieraissa virkistäytyjiä, monikkosuhteita kaipaavia.

        Itelläkin on tasan yksi mies jota vielä rakastaa, mutta kyllähän mä häneenkin suhtaudun jatkuvasti enemmän ihmisenä, kumppanina kun miehenä. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Se mieheys ei ole se juttu miksi olen hänen kanssaan, vaikkei se hänessä mitenkään ällötäkkään tms. Pitkä yhteinen historia vaikuttaa.

        Mutta muut miehet on mulle ilmaa, ei minkäänlaista vähintäkään mielenkiintoa heihin fyysisesti. Kaverina tykkään miehistä kyllä. Olen ikäni ollut miesten kanssa tekemisissä jo lapsena ja mulle on hyvin luontevaa et mulla on miespuolisia kavereita.

        Mut seksuaalisuus miehiä kohtaan oli ennenkin hakusessa ja lipido heikko, nyt sitä ei ole enää ollenkaan. Evvk muut miehet, kuin kumppani. Mulle on päivänselvää, että olen tehnyt pitkän matkan seksuaalisuuttani ihmetellen ja hiffannut mitä se on.

        Katselin jo teininä tyttöjä pukkarissa ja suihkussa ihaillen, eikä mun ihailu ollut ikinä oisinpa mäkin kuten tuo, vaan ou miten kaunis ja ihastuttava. Rinnat vaikka tai muodot. Edes seksifantasiat ei ikinä ole sisältäneet miehiä vaan naisia. Mutten mä niistä mitään päätellyt.

        Nyt käy kyllä järkeen monikin asia miksi mikäkin oli kuten oli jne.

        Muistan vielä elävästi teinivuosiin, kun mulla oli kebytmoottoripyörö ja pärräsin poikien kanssa rinkiä välitunnit viereisellä tiellä. Muilla tytöillä ei siihen aikaan vielä kevareita ollut meidän tuppukylässä, eikä mopojakaan kun parilla.

        Pari tyttöä keikutti peffaansa tienvieressä mulle ja keimaili aina kun ajoin ohi. Varmaan ne oletti et olen poika. Olin siihen aikan tasapaksu laiha luiru levikset ja nahkatakki ja bootsit jalassa, kypärän alle ei nähnyt.

        Mutta minusta se oli jotenkin mukavaa. 😁


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Muistan vielä elävästi teinivuosiin, kun mulla oli kebytmoottoripyörö ja pärräsin poikien kanssa rinkiä välitunnit viereisellä tiellä. Muilla tytöillä ei siihen aikaan vielä kevareita ollut meidän tuppukylässä, eikä mopojakaan kun parilla.

        Pari tyttöä keikutti peffaansa tienvieressä mulle ja keimaili aina kun ajoin ohi. Varmaan ne oletti et olen poika. Olin siihen aikan tasapaksu laiha luiru levikset ja nahkatakki ja bootsit jalassa, kypärän alle ei nähnyt.

        Mutta minusta se oli jotenkin mukavaa. 😁

        Jups typoja... 😬


    • Anonyymi

      Ei menneisyydellä ole väliä, älä sitä mieti! Kaikilla on menneisyys.

      • Ei minullekkaan menneisyys ole asia mihin takertua. Ei nyt ainakaan se onko kumppanit olleet mitä sukupuolta vaikuta mitenkään siihen kenestä kiinnostun.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei minullekkaan menneisyys ole asia mihin takertua. Ei nyt ainakaan se onko kumppanit olleet mitä sukupuolta vaikuta mitenkään siihen kenestä kiinnostun.

        Vähän simppeli olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän simppeli olet.

        En ollenkaan. 😁


    • Anonyymi

      Useilla lesboillakin on ollut ns. mieshistoriaaa kunnes ovat tajunneet oman laatunsa. "Parisuhdematskulta" haluan kuulla, miten identifioituu seksuaalisesti, muuten se ja sama oletko lintu vai kala. :)

      • Omalta kohdalta voin sanoa, että ehkä ympäristön painostus. Omassa nuoruudessa ei vielä lesboutta katsotu hyvällä, saatikka asui pienellä paikkakunnalla. Mummokin olis kääntynny haudassaan, jos olisin kotiin naisen näytille vienyt. Ainahan ennen olin naisistakin kiinnostunut, mutta rohkenin tulla, sitten kaapista ulos lopullisesti🏳️‍🌈 Mietin tässä, että johtuuko viha ainakin joiltakin syntymälesboilta, sentakia koska itse ovat joutuneet aikoinaan taistelemaan omien oikeuksiensa eteen ja sitten nämä myöhikset pääsevät helpommalla🤔


      • Catfish617 kirjoitti:

        Omalta kohdalta voin sanoa, että ehkä ympäristön painostus. Omassa nuoruudessa ei vielä lesboutta katsotu hyvällä, saatikka asui pienellä paikkakunnalla. Mummokin olis kääntynny haudassaan, jos olisin kotiin naisen näytille vienyt. Ainahan ennen olin naisistakin kiinnostunut, mutta rohkenin tulla, sitten kaapista ulos lopullisesti🏳️‍🌈 Mietin tässä, että johtuuko viha ainakin joiltakin syntymälesboilta, sentakia koska itse ovat joutuneet aikoinaan taistelemaan omien oikeuksiensa eteen ja sitten nämä myöhikset pääsevät helpommalla🤔

        Ehkäpä, tuntuu että viha bissejä kohtaankin tulee vain siitä seikasta, että heillä on valinnanvarana molemmat sukupuolet. Todennäköisyys löytää kumppani näin parempi. Vaiko siitä, että on sekaantunut joskus bisseen joka on huuhaa tuuliviiri ja rikkonut toisen sydämen huuhailullaan?

        Itseä kuitenkin tympii yleistäminen eniten. Jos joku toimii jotenkin ääliösti, ei tarkoita että kaikki toimii ääliösti.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ehkäpä, tuntuu että viha bissejä kohtaankin tulee vain siitä seikasta, että heillä on valinnanvarana molemmat sukupuolet. Todennäköisyys löytää kumppani näin parempi. Vaiko siitä, että on sekaantunut joskus bisseen joka on huuhaa tuuliviiri ja rikkonut toisen sydämen huuhailullaan?

        Itseä kuitenkin tympii yleistäminen eniten. Jos joku toimii jotenkin ääliösti, ei tarkoita että kaikki toimii ääliösti.

        Mulle on mm. ehdotettu, että käy kokeilemassa naisen kanssa tai ota rakastajattareksi nainen miehen rinnalle. En todellakaan toimi noin. Yksi suhde kerrallaan loppuun asti. Uusi vasta, kun on entinen surtu alta pois.

        Monogaaminen tuntuu olevan nykyään kirosana. Että haluaa vain yhden kumppanin ja rakkaussuhteen, ei kevytsuhdetta eikä kevytsuhteita.

        Jos joskus naisen kanssa suhteeseen alan, olen todellakin vain sen yhden kanssa ja kumppani monogamisesti. En joka paikan höylä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ehkäpä, tuntuu että viha bissejä kohtaankin tulee vain siitä seikasta, että heillä on valinnanvarana molemmat sukupuolet. Todennäköisyys löytää kumppani näin parempi. Vaiko siitä, että on sekaantunut joskus bisseen joka on huuhaa tuuliviiri ja rikkonut toisen sydämen huuhailullaan?

        Itseä kuitenkin tympii yleistäminen eniten. Jos joku toimii jotenkin ääliösti, ei tarkoita että kaikki toimii ääliösti.

        Tämä, kun kaikkee ei voi aina yleistää. Jos ei uskalla antaa pettymyksen jälkeen toiselle mahdollisuutta, niin itse siinä menettää paljon, kun ei se onnellinen loppu ole taattu kahden lesbonkaan kanssa, kyllähän hekin näyttävät toisilleen katalia temppuja tekevän!!


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ehkäpä, tuntuu että viha bissejä kohtaankin tulee vain siitä seikasta, että heillä on valinnanvarana molemmat sukupuolet. Todennäköisyys löytää kumppani näin parempi. Vaiko siitä, että on sekaantunut joskus bisseen joka on huuhaa tuuliviiri ja rikkonut toisen sydämen huuhailullaan?

        Itseä kuitenkin tympii yleistäminen eniten. Jos joku toimii jotenkin ääliösti, ei tarkoita että kaikki toimii ääliösti.

        Välikommenttina vain, että itsekin yleistät kommenteissasi erityisesti lesboja. Johtunee siitä ettet tunne yhtäkään irl, kuten oot kertonut.
        Mä taas en vihaa bissejä, muutamia hyviä ystäviä heissä jne. Seurustelukumppania katsastan omistani. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, että vihaa tai rakastaa. Ihmisiä olemme kaikki ja kaikki ansaitsevat tulla kohdelluksi arvostavasti.


      • Catfish617 kirjoitti:

        Tämä, kun kaikkee ei voi aina yleistää. Jos ei uskalla antaa pettymyksen jälkeen toiselle mahdollisuutta, niin itse siinä menettää paljon, kun ei se onnellinen loppu ole taattu kahden lesbonkaan kanssa, kyllähän hekin näyttävät toisilleen katalia temppuja tekevän!!

        Näinpä. Pettäjyys on seksuaalisesta suuntautumisesta vapaa eli kuka tahansa joka pettää haluaa hetero, lesbo tai bi.

        Arvomaailmahan tuohon vaikuttaa. Jos on kuten minä, etsii rakastettua johon sitoutua ja jonka kanssa jakaa elämänsä ilot ja surut, pullanmurut. Eikä todellakaan hyväksikäyttö tarkoituksessa. Eikä loukatakseen ja satuttaakseen, vaan rakastaakseen koko sydämestään.

        Niin tuntuu ikävälle tietän itsestäänkin tuon, että saa leimaa otsaan aiheetta. Mutta totta, leimaajat tekee itselleen elämän vaikeeksi ja jää nuolemaan näppejään asenteellaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välikommenttina vain, että itsekin yleistät kommenteissasi erityisesti lesboja. Johtunee siitä ettet tunne yhtäkään irl, kuten oot kertonut.
        Mä taas en vihaa bissejä, muutamia hyviä ystäviä heissä jne. Seurustelukumppania katsastan omistani. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, että vihaa tai rakastaa. Ihmisiä olemme kaikki ja kaikki ansaitsevat tulla kohdelluksi arvostavasti.

        En tarkoittanut yleistää, vaan tarkoittaa heitä jotka noin toimii ennakkoluuloisina. Itseasiassa tunnen yhden sukulaistytön, joka on lesbo. Kuulin asiasta vasta kesällä.

        Mä kohtelen ihmisiä hyvin, paitsi jos he itse tekevät aloitteen kohdella huonosti, sitten en enää ole aina kohtelias ja kohtele hyvin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En tarkoittanut yleistää, vaan tarkoittaa heitä jotka noin toimii ennakkoluuloisina. Itseasiassa tunnen yhden sukulaistytön, joka on lesbo. Kuulin asiasta vasta kesällä.

        Mä kohtelen ihmisiä hyvin, paitsi jos he itse tekevät aloitteen kohdella huonosti, sitten en enää ole aina kohtelias ja kohtele hyvin.

        Jep, mutta kuten muutkin on painottanut, ei kannata nykyisen palstasisällön mukaan tehdä johtopäätöksiä esim lesboista. Kirjoittajia lienee vähän ja anonyymi kommentointi on omiaan kärjistämään keskustelua, joka muistuttaa usein
        enemmän riitelyä tai höyryjen päästelyltä ihmissuhteista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, mutta kuten muutkin on painottanut, ei kannata nykyisen palstasisällön mukaan tehdä johtopäätöksiä esim lesboista. Kirjoittajia lienee vähän ja anonyymi kommentointi on omiaan kärjistämään keskustelua, joka muistuttaa usein
        enemmän riitelyä tai höyryjen päästelyltä ihmissuhteista.

        Jees, pidän mielessä tämän ja anteeksi, jos yleistin. Ei ollut tarkoitus. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, mutta kuten muutkin on painottanut, ei kannata nykyisen palstasisällön mukaan tehdä johtopäätöksiä esim lesboista. Kirjoittajia lienee vähän ja anonyymi kommentointi on omiaan kärjistämään keskustelua, joka muistuttaa usein
        enemmän riitelyä tai höyryjen päästelyltä ihmissuhteista.

        Niin totta!! Täällä, jos alkaa uskomaan kaiken kommentoinnin, niin varmaan tulee jo epäusko kaikkiin ihmissuhteisiin.
        Ehkä nuoremmat on vähän avarakatseisimpia? No mutta Elina ja Ansku on hyvä esimerkki, että lesbo voi rakastua bisseenkin❤️


      • Catfish617 kirjoitti:

        Niin totta!! Täällä, jos alkaa uskomaan kaiken kommentoinnin, niin varmaan tulee jo epäusko kaikkiin ihmissuhteisiin.
        Ehkä nuoremmat on vähän avarakatseisimpia? No mutta Elina ja Ansku on hyvä esimerkki, että lesbo voi rakastua bisseenkin❤️

        Jep ja nimenomaan rakastua ja puolin ja toisin. Arvomaailmat kohtaa ja tunteet syttyy, niin nimikkeet ei paljon paina.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jep ja nimenomaan rakastua ja puolin ja toisin. Arvomaailmat kohtaa ja tunteet syttyy, niin nimikkeet ei paljon paina.

        Ekös sä ihastu tyyliin kauniisiin heteroihin? Sori mutta siitä täytyy laskea rutkasti rimaa. Realismia realismia realismia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ekös sä ihastu tyyliin kauniisiin heteroihin? Sori mutta siitä täytyy laskea rutkasti rimaa. Realismia realismia realismia.

        Heh, mä olen kahteen naiseen ihastunut eläissäni niin vahvasti, että oksat pois ja toinen on bi ja toinen on kertonut olevansa hetero. Kumpikin keskenään eri kokoluokkaa, eri ikäluokkaa ja täysin eri tyyliset habitukseltaankin. Ei muuta yhteisä kun sukupuoli.

        Joten mulla on kaiketi aika lavea maku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ekös sä ihastu tyyliin kauniisiin heteroihin? Sori mutta siitä täytyy laskea rutkasti rimaa. Realismia realismia realismia.

        Ansku on kyllä hot minustakin. Ellu taas on too boyish for me.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, mä olen kahteen naiseen ihastunut eläissäni niin vahvasti, että oksat pois ja toinen on bi ja toinen on kertonut olevansa hetero. Kumpikin keskenään eri kokoluokkaa, eri ikäluokkaa ja täysin eri tyyliset habitukseltaankin. Ei muuta yhteisä kun sukupuoli.

        Joten mulla on kaiketi aika lavea maku.

        Taino naisellisuus on molempia yhdistävä piirre myös.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, mä olen kahteen naiseen ihastunut eläissäni niin vahvasti, että oksat pois ja toinen on bi ja toinen on kertonut olevansa hetero. Kumpikin keskenään eri kokoluokkaa, eri ikäluokkaa ja täysin eri tyyliset habitukseltaankin. Ei muuta yhteisä kun sukupuoli.

        Joten mulla on kaiketi aika lavea maku.

        No oliko kumpikaan molemminpuolinen? Olennaistahan on se mihin on mahkuja irl.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ansku on kyllä hot minustakin. Ellu taas on too boyish for me.

        Ansku on tietysti hyväkroppainen, mutta ei muuten kiinnostava mun makuun. :p


      • Anonyymi kirjoitti:

        No oliko kumpikaan molemminpuolinen? Olennaistahan on se mihin on mahkuja irl.

        Joo, oli. Sen bissen kanssa. Ihan mukavan näköisiä naisia mun mielestä kaikki joitten kanssa on mitenkään päin ollut piiritystä. Ne vaan aina ilmestyy eteen huonoon aikaan.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo, oli. Sen bissen kanssa. Ihan mukavan näköisiä naisia mun mielestä kaikki joitten kanssa on mitenkään päin ollut piiritystä. Ne vaan aina ilmestyy eteen huonoon aikaan.

        Se menee niin, että kun on varattu pam siinä niitä nyt olis. Kun on sinkku ketään ei missään. 🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ansku on tietysti hyväkroppainen, mutta ei muuten kiinnostava mun makuun. :p

        Ulkonäköä meinasin, muuten en tunne persoonaa. Tykkää tanssia, niin minäkin. 👍


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Se menee niin, että kun on varattu pam siinä niitä nyt olis. Kun on sinkku ketään ei missään. 🤷🏼‍♂️

        😅😂 Tuo on sun(kin) kohtalo.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😅😂 Tuo on sun(kin) kohtalo.

        Jep. Hieno kohtalo. 🤣


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, mä olen kahteen naiseen ihastunut eläissäni niin vahvasti, että oksat pois ja toinen on bi ja toinen on kertonut olevansa hetero. Kumpikin keskenään eri kokoluokkaa, eri ikäluokkaa ja täysin eri tyyliset habitukseltaankin. Ei muuta yhteisä kun sukupuoli.

        Joten mulla on kaiketi aika lavea maku.

        Minkä ikäisiä ihastuksia? Lapsia? Hyvännäköisiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisiä ihastuksia? Lapsia? Hyvännäköisiä?

        Nuorempi oli 21 (nyt jo yli 30) ja vanhempi 44. Molemmat on mun silmään kauniita. En nää mitään mistä kohdasta en pitäisi. Toisella on aikuinen lapsi.


    • Anonyymi

      Lihavaksi ovat vähän haukkuneet,

    • Anonyymi

      lepso vaan jatkaa, mieli hajalla lepso lennossa...

    • Jaa, jos vastausta kysymykseen sitten... Nyt kun live-elämässä tunnen pari (joista ei toki oikein kunnon piiriä vielä saa), niin sanosinko, jotta turpiin ei ole vielä tullut. Tämä Suomikaksnelonen ei, kuten jo jossain kohtaa on todettu, anna taatusti oikeaa kuvaa oikein mistään. Todellisuus tai se oikea elämä on muualla.

      • Niimpä. Katkerat kommentit eivät vaan vie elämässä eteenpäin. Kunpa vaan vois keskustella asioista järkevästi ja rakentavasti😏


    • Anonyymi

      Noooooh, en tunne ketään yli 35-vuotiasta, joka ei olisi koskaan ollut miehen kanssa.

      Alle 25-vuotiaiden joukossa näitä vain naisten kanssa olleita varmasti löytyy, koska ovat saaneet kasvaa erilaisessa yhteiskunnassa, jonka me vanhemmat veteraanit olemme kovalla työllä luoneet. Minullakin menee sateenkaarinuorten tukemiseen pieni osa palkasta joka kuukausi.

      • Anonyymi

        Tunnen monta keski-ikäistä naista, jotka eivät ole olleet miehen kanssa koskaan, eivätkä tunteneet siihen mitään kiinnostusta. Aina on ollut monenlaisia elämänpiirejä, kaikki eivät ole kasvaneet ahdasmielisyydessä. On myös erilaisia persoonia, toiset ovat itsenäisempiä ajattelussaan nuoresta saakka, eivätkä piittaa muiden mielipiteistä.

        Toinen asia taas on, että sillä minkä sukupuolen kanssa on suhteillut, ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi

        Sama!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.

      Onko kenellekään yllätys?
      Perussuomalaiset
      184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1912
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe