Ulosotossa voidaan samaa velkaa periä uudestaan

Anonyymi

Ja uudestaan, jos niin vain halutaan.
Järjettömällä 7% korolla ym. maksuilla pidetään huoli, että alkuperäinen summa kasvaa tuhansia euroja korkoa muutamassa vuodessa.
Tällä pidetään myös huoli, että velallinen ei pysty enää mitenkään maksamaan koko summaa koskaan takaisin, ellei satu voittamaan lotossa.
Onko tässä mitään järkeä? Ei todellakaan ole.
Jos lainafirmat ovat ryöstöfirmoja, niin sama periaate jatkuu ulosotossa olevalla. Edes suojaosuutta ei täysimääräisenä huomioida.
Velkasaldo sen kuin nousee, kun typerästi vähennetään montaa velkaa samanaikaisesti.
Yksi velka kerrallaan pitäisi maksaa pois ja järjetön koronkiskonta tulisi lopettaa samantien. Tämä järjettömyys ei palvele ketään.

27

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs olet tehnyt niin paljon velkaa etti lyhennykset riitä eds korkoihin, mietipä kenen vika?

      • Anonyymi

        Siinä se tuli tyhjäpää vittuilijan vastaus!
        Oletko noin tyhmä ihminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se tuli tyhjäpää vittuilijan vastaus!
        Oletko noin tyhmä ihminen?

        Totuus valitettavasti välillä sattuu. Jos maltillinen 7% korko aiheuttaa ongelmia, täytyy velkoja olla kymmeniä tuhansia. Tai sitten todella olemattomat tulot.

        Yhtä kaikki, velka on veli otettaessa, veljenpoika maksettaessa. Tyhmästä päästä kärsii.


    • Anonyymi

      "Velkasaldo sen kuin nousee, kun typerästi vähennetään montaa velkaa samanaikaisesti."

      Se ei vaikuta velanmaksun nopeuteen ollenkaan lyhennätkö 10:tä velkaa eurolla vai yhtä velkaa kympillä. Lopputulos on ajan mittaan sama myös korkokulujen kannalta.

      Lain mukaan jos pakkotäytäntöönpanossa jaettavat varat eivät riitä kaikkien saatavien maksamiseen, on velkojilla yhtäläinen oikeus saada maksu näistä varoista saataviensa suuruuden mukaisessa suhteessa, jollei laissa erikseen toisin säädetä.

      Ks. Laki velkojien maksunsaantijärjestyksestä 2 § https://tinyurl.com/mrh5ejcu

      • Anonyymi

        No eihän se mitenkään ole sama jos laina lyhenee vain satasilla tai tuhansilla euroilla, mutta kusetus mikä kusetus koko systeemi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän se mitenkään ole sama jos laina lyhenee vain satasilla tai tuhansilla euroilla, mutta kusetus mikä kusetus koko systeemi.

        Voi järjen köyhyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi järjen köyhyyttä.

        Jep. Tuolta toiselta heebolta on ala-aste jäänyt kesken noin matematiikan taidoista päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Tuolta toiselta heebolta on ala-aste jäänyt kesken noin matematiikan taidoista päätellen.

        On täällä pellejä taas liikkeellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä pellejä taas liikkeellä!

        Niin, kun ei ala-astematematiikka luonnistu, niin täytyyhän sitä ruveta haukkumaan niitä, joilta luonnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kun ei ala-astematematiikka luonnistu, niin täytyyhän sitä ruveta haukkumaan niitä, joilta luonnistuu.

        Täällä on pelleporukaa jotka eivät osaa muuta kuin vittuilla, itse te olette täysiä idiootteja.


    • Anonyymi

      Kannattaisko hoitaa asiat sillee et ei päädy ulosottoon? Mitä luulet? Se on ihan omista valinnoista ja taloustaidoista kiinni. Ei mitään rakettitiedettä.

    • Anonyymi

      Mitäs otat noita pikavippejä? "Kaikki mulle heti nyt" ajattelutapa ei ole vastuullista taloudenpitoa. Syytä itseäsi! Mä oon pienituloinen mut silti löytyy rahaa, uutta TV:tä, astianpesukonetta,sohvaa ym. En omista autoa,ei ole velkaa ja rahaa jää säästöön joka kuukausi. Ei tartte tinkiä mistään. Syytä sä vaan ittees

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Kaikki luotot ja lainat pitäisi kieltää. Asuntolainat, auton osamaksut, kodinkonevipit ja ennenkaikkea yritysluotot ja valtion lainat. Pitää tulla toimeen sillä mitä on. Seuratkaa kuinka valtio näyttää esimerkkiä. velkakello.fi


    • Anonyymi

      Oon samaa mieltä,ihan oma vikas! Mulla nettotulot 1860e ja vaimolla 1455e. Säästöön jää silti joka kk 800-1100e. Ei autoo,eikä mitää pikavippejä. Oma on soppas

      • Anonyymi

        Älä kerro rahoistasi. Sinut ajetaan tilanteeseen jossa joudut antamaan kaikki säästösi valtiolle. Ja antamaan tarkoitan ne otetaan. Halusit tai et.


      • Anonyymi

        Luultavasti vaimosi valehtelee tuloistaan ja laittaa omaan säästöönsä tuplasti sen mitä teidän yhteiseen lippaaseen.


    • Anonyymi

      Mäki oon pienituloinen,enkä ymmärrä miten joku voi päätyä ulosottoon pikavippien kans. Oon sairastunu jo muutaman kerran vakavemmin ja kunnallisessa hyvin hoidettu. Ei mulla ole varaa mennä yksityiseen. Sairastuminenkaan ei vaadi pikavippejä. Mihin sä niitä tarviit? Uutta puhelinta osamaksulla? TV:tä? Mihin? Säästä ja hanki vasta sitten!
      Sitä ruokaa syöt,mitä laitat!!

      • Anonyymi

        Kuulepas hannu hanhi, elämässä voi tapahtua ihan mitä vaan. Aku ankat sen tietää. Ootapa vaan, kohta kolahtaa sunkin talous kuralle kun sotatila alkaa vaikuttaa ihan "kybällä".
        Taidat olla omahyväisyyden synnin lisäksi myös typerä.


    • Anonyymi

      Niin sanottu koronkiskonta ( vaikka se onkin piilotettu muina maksuina) on sallittua VAIN valtioiden suojeluksessa oleville.

    • Anonyymi

      Täällä näköjään riittää näitä yhteiskunnan priimuksia,eli ulosotossa olevia B luokan kansalaisia. Pitäskö ottaa itseään niskasta kiinni ja hoitaa asiat? Luultavasti AP:llä on osamaksuja kulutus elektroniikasta, kodinkoneista ym. Bisse ja rööki maistuu,vai mitä?

      • Anonyymi

        Katos, ulosottomies on jo herännyt rapulaansa. Ei kestä olla selvinpäin, kun pitää nöyryyttää kanssasiskoja ja veljiä päivästä päivään.


      • Anonyymi

        Samaa henkilöä vainoat oli ulosotossa tai ei, oli rikas tai köyhä, oli lainaa tai ei. Ulosotto ei siis ole se syy miksi vainoat vain pieni tekosyy. Jos olet vainonnut samaa henkilöä lapsesta aikuisuuteen asti monta vuosikymmentä, jonka aikana henkilö on suurimman osan ajastaan ollut luottokelpoinen eikä mitään ulosotossa niin ehdottomasti ulosotto ei ole se perimmäinen syy laisinkaan.


      • Anonyymi

        No johan taas ! Mikäs luokittelija siinä huutelee, mikä sinä olet jakamaan muita B- luokan kansalaisiin ? Onko noin paha olla…HYI.


    • Anonyymi

      1

    • Anonyymi

      Ulosottohuoneita pitääkin olla. Kun hoitohuoneet lopetetaan sairailta jauho ja raatohuoneiden kustannuksella niin kuin käy.

    • Anonyymi

      Ei mulla ole paha olla vaikka luokittelen porukkaa. Ei oo kivaa kun toiset raataa. Mulla on 3 työpaikkaa samaan aikaan ja toiset lorvii ja on yhteiskunnan elättejä. Miks esim. Insinöörin koulutuksen omaava ei suostu menee töihin? Tunnen tämmösen kaverin.

      • Anonyymi

        Mistäs sä sen tilanteen tiedät? Ei tarvi kun laittaa nimi väärään lappuun, niin kusessa olet lopun elämääsi. Työstä ei ole mitään taloudellista hyötyä, joten miksi sitä tehdä? Työnantajan hyväksi? Ei todellakaan. Valtion hyväksi? Sen saman valtion minkä pykälät sinut liemeen veivät. Ei todellakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      100
      2075
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      432
      1602
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      15
      1133
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      74
      1082
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1055
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      969
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      255
      967
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      847
    Aihe